انقدری حرف تو دلم از آدمای زندگیم دوستام، خانوادم، و... هست که دوست دارم یبار فقط یجا با صدا بلند براشون بگم و بگم که چقدر دربارشون فکر کردم و گاهی بابتش خودمو از دست دادم و فقط قبول کنن بفهمن کاری که کردنو بتونم خودمو خالی کنم و یبار بجای اینکه این دردو رو خودم و جلو اینه خالی کنم اینکارو جلوشون انجام بدم
پارسال همین موقع..
چقدر وحشتناک بود اینکه صبح که بیدار شدم اولین چیزی که دیدم اون صحنه های تلخی بود که از حمله اسرائیل به ایران گرفته شده بود
روح تمام شهدای جنگ دوازده روزه اللخصوص سرداران در آرامش.