راحیل |Rahil
قسمت اول Gilmore girls رو دیدم و احساس کردم که من همچنان زیاد علاقه ای به سریالای آمریکایی ندارم پس
با اینکه گفتم زیاد خوشم نیومد ولی قسمت دومشم دیدم نمیدونم چرا همینطوری با اینکه هیچ حسی بهش ندارم دارم نگاه میکنم
فردا روز پر کاریه، سه تا درس سخت رو دارم و همینطور باید یه پروژه رو تحویل بدم و همینطور باید برای امتحان علوم بخونم و اگه تونستم ورزش کنم آآآه خدایا کمکم کن
راحیل |Rahil
من از رشته پزشکی وحشت داشتم و هنوزم دارم چون مسئولیت بالایی داره و نمیدونم کلا خیلی میترسم ولی خب سر جوگیریه یا چی از پزشکی خوشم اومد
راحیل |Rahil
اون لحظه ای که به پدر و مادر کسی که میخواد عمل بشه امید میدی و سعی میکنی هر کاری میتونی براشون انجام بدی و یا اون موقعی که با چشمات میتونی خبر خوب رو بهشون بدی.
نمیدونم این وجه خوب ماجراست
جرات به فکر کردن به وجه بدشو ندارم