گاهی اوقات دلم میخواد بدونم چجوری یسری ادم ها آنقدر به خودشون اطمینان دارن و اعتماد به نفس اینکه به همه نشون میدن که آدم خاصی هستن و کسی به پاشون نمیرسه
من هیچوقت اعتماد به نفس کافی رو نداشتم و همیشه دنبال همه میدویدم که شاید منم یه جایگاهی پیدا کنم که بقیه به چشم خاص بودن به من نگاه کنند ولی خب این راه هیچوقت ته نداره و دنیا بدجوری سر این موضوع میزنتت زمین
من فهمیدم که نباید بدوم باید راه برم باید فکر کنم و فقط راهی که بقیه میرن رو چشم بسته نرم فهمیدم من هرکاری هم کنم بازم از نظر خودم و بقیه از همه عقبم پس بزار راه خودمو برم و سبک زندگی خودمو داشته باشم اینجوری آرامش و روان خودم راحت تره حالا بزار هرکی هرجور دوست داشت درمورد من قضاوت کنه