یا اینجوری بگم چیزایی که باعث اینا میشن از بین نرن یا جوری نشه که دیگه اون حس هارو بهم ندن
گاهی اوقات دلم میخواد بدونم چجوری یسری ادم ها آنقدر به خودشون اطمینان دارن و اعتماد به نفس اینکه به همه نشون میدن که آدم خاصی هستن و کسی به پاشون نمیرسه
من هیچوقت اعتماد به نفس کافی رو نداشتم و همیشه دنبال همه میدویدم که شاید منم یه جایگاهی پیدا کنم که بقیه به چشم خاص بودن به من نگاه کنند ولی خب این راه هیچوقت ته نداره و دنیا بدجوری سر این موضوع میزنتت زمین
من فهمیدم که نباید بدوم باید راه برم باید فکر کنم و فقط راهی که بقیه میرن رو چشم بسته نرم فهمیدم من هرکاری هم کنم بازم از نظر خودم و بقیه از همه عقبم پس بزار راه خودمو برم و سبک زندگی خودمو داشته باشم اینجوری آرامش و روان خودم راحت تره حالا بزار هرکی هرجور دوست داشت درمورد من قضاوت کنه