eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
32.4هزار ویدیو
304 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مدیران زیان ده 🔹 در حالی زمزمه های تولید 6/5 میلیون بشکه نفت در روز از زبان مدیران نفتی کشور شنیده میشود که اساسا زیرساختی برای فرآوری و تبدیل به مشتقات نفتی اندیشیده نشده است بنا همچنان خام فروشی است. با تحریم نفت فقط در دو سال گذشته از صادرات روزانه 1/7 میلیون بشکه نفت محروم شدیم در حالی که اگر پتروپالایشگاه ساخته بودیم با فرآوری این مقدار نفت میتوانستیم سالی 30 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و این در آمد قابل تحریم نبود. 🔹در این چند سال با هزینه کردن ۱۰ میلیارد دلار میتوانستیم دو عدد پتروپالایشگاه بسازیم (توان و علم آن را نیز در کشور داشتیم) و سالی ۳۰ میلیارد دلار درآمد کسب میکردیم اما امان از مسئولین زیان ده.
🌎بن سلمان/انصار الله 🔴عملیات اخیر انصارالله علیه سعودی‌ها؛ 👈 فضای مجازی عربستان علیه بن سلمان 🔻در پی پخش تصاویر عملیات جازان توسط انصارالله در عمق خاک عربستان فعالان رسانه‌های اجتماعی و معارضان محمد بن سلمان خواستار پایان جنگ و به مسلخ نبردن سربازان سعودی شدند. 🔻در همین راستا "" یا "تحقیر سربازانمان کافی است" ترند اول توئیتر عربستان شد. 👈انصارالله یمن از عملیات گسترده‌ای در خاک عربستان پرده برداشت که این عملیات منجر به هلاکت 80 سرباز سعودی و سودانی شد و تعداد زیاد دیگری به اسارت گرفته شدند.
🔴سخنان سعید محمد در بدو ورود به تبریز ▫️ما از تبریز شروع کردیم و گفتیم ادامه کار نیز از این شهر باشد. تبریز مردمان خوبی دارد و قطب فرهنگی کشور است. بنده از قبل ارتباط خوبی با عزیزان‌مان در این استان و توسعه زیرساخت‌های آن داشته‌ام.‌ ▫️آمدیم تا این شور و نشاط انتخاباتی ادامه یابد. حامیان بنده در تبریز زبانزد بودند و از آنان می‌خواهم با همان روحیه‌ی قبل محکم پای کار باشند.‌ ▫️انتخابات ۱۴۰۰ یک نقطه‌ی عطف برای تحول در نظام جمهوری اسلامی است. جوانان پای کار باشند تا دولتی انقلابی و حزب‌الهی روی کار آید و بر اساس منویات رهبر انقلاب فرمان را در دست گیرد و پایانی بر لیبرال‌ها و غرب‌گرایان باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉آیا با وجود نامزد اصلح، می‌توانیم به صالح رأی بدهیم؛ با این بهانه که صالح، مقبول است و اصلح، نامقبول؟! 🔺پاسخ به شبهه از زبان حجت‌الاسلام مهدوی ارفع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقایقی از سیرک برخی اصلاح‌طلبان که همچنان به دنبال فریب مردم هستند/آیا مشکل مردم نپوشیدن شلوارک مسئولین است؟ فرید مدرسی: چرا مدیران نظام با شلوارک لب دریا نمی‌روند؟! چرا مدیر اسلامی گردنبند نقره ندارد؟ چرا رئیسی با لباس روحانیت به کوه می‌رود؟ 🔹علت اینکه اصلاح‌طلب‌ها باید از صحنه سیاسی کشور حذف بشن اینه‌ که چه خودشون و چه طرفداراشون، هیچ برنامه جامعی برای نظام آموزشی، بانکداری، اقتصاد، سیاست خارجی، سلامت، فرهنگ و ... ندارن. 🔹 تنها کاری که بلدن، آوردن این بهونه‌های مسخره برای اغوای مردم و موندن خودشون بر مرکب قدرت هست.
