ولی خب اینو میدونم که هیچ کدوم از اطرافیانم کامل نمیدونن من چه درگیری هایی رو هرشب با خودم دارم و چقدر از خودم گاهی بدم میاد و چقدر دلم میخواد محو شم و نمیدونن هرکاری هم بکنم نمیتونم به خودم با دید مثبت نگاه کنم چون خب من اونی نیستم که باید باشم من نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
روز پسر بچه های میناب توی آسمون مبارک
راحیل |Rahil
چالش 30 روزه "عنکبوت سفید" (فور کنید چنلاتون) ـــــــــــــــــــــــــــ 1.اگه یه کتاب مینوشتی، اسم
روز بیست و یکم :همه از تنهایی تصور اینو دارن کسی دور و اطرافت نباشه اونم نوعی از تنهاییه ولی یه نوعی از تنهایی هم هست که خیلی آدم میتونه اطرافت باشه ولی تو تنها باشی.
'وقتی زندگی بهت نارنگی میده' رو تموم کردم و واقعا خدا میدونه چقدر سرش گریه کردم
این سریال خیلی خوب احساسات رو نشون میده احساساتی که خیالی نیست و خیلیاش رو تو زندگی خودمون هم تجربش کردیم