#تلنگر🖇
رفیقتاحالاشدھ
تایہقدمےگناهبرے
ولےباخودتبگے
-بیخیال
آقاممےبینہغصہمےخورھ💔
خواستمبگم
اگہچنینتجربہاےداشتے
دمتحیدرےکہ
همدلآقاروشادکردے
هم۱۰قدمبہآسموننزدیکترشدے
اگرمنداشتی
هنوزمدیرنیست !
بہدستشبیار :)
بعضیا تو ناشناس میان میگن میخوام خودکشی کنیم و اینا .. بابا فایده نداره چندبار امتحان کردم😂
خدایی شما حوصله ی اون دنیا رو دارید؟
اصلا اونورو بیخیال تو موقع خودکشی دردی که میکشی هزاربرابر بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کردن تو این دنیاست!
نتیجهگرفتم فعلا زندگی کنم ...
بعضی وقتا واقعا هم اونقدرا بد نیس!