eitaa logo
Rahnama99
108 دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
11 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا اسرائیل و آمریکا با ایران جنگ نمی‌کنند؟ 💥اسرائیل توانی برای جنگ با ایران نداره، آمریکا اراده‌ای برای جنگ با ایران نداره.
🔘گذرگاه فیلادلفیا(صلاح الدین) بخش اول با فرسایشی شدن جنگ در نوار غزه و افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطین، اختلافات بین مقامات تل‌آویو بر سر ادامه یا توقف نبرد‌ها نیز شدت گرفته است. با اینکه مقامات امنیتی تأکید دارند که سربازان دچار ضعف شده‌اند و توان جنگیدن برای مدت طولانی را ندارند، اما نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی و دوستانش همچنان مصر هستند به این بحران ادامه دهند. یکی از موارد اختلافی بین مقامات صهیونیست در روز‌های اخیر، بحث ماندن یا تخلیه محور یا گذرگاه «فیلادلفیا »بود، اما با تصمیمات اخیر به نظر می‌رسد، سیاسیون توانسته‌اند حرف خود را به کرسی بنشانند. 🔹مخاطبان گرامی برای مشاهده کلیپ به آدرس ذیل مراجعه نمائید:👇👇👇 https://aparat.com/v/dxln266
🔘ثروت ملی بخش دوم یکی از شرایطِ کارآمدیِ کارگزارانِ دولت این است که داشته‌های خودشان را بشناسند،‌ ثروتهای موجود خودشان را بشناسند... بنده در این سالهای طولانی با مسئولینی برخورد کرده‌ام که [ظرفیّتها را] نمی‌شناختند؛ نیروی انسانی کشور را نمی‌شناختند... یک مسئولی یک وقتی به من گفت که ما برای ساختن بزرگراه بایستی از مهندسین خارجی استفاده کنیم! امروز به دست جوان های شما، سرتاسر کشور بزرگراه و آزادراه و مانند اینها ساخته شده و [به آن خارجی‌ها] احتیاج نداشتیم؛ این نشناختن عیب بزرگی است. ... داشته‌ها را بشناسید. ... 🔹مخاطبان گرامی برای مشاهده کلیپ به آدرس ذیل مراجعه نمائید:👇👇👇 https://aparat.com/v/harg3pq
🔘نیم نگاهی به اخبار 1️⃣ السنوار، رئیس دفترسیاسی حماس: مقاومت غزه در وضعیت خوبی قرار دارد. 2️⃣ عراقچی: ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن کذب و اهانت است. 3️⃣ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دستور افزایش نیروهای مسلح این کشور به ۲ میلیون و ۳۸۹ هزار نفر را صادر کرد. 4️⃣ رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین گفت که به‌ زودی راهی تهران خواهد شد. 5️⃣ دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بر توسل به راهکار دیپلماتیک برای حل مسائل حول برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد. 6️⃣ فیلیپین: به حضور در منطقه مورد مناقشه دریای جنوبی چین ادامه می‌دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 بومرنگِ اطلاعات ما 🔹 سرنوشت اطلاعات ما در فضای مجازی چیست؟ 🔸 آیا اطلاعات تولید شده توسط ما در این فضا دست نخورده باقی می‌ماند یا پس از پالایش به شکلی دیگر به خود ما برمی‌گردد؟! 🔹 آیا در باب اطلاعات هم قانون پایستگی صدق می‌کند؟! یعنی اطلاعات در فضای مجازی از بین نمی‌رود بلکه از شکلی به شکلی دیگر تبدیل می‌شود! 🔸 در کلیپ ارسالی که بخشی از مستند «هک بزرگ» است، نشان داده شده که چگونه یکی از شرکت‌های مطرح داده‌پردازی از اطلاعات کاربران امریکایی در فضای مجازی، برای مهندسی انتخابات ریاست جمهوری امریکا استفاده کرده است. 🔹 پی‌نوشت: می‌توانید این مستند را که در اسفند ۹۹ از شبکه افق پخش شده را در تلوبیون تماشا کنید.
