راحیل |Rahil
قسمت اول Gilmore girls رو دیدم و احساس کردم که من همچنان زیاد علاقه ای به سریالای آمریکایی ندارم پس
با اینکه گفتم زیاد خوشم نیومد ولی قسمت دومشم دیدم نمیدونم چرا همینطوری با اینکه هیچ حسی بهش ندارم دارم نگاه میکنم