eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.8هزار عکس
32.7هزار ویدیو
306 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
دفاع از اهالی روستا.mp3
3.05M
🔴بشنوید؛ دفاع از اهالی بصیر روستاها و شهرهای کوچک... ♦️مدتی است برخی افراد می خواهند به جامعه القا کنند که احمدی نژاد در میان مردم غیور و آگاه روستاها و شهرهای کوچک، دارای پایگاه اجتماعی و رای است! که البته این یک اتهام بزرگ و جفا به این مردم انقلابی است. ♦️مردم در این مناطق، از دوران قبل از انقلاب تاکنون و در صحنه های مختلف نشان داده اند به کسی رغبت پیدا می کنند که یقین کنند مروج اسلام ناب و انقلاب و حامی و سرباز ولایت است نه کسی که‌ در تعارض با اسلام، نظام ورهبری باشد. ♦️آنچه مسلم است احمدی نژاد به هزار دلیل رد صلاحیت خواهد شد، اما اگر به فرض محال، تایید هم می شد، بعید نبود سلطنت طلبها، تجزیه طلبان، امثال مصی پولی نژاد و... از سر کینه با نظام با او همراه شوند. ♦️مردم با دیدن عملکرد صادقانه شهید جمهور، آیت الله رئیسی، دنبال شخصیتی مثل ایشان می گردند.همان کسی که امام جامعه این چنین از او اعلام رضایت کردند: ❤️امام خامنه ای : ما قبلا شخصیت‌های خدمتگزار داشتیم، اما نه در این حد، نه با این حجم نه با این کیفیت، نه با این صداقت، نه با این پرکاری و شب و روز نشناختن...
مخرج مشترک جدید عبدالحمید و ضدانقلاب 🔹عبدالحمید اسماعیل‌زهی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز مسجد مکی زاهدان به موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخته و در اقدامی قابل تامل تلاش کرده مردم را نسبت به انتخابات ناامید کند. 🔹او در بین خطبه‌های خود شرایط ایران را نامناسب تصویر کرده و کشور را رو‌به‌رو با بالاترین بحران خوانده است! 🔹امام جمعه مسجد مکی پا را فراتر از سیاه‌نمایی اوضاع ایران هم گذاشته و گفته که مردم هم امیدشان را متاسفانه از دست داده‌اند و معتقدند از دست کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند کاری برنمی‌آید. 🔹این موارد در حالی از عبدالحمید مطرح شده که جریان ضدانقلاب نیز همواره در آستانۀ برگزاری انتخابات‌ در ایران دو خط را پیگیری کرده‌اند؛ خط اول ارائه تصویری شبیه بن‌بست از شرایط کشور با هدف القای ناامیدی و خط دوم بی‌فایده جلوه‌دادن انتخابات و حضور مردم.
🔷 کانال عبری کان: رئیس سازمان سیا آمریکا به طرف اسرائیلی هشدار داد در صورت آغاز یک جنگ همه جانبه با لبنان ممکن است صد هزار رزمنده آماده از عراق، سوریه و یمن وارد لبنان شده و در نبرد با اسرائیل مشارکت کنند
شبنامه 1595 - @mrtahlilgar.mp3
12.32M
⚜ضربه سهمگین به اسرائیل / ژنرال بریک: پیروزی؟ آبرویمان رفت! / یمن شهپادها را به کار بست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعجب مجری شبکه سلطنت‌طلب از ثبات قیمت دلار، با وجود چالش‌های فراوان و صدور قطعنامه علیه ایران!
آقای مخبر! دمتان گرم👌
🔺توییت اکانت رسمی رهبری 🔺شاهد آغاز پایانی برای رژیم صهیونیستی هستیم و این موجود به تدریج در برابر چشم جهانیان در حال حل شدن است.
