گاهی اوقات چیزایی رو درون خودم قایم میکنم که بیشترین درد رو بهم میارن ولی گفتنش اونقدر چیزی رو عوض نمیکنه پس فقط یه نفس عمیق براش میکشم.
هدایت شده از سید .
بعضی ادمینهای کانالهای ایتا جوری ریاکشن میدن که انگار باید توییت بعدی حاجباقر قالیباف، متن عذرخواهی مشترک خودش و سرلشکر عبداللهی و فرمانده کل قوا از این عزیزان باشه که بی هماهنگی باهاشون برای آیندهی مملکت تصمیم گرفتن!
ببخشید ولی ناسلامتی اندازه سن من و شما تجربهی سیاسی-نظامی دارن!
بس کنید و سر بر بالین بذارید ایرانیهای همیشه جوگیرِ افراطی.