eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
32.4هزار ویدیو
305 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسانه CRUX بررسی می‌کند: چرا روسیه می‌خواهد از ایران پهپاد بخرد؟ بخش دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 پول پاشی تروریست های برای کسب اعتبار 👈ویدیویی که مشاهده میکنید یک گزارش خبری مربوط به سال 2011 صدای آمریکا پیرامون پول پاشی گروهک تروریستی منافقین برای کسب اعتبار و حمایت سیاستمداران خارجی است!
⭕️ یک افسر واحد اطلاعات رژیم صهیونیستی با درجه سرهنگ دوم، در بیت المقدس توسط یک خودرو زیر گرفته شد و به هلاکت رسید
🔴روزنامه‌نگار مصری: بایدن در تأسیس ناتو عربی شکست خورد 🔹 یک روزنامه‌نگار مصری مواضع رئیس جمهور این کشور و اعراب در اجلاس جده را ستود و تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا در تأسیس «ناتو عربی» شکست خورد.
⭕️تصویری قابل تامل از پادگان اشرف 🔹اردوگاهی که زمانی محل حضور تروریست‌های منافقین ومزدوران رجوی بود حال به محل قدرت‌نمایی شیربچه های مقاومت اسلامی حشد الشعبی تبدیل شده است.
🔴افشای یکی دیگر از خیانتهای روحانی و دولتش به کشورمان ولایتی اولین مقام رسمی‌ست که امروز فاش کرد دولتمردان روحانی به تشویق اروپا و شرکت توتال، چینی‌ها را از ایران اخراج کردند. این اتفاق باعث شد ضربه‌پذیری ایران در شرایط خروج آمریکا از برجام به مراتب بیشتر شود آیا نباید آنها که در این خیانت به منافع ملی دست داشتند امروز محاکمه شوند؟ ✍️ هادیزاده
▪️امام جمعه کرج: پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است 🔻حسینی همدانی: خط تحریف در موضوعات روز جامعه همچون عفاف و حجاب فعال است. 🔻اخیر این خط تحریف پویشی تحت عنوان «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» راه انداخته است. 🔻دشمن چون در برنامه‌هایی که برای ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب داشت، پیروز نشد امروز این پویش راه انداخته که مشابه قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است.
تمامِ محمد.mp3
7.66M
✦ تمــام حقیقتِ مباهله یک اصل بود!!! که آن هم، نه مردم آن زمان درک کردند و نه مردمان زمانهای بعد... 💥اما این فرصت برای ما در آخرالزمان وجود دارد...!!! - چه کنیم تا در دسته مردمانی قرار نگیریم که " کلاِم خدا " را سبک شمردند و زمین گذاشتند؟!!! 🎙️حجةالاسلام قرائتی 🎙️استاد شجاعی 🎙️استاد عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 واکنش جالب شبکه های مطرح بین المللی به نشست سه جانبه تهران: ایران قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشد! ⭕️ شگفتی رسانه های بین المللی از اقتدار ایران: اجلاسیه تهران نشان می‌دهد در حال گذار از پیچ تاریخی و گردنه مهمی برای ایجاد نظم نوین جهانی هستیم و ایران در این مسیر حرکت می‌کند!