🔺 نهاد مشابه شورای نگهبان قانون اساسی در دیگر کشورهای جهان (( بمناسبت این روزهای پر مشغله شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری )) 🔸🔸🔸 🔹در اکثر کشورهای دنیا به منظور اعمال نظارت بر انتخابات، مراجعی قانونی وجود دارند.⤵️ 👈 «شورای نگهبان» در جمهوری اسلامی ایران، 👈 «شورای قانون اساسی» در فرانسه، 👈 «دادگاه قانون اساسی» در آلمان، 👈 « قضات دیوان عالی» در آمریکا، 👈 «مجلس عوام» در انگلستان 👈 «دادگاه قانون اساسی» در روسیه، 👈 «دادگاه قانون اساسی» در ترکیه، 👈 «محکمه ‌النقد» در مصر، 👈 «دیوان عالی» در ژاپن و.... این نقش نظارتی را ایفا می‌نمایند. 🔹 بنابراین مشابه شورای‌ نگهبان قانون اساسی ایران، در کشورهای دیگر هم نهادهایی تحت عنوان شورا یا دادگاه وجود دارند که وظیفه‌ آن‌ها نظارت بر صحت انتخابات است. 🔹در واقع آن‌ چه که موجب ایجاد شبهه مبنی بر عدم وجود نهاد نظارتی بر انتخابات می‌شود، صرفاً نشأت ‌گرفته از عدم آگاهی از حقوق اساسی و نظام انتخاباتی دیگر کشورها است و گرنه نظام انتخاباتی در غرب دارای یک صافی ظریف است که جریان را کنترل می‌نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫اسلام بدون ولی فقیه را قبول دارم. اسلام را قبول دارم ولی فقیه را قبول ندارم . 🔥وقتی هم به انجام امور دینی کمک میکند. 🎙استاد_شجاعی
🔴 تلاش شیطان پرستان برای خاموش کردن نور مهدویت ⭕️ تولید ویروس رایانه‌ای با نام مهدی Mahdi ⭕️ کارشناسان امنیت اینترنت از وجود یک بدافزار کامپیوتری خبر داده‌اند؛ ویروسی با نام «مهدی Mahdi» که قابلیت به سرقت بردن انواع اطلاعات کامپیوتری را دارد... (منبع) 🌕 تلاش ها و فعالیت‌ها‌ بر ضد مهدویت به منظور سیاه نمایی و تخریب وجهه حضرت مهدی علیه‌السلام، از مأموریت های شیطان پرستان در عرصه فرهنگی است که تماما از جنس ایجاد رعب و وحشت نسبت به امام زمان است. 🌕 این جمله معروف است تا زمانی که سکه واقعی نباشد، کسی سکه تقلبی ضرب نمی‌کند؛ بالاخره یک واقعیتی در عالم به‌عنوان ظهور امام عصر وجود دارد که شیطان پرستان نیز به آن معتقدند؛ و در صدد تخریب آن برآمده‌اند. دشمنان به شدت درحال رصد احادیث و اسناد آخرالزمانی شیعه هستند و با اطلاع از ویژگی‌های شخصیت و چگونگی قیام امام زمان، با هدف تعویق در امر ظهور، محتواهایی بصورت معکوس و محرف در زمینه مهدویت تولید می‌کنند. 🌕 امام حسن مجتبی علیه‌السلام: به خداوند سوگند كه شما هيچ سرّى نداريد جز آنكه دشمنانتان از شما بِدان آگاهترند. 📘بحارالأنوار، ج ۷۵، ص ۲۸۶ 🌀 رسانه باشیم و در روشنگری لااقل یک نفر شریک باشیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بحرینی ها عاشق کالاهای ایرانی 🔺محصولات ایرانی در بحرین طرفداران بسیاری دارند. فروشگاه‌های زیادی هم هستند که فقط کالای ایرانی می‌فروشند و حتی شیعیان سعودی هم برای خرید، از شرق عربستان به این فروشگاه ها میروند.
▪️هاآرتص، قدیمی ترین روزنامه اسرائیلی: شمارش معکوس آغاز شده است و فروپاشی نهایی اسرائیل قریب الوقوع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نمیذارم یادتون بره! 🔹 یکی ام بود که بهترین ماشین رو سوار میشد ولی دیدیم چقدر برای مردم کار کرد! کارستون!
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 خیلی از کانال دارانِ انقلابی به جای اینکه بیان از شخصیتهای شاخص انقلابی در برابر تخریبها و لجن پراکنی ها دفاع کنن و با جهاد تبیین ذهن مردم رو نسبت به واقعیت ها آگاه کنن، خودشونم دارن همین تهمتها و لجن پراکنی ها رو ضریب میدن!!!!!! 👈 انگار نه انگار چند روز پیش حضرت آقا فرمودند: "در رقابت‌های حاکم باشد"
اول ذی الحجه سالروز پیوند اسمانی امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مبارک باد.👏👏🎊🎊🎉🎉👏👏🎊🎊🎉🎉💐💐🌺🌺
تلاقی دو دریا 🔹تابلو نقاشی «مَرَجَ البحرین» به معنی تلاقی دو دریا؛ با موضوع شب عروسی حضرت ابوتراب علی (ع) و صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) رونمایی شد.
🌸پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: بهترين ، آسان ترين آن است. (نهج الفصاحه ، ح۱۵‌۰۷) 💐حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج ملکوتی امیرالمومنین امام علی و حضرت زهرا عَليهِمَا السَّلام مبارک باد.
