هدایت شده از - بهشتِکوچک¹²⁸ -
جنتلمن فقط بچه های هوافضا:)
ولی میدونید این حس از وقتی شروع شد که از چیزی که واقعا میخواستم دست کشیدم و الان دیگه نمیخوام سمتش برم شایدم میترسم
تو ماشین پرچم تکون میدادیم و از مهدی رسولی گرفته تا حسین طاهری و محمود کریمی مداحی میزاشتیم اونم بلندددد و هر لحظش وقتی پرچم رو نگاه میکردم و تکون میدادم و مداحی های حماسی گوش میکردم به اینکه ایرانیم افتخار کردم به اینکه اعتقاداتم اینه افتخار کردم هر لحظش زندگی کردم.