⭕️ضرورت وفاق ملی 🔹بواسطه وجود دشمنی های بی حد و حصر نظام استکبار در راس آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب بویژه از دولت دهم تاکنون که این تهدیدات و تحریمها شدت بیشتری پیدا کرده و به لطف و عنایت خداوند،رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی )و تلاشهای شبانه روزی دولت شهید رئیسی تا حد زیادی هم تهدیدات و هم تحریم ها را بی اثر نمود و کشور را به سکوی ثبات و اقتدار رسانده و در زمینه های مختلف پیشرفت های خیره کننده ای بدست آمد. حال با روی کار آمدن دولت چهاردهم که مدل جدیدی از اعمال سياست در مديريت اجرایی کشور با شعار وفاق ملی صورت گرفته و تا حدودی این شعار پر مسما فعلیت یافته و مهمتر از همه، رهبر معظم انقلاب همگی را به حمایت از دولت رهنمون ساخته است برای همیشه تاریخ بویژه حال فعلی کشور، نیاز اساسی و ضروری به اتحاد و انسجام درونی داریم. از طرفی درک این مسئله که هر دولتی ضعف ها و نقاط قوتی دارد که امروزه هر کسی با بهره گیری از ظرفیت های خود چه با قلمی و چه با قدمی در جهت تقویت نظام و آرامش درونی در جامعه گام بردارد. تاريخ به وضوح نشان میدهد که تفرقه و اختلاف چاره ساز نبوده بلکه این وفاق و برادری و همکاری دلسوزانه است که ما را به قله پیشرفت نزدیک تر خواهد نمود. 🖊یوسف احمدی پور
⭕️تغییر موازنه 🔹یمن یک هدف نظامی در منطقه «یافا»(تل‌آویو) را در فلسطین اشغالی با موشک مافوق صوت هدف قرار داد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماندند. این عملیات را یگان موشکیِ یمن با یک موشک جدید انجام داد که با طی‌کردن مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر در ۱۱ دقیقه از تمام سامانه‌های پدافندیِ صهیونیست‌ها عبور کرد. سامانه های تاد عربستان، سامانه‌های پدافندی پاتریوت مصر و اردن، سه ناوشکن آمریکایی، سامانه‌های ضد بالستیک آرو ۲ و ۳ به همراه انواع سامانه‌های پیشرفته پدافندی و ضدموشکی رژیم صهیونیستی در رهگیری و انهدام تک موشک بالستیک مجاهدان یمنی ناتوان بودند. این موشک در حالی از رینگ‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان او با موفقیت عبور کرد که رژیم در شرایط جنگی و آماده‌باش کامل قرار داشت. 🔸یمن کشوری بود که قبل از تهاجم ده سال‌ اخیر ائتلاف بین‌المللی علیه خود نیز به مثابه کشوری ضعیف و عقب‌افتاده در منطقه غرب آسیا شناخته می‌شد، اما مجاهدان یمنی پس از شکست ائتلاف غربی ـ عربی، امروز پیشرفت و توان نظامی خود را در مقابل بالاترین فناوری غربی به رخ جهانیان کشیدند. این پیشرفت در سایه ایمان،‌ وحدت، مقاومت و تلاش جهادی مردم و رزمندگان یمنی در کنار جبهه مقاومت حاصل شده است. 🔹امروز دشمنان دریافته‌اند زمانی که در مقابل موشک یمنی عاجز هستند، پس در مقابل سبد موشکی متنوع و قدرتمند ایران چه سرنوشتی شومی خواهند داشت. تغییر موازنه قدرت به نفع محور مقاومت مهم‌ترین دستاورد این حمله موشکی بود و در روزهای آینده باید منتظر تشدید حملات موشکی یمنی‌ها باشیم. 🔸«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در پیامی حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به هدفی نظامی در نزدیکی تل آویو را تبریک گفت و اظهار داشت: «حمایت ملت عزیز یمن از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای جانفشانی در این راه را ارج می‌نهیم.» ابوعبیده تأکید کرد: «نوع سلاح به کار گرفته شده در این عملیات و ماهیت هدف مورد حمله قرار گرفته شده و جزئیات دیگری که برادران‌مان در یمن، ما را در جریان آن قرار دادند، بیان‌کننده تحولی بزرگ است که تأثیرات مهمی در روند و آینده نبرد طوفان‌الاقصی بر جای خواهد گذاشت.» وی بیان کرد: «رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه غرق است و امروز این رژیم که به همراه متحدانش در رهگیری و ساقط کردن یک موشک ناکام ماند، عاجزتر از آن است که جنگ را در جبهه‌های دیگری گسترش دهد؛ به نحوی که هزاران موشک و اقدامات غافلگیر کننده را دریافت خواهد کرد. چنین اقدام احمقانه‌ای (گسترش جنگ) نشان خواهد داد که نتانیاهو رژیم پوسیده خود را به سمت فاجعه‌ای حتمی پیش می‌برد.» 🔹در مجموع، این حمله آمادگی، اعتماد به نفس، هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق در محور مقاومت و توانایی بالای رزمندگان اسلام را در هدف قراردادن مراکز مهم و حیاتی، مانند اماکن اتمی، نظامی، اقتصادی و زیرساخت‌ها در فلسطین اشغالی به خوبی نشان داد.