❓چگونه دست فرزندمان را در دست خدا بگذاریم؟ 👳🏼‍♂آيت الله شاه آبادی رحمه‌ الله: 🔸 كه اگر به عنوان مثال، فرزند شما نياز به كفش دارد، گرچه شما دير يا زود آن را تهيه خواهيد كرد، به فرزند خود بگوييد: 🔸«عزيزم، بابا بايد پول داشته باشد. مگر نمی‌دانی خدا روزی‌رسان است؟ پس از خدا بخواه زودتر به پدر پول بدهد تا برايت كفش بخرد». 🔸اين كودک قطعاً دعا خواهد كرد و پدر نيز قطعاً پولی به دست خواهد آورد. پس كفش را از خدا می‌داند و عاشق خدا می‌شود؛ يعنی از همان كوچکی می‌آموزد كه پدر فقط واسطه رزق و روزی است. 🔸 در اين صورت، پدر دست فرزندش را در دست خدا گذاشته است.
🔥این چیزها را به شما نگفتند! 🔻مکانیسم ماشه، شاهکار حیرت انگیز مذاکره کنندگان است و به این معناست که طبق بندهای ۱۰-۱۲ قطعنامه ۲۲۳۱، اگر یک کشور عضو برجام به شورای امنیت اعلام کند که ایران برجام را نقض فاحش کرده، در آن صورت هفت قطعنامه‌ ای که در شورای امنیت در گذشته علیه ایران صادر شده بودند، مجددا به صورت اتوماتیک باز می‌گردند!! حتی چین و روسیه هم نمی توانند وتو کنند! 🔻چون طبق ماده توافق شده در وین، شورای امنیت ۳۰ روز فرصت دارد تا درباره «استمرار تعلیق تحریم‌ها»!!! ( و نه اعمال تحریم ها)رای گیری کند و لذا با این طراحی آمریکا و قبول تیم مذاکره کننده اصلا «وتو» کردن معنا ندارد. 🔻گویا دولت‌های اروپایی استفاده از مکانیزم ماشه را برای انتخابات ۱۴۰۴ طراحی کرده بودند تا بتوانند از جریانات غرب‌گرا در داخل ایران حمایت کنند اما با شهادت ناگهانی آیت الله ترویکای اروپا به طور شتاب زده وارد عمل شد و تلاش می‌کند این ماشه را بچکاند. 🔸پ.ن ۱: چند درصد مردمی که صادقانه به تیم مذاکره کننده و مجلس وقت به خاطر رفع تحریم‌ها اعتماد کردند می‌دانند که چنین بندهای خطرناکی مورد پذیرش قرار گرفته است؟ 🔸پ.ن۲: به نظر شما آیا کسانی که در این شاهکار نقش موثر داشتند،واقعا این صلاحیت را دارند که دوباره در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند؟ آیا پاسخ اعتماد صادقانه پیشین مردم به درستی داده شد؟ 🔸پ.ن۳: این روزها زمان است و ایام دقت و هوشمندی و اندیشیدن به چگونگی تداوم راه رئیس جمهور شهیدی که جز برای ایران قوی گام برنداشت و با خون خود پای این حرفش را امضا کرد. ✍حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همسر شهید صیاد شیرازی درگذشت 🔹«عفت شجاع» همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست./ایسنا
✅ سخنگوی شورای نگهبان: هیچ سفارشی تاثیری در کار ما نمی‌گذارد/ ممکن است یک نفر وزیر خوبی باشد، ولی همین آدم نتواند کشور را اداره کند طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: 🔹هیچ سفارشی تاثیر در کار نمی‌گذارد؛ ما بیشتر تحت هجمه هستیم که چرا در یک جا‌های تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیریم. طحان نظیف تاکید کرد: نظر و استدلال خودمان را در جلسه بیان می‌کنیم، ولی نسبت به هیچکس نمی‌توانیم ورود کنیم حتی توصیه معنا ندارد. 🔹ممکن است یک نفر وزیر خوب باشد و در حوزه وزارت خود نیز خوب عمل کند، ولی همین آدم نتواند کشور را اداره کند و یا حتی یک وزارت خانه دیگر؛ لذا این حاکی از این است که هرجایگاهی شرایط خودش را دارد. _______________ 🌼 در به یکی مثل رای میدهیم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆۴ مجموعه ناپاک و خون ریزی که علیه آیت الله رئیسی حرف زدند
🔴 پیامد اعلان جنگ اسرائیل به لبنان اگر این جنگ اتفاق بیفتد کار اسرائیل تمام خواهد شد