مجری گفتگوی ویژه خبری: آقای همتی برنامه اقتصادی تان چیست؟ همتی: نباید به حجاب خانم ها گیر داد! مجری گفتگوی ویژه خبری: آقای جلیلی برنامه اقتصادی تان چیست؟ جلیلی: برنامه اول، طرح وان... برنامه دوم، بازار بورس... برنامه سوم، طرح سفر... برنامه چهارم، ساخت مسکن... برنامه پنجم، کنترل نقدینگی... برنامه ششم، حذف امضاهای طلایی... مجری: ببخشید نصف سوالها ماند، وقت‌ هم‌ تمام شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺زاکانی خطاب به نماینده وزارت اطلاعات روحانی: من ریشه شما را می کنم! 🔹نماینده یکی از دستگاههای امنیتی(وزارت اطلاعات) آمد، اسناد فساد مالی یک میلیارد دلاری را ارائه کردم. گفتم این حق مردم است. چرا رسیدگی نمی کنید؟ گفتند به ما اعتماد کنید گفتم هیچ به شما اعتماد نمی کنم! 🔹گفتند شما کی هستی اینطور با ما صحبت می کنی؟ گفتم من مردم هستم، ریشه شما را می کنم! 🔹لازم به ذکر است زاکانی قبلا در برنامه زنده تلویزیونی، به نحوه برخورد وزارت اطلاعات با این فساد بزرگ در حوزه پتروشیمی اشاره و این وزارت را به برخورد گزینشی با فساد متهم کرده بود که با شکایت وزارت مواجه گردید و در دادگاه تبرئه شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️پیشنهاد دانلود⭕️ 🎥 صدای آژیر روحانی در انتخابات ۱۴۰۰ سال ۹۶ نام یکی از فیلم‌های انتخاباتی بود. تیم تبلیغاتی روحانی در این فیلم تلاش کرد تا به مردم القا کند کشور در است و تنها با آمدن روحانی، وضعیت سفید حاکم می‌شود. ‌حالا اما روزهای پایانی عمر دولت روحانی است و عملکردش در مقابل چشم مردم، با این وجود برخی کاندیداها همسو با دولت، تلاش می‌کنند تا مجددا خودشان را ناجی وضع موجود نشان دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💰در این 3 سال اخیر 55 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای معیشت مردم اختصاص یافت، اما به دست مردم نرسید. 🎥سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری: نه تنها مردم نباید در صف بایستند، بلکه این فروشنده است که باید به دنبال مردم باشد و از آنها بخواهد که از او خرید کنند.
🔴 معمای تدبیر دلار ۴۲۰۰ تومانی! 🔸چرا هیچکس در دولت روحانی مسئولیت تعیین قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی معروف به ارز جهانگیری را نپذیرفت؟! 🔸 بعد از این اقدام بجز افزایش سرسام‎آور قیمت ارز، طبق آمار غیر رسمی حداقل ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ بصورت رانت بین دلال‌ها توزیع شد که اکثر آن با همت قوه‌قضائیه به بیت المال بازگشت
▪️۲۱ اسفند ۹۵ تاج‌زاده: اگر دولت روحانی رای نیاورد ایران سوریه می شود؛ اقتصاد ونزوئلایی شده دلار ۱۲ هزار تومان و پراید ۵۰ میلیون می‌شود. ۲۶ بهمن ۹۷ تاج زاده: مدافع وضعیت موجود نیستم. کاش به اندازه بشار اسد غیرت داشتید یا حداقل مسئولیت پذیری سرتان می شد! 💬 مرتضی سیمیاری
▪️بهتر از این نمی‌تونست برای رای دادن تبلیغ کنه 😅 💬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«برجسته سازی مسائل فرعی» تکنیک عملیات روانی اصلاح طلبان در شرایط فعلی مسئله اصلی کشور چیست ؟ اشتغال جوانان است یا پیامک رعایت حجاب ؟
مشکلش حجاب اجباریه نه مدرسه و کار و نون و آب...
⛔️ خوشا باغی که شغال ازش قهر کند ♦️ مجمع روحانیون و گروهک نهضت آزادی انتخابات رو تحریم کردند 🔹 هماهنگ شدن مواضع نهضت آزادی و مجمع روحانیون، در حالی است که حضرت امام بارها تأکید کردند سازمان منافقین فرزندان معنوی نهضت آزادی هستند و اگر نهضتی‌ها در دولت و مسند باقی می‌ماندند، سیلی‌ای می‌زدند که ایران و اسلام تا قرن‌ها سر بلند نکند. ❌ اکنون موضع هماهنگ «مجمع روحانیون» و «نهضت آزادی»، فاز تازه‌ای از خیانت و انتقام نسبت به خط و مکتب امام خمینی است.