‌ ⭕️گمانه‌زنی‌ها دربارۀ عوامل انفجار دستگاه‌های پیجر در لبنان 🔹حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت لبنان چندین دستگاه‌های پیجر که در دست برخی از نیروهای حزب‌الله قرار داشت دچار انفجار شده و به شهادت و زخمی‌شدن چندین نفر منجر شده است. 🔸گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره اینکه چه عاملی باعث انفجار این دستگاه‌ها شده است مطرح شده، اما هنوز هیچ‌کدام از آن‌ها تأیید نشده‌اند. 🔹برخی از تحلیلگران گفته‌اند که احتمالاً این دستگاه‌ها توسط دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هک شده یا در آن‌ها نفوذ صورت گرفته است. 🔸آسوشیتدپرس نوشته که دلیل انفجارها داغ‌شدن بیش از اندازۀ باتری‌های لیتیومی به کار رفته در پیجرهاست. 🔹دیلی‌میل نوشته فرار گرمایی در دستگاه‌های الکترونیکی زمانی رخ می‌دهد که باتری این دستگاه‌ها بیش از اندازه داغ، یا فشرده یا بیش از اندازه شارژ شود. 🔸منابع نظامی لبنان گفته‌اند که نوعی حمله از سوی رژیم صهیونیستی عامل این انفجارها بوده‌اند.
🔘انتظاری که برآورده نشد؟ 🔹از حادثه عصر امروز در لبنان اینگونه بر می آید که اسرائیل از این انتحار پیجری انتظار بیشتری مانند ترور تعداد زیادی از فرماندهان ارشد حزب الله را داشته است. تا کنون شهادت ۸ نفر تایید شده که حد اقل یکی از آنها اساسا نظامی نبوده است. عملیاتی که صدای بلندی داشت اما تا کنون دستاورد خاصی که بتواند در معادلات تغییر ایجاد نماید از آن بیرون نیامده است، حال آنکه هزینه سنگینی را روی دست رژیم خواهد گذاشت. پاسخ به این عملیات نیز بنا به دلایل مختلفی به نظر نمیرسد آنی باشد، مگر اسرائیل خود با توجه به بن بست های اخیر، از روی استیصال جبهه ای را باز نماید. رژیم صهیونیستی بدون اغراق در شرایطی بحرانی قرار دارد. 🖊عبدالرحیم انصاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘بسم الله الرحمن الرحیم 📖روزمان را با قرآن آغاز کنیم، هر روز قرائت یک صفحه از قرآن کریم ▫️ صفحه 61 قرآن کریم
🔘بسم الله الرحمن الرحیم 📖روزمان را با قرآن آغاز کنیم، هر روز قرائت یک صفحه از قرآن کریم ▫️ صفحه 61 قرآن کریم
2429472 (1).mp3
3.91M
🎙 قرائت صفحه61 قرآن کریم
📸بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس. ۱۴۰۳/۶/۲۷
⭕️نیم نگاهی به اخبار 1️⃣ حزب الله لبنان مسئولیت انفجار دستگاه‌های ارتباط رادیویی را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت:دشمن جنایتکار مطمئنا قصاص این تجاوز جنایتکارانه را خواهد داد. 2️⃣ تعدادی از شرکت های هواپیمایی اروپایی روز سه شنبه پس از افزایش تنش میان اسرائیل و لبنان در نتیجه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، پروازهای خود به خاورمیانه را به حالت تعلیق درآوردند. 3️⃣ سخنگوی اتحادیه اروپا در گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت باز نگه داشتن کانال‌های دیپلماتیک به منظور ازسرگیری مذاکرات هدفمند احیای توافق هسته‌ای، درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرد. 4️⃣ یک مقام نظامی آمریکایی طی سخنانی، جنگ آمریکا و چین در اقیانوس آرام را محتمل دانست و اظهار داشت که هر روز تهدید وقوع این جنگ بیشتر می‌شود. 5️⃣ ارتش آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه خروج نیروهای ارتش این کشور از نیجر کامل شده است. 6️⃣ نیروهای روسیه شهر «اوکراینسک» در منطقه دونتسک در شرق اوکراین را به تصرف خود درآوردند.
🔘 خزانه بى ‏انتها‏ 👤حاج آقا قرائتی خاطره ای گفت: 🔹به خانه پدر دو شهید در همدان رفتم، ایشان نقل مى‏ كردند كه روز عیدى به منزل آخوند ملاعلى همدانى رفتیم. مردم به زیارت آقا مى ‏آمدند، نوبت به فقرا كه مى ‏رسید آقا از زیر تشك پولى برمى‏ داشت و به آنها مى‏ داد. گفتیم: به یقین آقا پول زیادى زیر تشك ذخیره كرده است. از قضا آقا براى كارى از اتاق بیرون رفت، ما شیطنت كردیم و تشك را برداشتیم تا ببینیم چقدر پول هست، دیدیم هیچ نیست! گفتیم: لابد تمام شده است. 🔸آقا برگشت و سرجاى خود مستقر شد و فقیرى وارد شد، دیدم آقا دست كرد زیر تشك و به او پولى داد، فقیر بعدى آمد باز هم آقا از زیر تشك به او پولى داد! فهمیدیم قصّه از جاى دیگرى آب مى‏ خورد.
