از یه ور به خودم حق میدم چون شرایط روحی داغونی دارم از یه ور اینطوریم که چه ربطی داره باید تحت هر شرایطی کارتو انجام میدادی
هدایت شده از فاموتیدین.
میگم دلتنگم. میپرسی برای کی؟ میگم برای وقتی که میرفتم مدرسه. بهم میگی که اون زمان پر از عذاب و استرس بود پس چرا براش دلتنگی؟ چی بگم عزیزم؟ من دلتنگ اون صندلی ایم که هروقت روش میشستم همه میفهمیدن که فاطمه حالش خوب نیست.الان خیلی وقته کسی از روی رفتارم نفهمیده حالم خوب نیست.