میخواستم بالا پایین بپرم که فردا قرار نیست صبح زود بیدار شم یادم اومد 2 کلاس فردا صبح منتظرمه تازه راهشم دور کسی هم نیست ببرتم
البته خب نباید غر بزنم خودم ثبت نام کردم و کلاسشو دوست دارم ولی خب غرم میاد و همینطور خوابم