🔘وفاق ملی؛ شعاری گفتمانی یا عملیاتی 🔹«وفاق ملی» به عنوان شعار دولت چهاردهم، زمینه‌ساز بازبینی وفاق و ارائه تعابیر گوناگون از آن شد. یک دیدگاه، وفاق ملی را اجتماع هر کس با هر گونه ‌اندیشه مخالف معنا می‌کند؛ اما آیا چنین تعریفی در مقام عمل قابلیت اجرایی دارد؟ وفاق حول محور مشترک رخ می‌دهد. چگونه ممکن است افرادی با مبانی مختلف در کنار هم وفاق را ایجاد کنند؟ 🔸برخی دیگر بر این باورند که اگر تعریف مشخصی از وفاق ارائه نشود، سرانجامی، مانند مفهوم «اصلاحات» خواهد داشت. اصلاح‌طلبان تاکنون تعریف دقیقی از این عبارت ارائه نداده‌اند، لذا نتیجه این امر می‌شود یک مفهوم مثبت در خدمت افراد منفی و مغرض. 🔹این دیدگاه یک هشدار درست و دقیق را مطرح می‌کند. وفاق ملی تعریف مثبتی دارد که همواره چه در منظومه دینی و چه در نظام فکری امامین انقلاب با ادبیات گوناگون به آن پرداخته شده است؛ لذا باید مراقب بود این عبارت کلیدی دچار«کلمة الحق و یراد به الباطل»نشود. 🔸بنابراین، اکنون بیش از هر زمان دیگری لازم است تعابیر رهبر معظم انقلاب، از کلمه وفاق را بازنگری کنیم. ایشان در بیاناتی می‌فرمایند: «معنای وفاق این نیست که گروه‌ها و جناح‌های گوناگون اعلام انحلال کنند؛ معنای وفاق این است که نسبت به هم خوش‌بین باشند؛ همدیگر را در جهت ترسیم هدف‌های والا و عالی تحمّل کنند»؛ لذا وفاق در وهله اول قرار است همه را در کنار هم متحد نگه دارد؛ اما اتحاد یک محور مشترک می‌خواهد. رهبر معظم انقلاب در بیانات دیگر به این محور مشترک تصریح می‌کنند و وفاق ملی را حول نظام اسلامی، احکام‌ مقدس اسلام و قانون اساسی تعریف می‌کنند. اکنون تعریف وفاق واضح‌تر می‌شود. در واقع، هر کسی می‌تواند ذیل پرچم وفاق قرار بگیرد مشروط به آنکه به احکام الهی و به نظام اسلامی معتقد بوده و آن را بستر مناسبی برای آبادانی کشور بداند. با این تعبیر، آن کسی که به دنبال فتنه‌انگیزی بوده و نظام اسلامی را در تعارض با اهداف خود می‌بیند، نمی‌تواند زیر پرچم وفاق قرار بگیرد. 🔹وفاق قرار است از راه مقدس، همه را برای رسیدن به اهداف مقدس بسیج کند. کسی که نه اعتقادی به راه دارد و نه اعتقادی به هدف، چگونه می‌خواهد عامل وفاق شود؟ 🔸نگاه سوم وفاق را با رویکرد فعلی دولت، دست‌یافتنی نمی‌داند. حقیقت آن است که وفاق ملی صرفاً با قرار دادن چند وزیر، آن هم با تفکرات و جناح‌های مختلف شکل نمی‌گیرد؛ بلکه باید وفاق، یک تکاپویی بین افراد مختلف جامعه با نگاه‌های گوناگون ایجاد کند تا در بستر نظام اسلامی آبادانی را به ارمغان بیاورند. مقدمه تحقق این امر ایجاد گفتمان وفاق ملی در جامعه و ارائه یک تعریف دقیق و عملی از آن است. به نظر می‌رسد، دولت فعلاً درحوزه گفتمانی موفق بوده، لذا ‌امید می‌رود ان شاءالله شاهد فعالیت‌های پر ثمر ملی ناشی از وفاق ملی در سطح کشور باشیم.
🔘 حضور هواپیمای جنگ الکترونیک آمریکا در مرز لبنان! 🔹رسانه‌های عبری زبان از حضور یک هواپیمای آمریکایی جنگ الکترونیک در زمان وقوع حادثه انفجار در نزدیکی سواحل لبنان خبر دادند. 🔸به گفته رسانه‌های عبری زبان این هواپیما متعلق به نیروی هوایی آمریکا و از نوع ‏EC-130H Compass Call است که همزمان با وقوع حادثه انفجار در نزدیکی سواحل لبنان قرار داشت. هواپیمای مذکور مختص جنگ‌های الکترونیک است.