غرب این روزها دیدنیه در تابستان داره از فرط گرما جزغاله میشه وزمستان هم با نبود گاز قراره قندیل ببنده از اون ورم سایه جنگ هرلحظه سنگین تر گویی تقاص قرن‌ها استعمار رو خدا یجا میخاد ازشون بگیره 🗣یکی بود یکی نبود
🔴 نگاهی به بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در تاریخ اقتصاد ایران 🔹 آغازی بر پایان یکه تازی قطر در میدان گازی مشترک/ تفاهم‌نامه ۴۰ میلیارد دلاری با روسیه چگونه روند چند سال اخیر را معکوس می‌کند؟ 🔸 شاید برای هر ایرانی جالب باشد که بداند در یک دهه گذشته و در شرایطی که همه امورات کشور به غرب و برجام گره زده شده بود ایران تنها شاهد کمتر از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در صنعت نفت خود بود؛ اما روز گذشته تفاهم نامه ایران و روسیه به مبلغ ۴۰ میلیارد دلار امضا شد تا این صنعت راهبردی جانی دوباره بگیرد. ✅ با این قرارداد حجم قراردادهای داخلی و خارجی طی چند ماه اخیر به ۷۰ میلیارد دلار رسید! عددی مهم و استثنایی که تنها می‌توانست در پرتو تغییر گفتمانی کشور رقم بخورد و کاستی‌ها و عقب گردهای دولت روحانی را در میان مدت جبران نماید. 🔹 این قراردادها و هزینه کردهای راهبردی در حوزه زیرساختی آثار مثبتی به جا خواهد گذاشت که از عمر دولت‌ها بیشتر خواهد بود. 💢 به بیان دیگر کارنامه چندماهه دولت رئیسی هفت برابر بیشتر از کارنامه هشت ساله روحانی برای این صنعت مهم کشور و منافع ایرانیان منفعت داشته است. هرچند دقت نظر در این ارقام نشان می‌دهد حجم نازل سرمایه گذاری جذب شده کفاف هزینه استهلاک این صنعت بزرگ ایران را هم نمیداده است و به واقع هر سال حاکم بودن تفکر دولت روحانی در ایران ده‌ها میلیارد دلار به این صنعت و هزاران میلیارد به اقتصاد کشور ضربه زده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 از دیدن این ویدئو شوکه خواهید شد افشای مواضع و اقدامات افراطی خاتمی، میرحسین موسوی و حسن روحانی درباره مسائل فرهنگی از جمله ⚠️ اصلاح‌طلبان روشن‌فکر امروز را بشناسید
♦️‌واکنش عجیب وزیر دفاع عراق به تجاوزات ترکیه 🔹‌«جمعه عناد» وزیر دفاع عراق: ارتش تجهیزات نظامی کافی برای پاسخ به ترکیه در اختیار ندارد. 🔹‌این اظهارات در حالی است که به گفته منابع عراقی، کشور عراق با بیش از ۲۰ میلیارد دلار تجارت با ترکیه، با توجه به تورم شدید در این کشور می‌تواند از این اهرم برای اعمال فشار بر آنکارا استفاده کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساعاتی قبل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی در پارکینگ ساختمان ایرانیان هدف شش گلوله قرار گرفت. و به قتل رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ویدیویی از لحظه سوء قصد به جان برادر مالک متروپل آبادان
⭕️ عراق: نشست بعدی عربستان و ایران علنی است 🔸فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق: 🔹ولیعهد سعودی از ما خواسته تا میزبان مذاکرات بین وزیر امور خارجه عربستان با همتای ایرانی او در بغداد باشیم. 🔹این دیدار بر خلاف مذاکرات پیش از این که به صورت محرمانه و در سطح امنیتی برگزار می‌شد، با میانجیگری عراق به صورت «علنی» برگزار می‌شود. 🔹در حال حاضر مشغول تدارک این دیدار هستیم و تاریخ ملاقات علنی وزرای خارجه دو کشور در بغداد را تعیین خواهیم کرد. 🔹پنجمین دور گفتگو میان نمایندگان عالی جمهوری اسلامی ایران و عربستان، دو ماه پیش در بغداد، پایتخت عراق برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده پارلمان اتریش در اعتراض به قانون منع حجاب در مدارس ابتدایی روسری پوشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*ببینید این دوتا دختر وسط سیل دیروز، استهبان ‼️🤔 گر نگهدار من آنست که من میدانم ، شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد: اگر بخواهد*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 مگه موتور مال پدرشه سوارشه یه دوری بزنه، این موتور ماله ۳۶ میلیون نفره دیگه هم هست، اگه می‌تونی از همشون اجازه بگیری بسم الله... ⬅️ در این بخش از مجموعه داستانی از را بازگو می‌کند...
🔺ژنرال تامیر هیمن فرمانده سابق سازمان اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی (آمان) و رئیس جدید اندیشکده مطالعات امنیتی تلاویو در واکنش به سخنان اخیر دکتر کمال خرازی رئیس شورای روابط خارجی کشورمان گفت؛ "بیانیه ایران مبنی بر اینکه اکنون توانایی تولید سلاح هسته‌ای در صورت تصمیم به این کار را دارد، به‌منظور تهدیدی برای اسرائیل بود و تهدید ایران یک ابزار چانه‌زنی دیگر را به فرآیند مذاکرات اضافه می‌کند، جایی که یک بازی انجام می‌دهد و می‌گوید: «من قدم بعدی را انجام نمی‌دهم، اما ما در آستانه [هسته‌ای] هستیم و ما تمام مراحل ساخت سلاح هسته ای را داریم و تنها چیزی که نیاز دارد تصمیم ما برای انجام آن است."