🔴💭 | زاکانی: مذاکرات، حراج آخر فصل دولت روحانی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 : نمی‌پسندم که دست دولت در جیب مردم باشد و کسری بودجه‌اش را از بورس جبران کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رییسی: شاهد تورم ۳۲۰ درصدی در ۸ سال گذشته بوديم 🔺در ۸ سال گذشته قیمت‌ها چندین برابر شده است نامزد انتخابات ریاست جمهوری: 🔹سه مسئله مشکل اصلی کشور، معیشت، کسب‌و‌کار و دولت است؛ ‌معیشت مردم مسئله اول است. 🔹دولت توانمند و جهادی، می‌تواند هم مشکل معیشت را حل کند و هم مشکلات کسب و کار را. 🔹معیشت مردم یعنی افزایش قدرت خرید مردم؛ در بحث کاهش هزینه‌ها موضوع گرانی است که باید کنترل شود. 🔹در ۸ سال گذشته قیمت خودرو ۸ برابر، مسکن ۷ برابر و کالاهای اساسی چندین برابر شده و شاهد تورم ۳۲۰ درصدی بوده‎ایم. 🔹تولید ۴ میلیون مسکن در ۴ سال امکان پذیر است، در مسکن روستایی دولت باید سالی ۲۰۰ هزار مسکن را به سازی کند تا هزینه خانوار کاهش پیدا کند.
🔴نظر آیت الله رئیسی درباره دو جناح و امروز تقسیم بندی‌های چپ، راست، اصولگرا و اصلاح طلب، رنگ باخته و معیار، تفکر انقلابی و غیر انقلابی است. دوقطبی‌های کاذب و جناح‌بازی‌ها، موجب می‌شود ناکارآمدها فرصت کنند در حاشیه امن قرار بگیرند و مطالبات اصلی مردم و انقلاب به حاشیه برود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شمایی‌که میخواهید به آقای همتی رای بدهید،پیشنهاد میکنم این کلیپ را ببینید'
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رییسی: برای ۷۰ درصد مردم کارت سلامت صادر می‌کنیم 🔹ما باید موضوع معوقه بانکی را تمام کنیم؛ ما تا ایجاد جذابیت برا تولید حقیقی نکنیم و کارهای اقتصادی غیر مولد را بدون جاذبه نکنیم، مشکل حل نمی‌شود. 🔹شما وقتی سازوکاری تعریف کردید که دیگر کسی زمینی نگیرد تا ۲۰ سال دیگر سود کند و سرمایه اش را منجمد نکند، مشکلات حل میشود. 🔹ما مشکل قانون کسب کار نداریم ما مشکل عدم اجرای قانون کسب و کار داریم؛ هر کس دنبال رانت و بازی سیاسی است جایش در دولت من نیست. 🔹شفافیت و مبارزه با فساد جزو موضوعات دولت خواهد بود؛ کسری بودجه حتما باید مدیریت و حل شود. 🔸هزینه سلامت را کاهش خواهیم داد؛ برای ۷۰ درصد مردم کارت سلامت صادر می‌کنیم تا دیگر دغدغه پیش‌پرداخت برای مسائلی مثل جراحی نداشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 |ورود متفاوت جلیلی با خودروی ایرانی به ساختمان صداوسیما 🔹سعید جلیلی علی‌رغم تشریفات در نظر گرفته شده برای ورود نامزد‌ها به ساختمان صداوسیما، با خودروی شخصیِ ایرانی در این محل حاضر شد.
🔴 صرفا جهت تأمل... همسر جناب همتی دقایقی پیش به توییتر پیوسته با این متن «سلام به همه دختران و زنان عزیز ایرانمان در سراسر جهان».... ➕ اصلاح طلبان ارزش والایی به مقام شامخ زن قائلن، باور نمی کنید از نجفی شهردار اسبق تهران بپرسید!!