هدایت شده از برای آگاهی!🇮🇷🇵🇸
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راحیل |Rahil
آقای ما با آقای شما فرق داره .
خاک بر سر بی غیرت شون که همه سرمایه مردم رو بردند و فرار کردند و الان رضا پهلوی بیاد جشن ایرانی کشی یهودیا رو تبریک بگه و به آدم های دی ماه بگه تلفات و حرفی از بچه ها و زن و مردی که کشته شدن نزنه و بیاد برای 3 تا از سربازای آمریکایی حروم. زاده بگه دلم سوخت
و بیشتر خاک بر سر اونایی که از اینا دفاع میکنند و اینها را انسان حساب میکنند
حتی اسم حیوان هم شرمم میاد رو اینا بزارم حیوان شرف داره به اینا.
راحیل |Rahil
چرا گریه میکنی؟ :)))
گریه میکنم بخاطر مظلومیتت و حرفای پشت سرت و اینکه ای کاش برایت کار های بیشتری میکردم و در آخر فدا میشدم:((