هدایت شده از سید .
بعضی ادمینهای کانالهای ایتا جوری ریاکشن میدن که انگار باید توییت بعدی حاجباقر قالیباف، متن عذرخواهی مشترک خودش و سرلشکر عبداللهی و فرمانده کل قوا از این عزیزان باشه که بی هماهنگی باهاشون برای آیندهی مملکت تصمیم گرفتن!
ببخشید ولی ناسلامتی اندازه سن من و شما تجربهی سیاسی-نظامی دارن!
بس کنید و سر بر بالین بذارید ایرانیهای همیشه جوگیرِ افراطی.
هدایت شده از اصفهان آنلاین
🔴واکنش یک تحلیلگر اسرائیلی از تحمیل شروط ایران بر ترامپ: ترامپ مجبور شد شرایط ایران را بپذیرد. میدانید چرا؟ چون ایران در هر روز از این ماجرا برنده بود.
✴️ اخبار دقیق جنگ را از "اصفهان آنلاین" ببینید👇
https://eitaa.com/joinchat/143393495C8bb484fb9f
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
برگام عجب خط و نشونی کشیدن برای قویترین ارتش دنیا. دارم عشق میکنم از ایرانی بودنم. ::))))
» ناتو «
@farsitweets
هدایت شده از رادیو محمدعلی
در دست داشتن عکس آقا مجتبی و شعارِ مرگ بر ضد ولایت فقیه دادن، آسان ترین کارِ ممکن است! اما در این لحظات سخت و دشوار، گوش به فرمان ولی فقیه بودن و جلوگیری از تفرقه، معیار و میزان ولایت پذیری ما را نشان میدهد...
هدایت شده از [فرشته࣫͝ نجآت]
_پذیرفتن شروط آتش بس حقیرانه ترامپ
فقط یک پیام میدهد:
”با آل علی هرکه در اُفتاد، ور اُفتاد‟
نمیدونم حرفم درسته یا فکرم
ولی اینو میدونم که لبنان تا به الان خیلی کمکمون کرده والان که بهش حمله کردن نباید وایسیم نگاشون کنیم 300 نفر تا الان کشته شدن