eitaa logo
راحیل |Rahil
45 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
125 ویدیو
0 فایل
in the name of God همون راحیل سابق:)))) https://eitaa.com/nashenasRahil جایی که ناشناسا میرن 🎀 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azimka&btn=برای.راحیل ناشناس⭐
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه کسی نمیخواد اسپویل شه عکسارو باز نکنه
راحیل |Rahil
اینجا داشتن درمورد کارهایی که میخوان بعد از جنگ بکنند مینوشتن دیالوگ : کارهایی که میخوایم بعد جنگ انجام بدیم: 1_خوردن سیبی که مامان قاچ میکنه 2_دیدن گل ها با مامانبزرگ 3_منم تن ماهی تند میخوام خیلی خیلی تند 4_من دوکبوکی میخوام 5_بیاین یه پیژامه پارتی انجام بدیم _من عاشقشم!. اونا قول داده بودن از هم محافظت کنند و برای آیندشون برنامه ریخته بودند:(((
راحیل |Rahil
دیالوگ‌: چیزی که از جنگ یادگرفتم چیزی بود که تو مدرسه آموزشش نمیدادن برای زنده موندن لازم نیست دوست کنار خودتو نابود کنی، شما باید به هم کمک کنین، از همدیگه محافظت کنین چیزی که واقعا تو زندگی مهمه کنکور یا دانشگاه رفتن نیست بلکه گرمای دوستانم بود ما نتونستیم از همدیگه محافظت کنیم و این برای من بود :))
از جمعه ها متنفرم
انقدری حرف تو دلم از آدمای زندگیم دوستام، خانوادم، و... هست که دوست دارم یبار فقط یجا با صدا بلند براشون بگم و بگم که چقدر دربارشون فکر کردم و گاهی بابتش خودمو از دست دادم و فقط قبول کنن بفهمن کاری که کردنو بتونم خودمو خالی کنم و یبار بجای اینکه این دردو رو خودم و جلو اینه خالی کنم اینکارو جلوشون انجام بدم
امروز اندازه یه سال گریه کردم
امروز برعکس دیروز واقعااا روز خوبی بود.
پارسال همین موقع.. چقدر وحشتناک بود اینکه صبح که بیدار شدم اولین چیزی که دیدم اون صحنه های تلخی بود که از حمله اسرائیل به ایران گرفته شده بود روح تمام شهدای جنگ دوازده روزه اللخصوص سرداران در آرامش.