بعضیا تو ناشناس میان میگن میخوام خودکشی کنیم و اینا .. بابا فایده نداره چندبار امتحان کردم😂
خدایی شما حوصله ی اون دنیا رو دارید؟
اصلا اونورو بیخیال تو موقع خودکشی دردی که میکشی هزاربرابر بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کردن تو این دنیاست!
نتیجهگرفتم فعلا زندگی کنم ...
بعضی وقتا واقعا هم اونقدرا بد نیس!
دم دمای اذان ظهر بود🤲🏻
موتورم بنزین نداشت😳
باید خودمو سریع میرسوندم مسجد
در حالی که🏃
با مسجد یه فاصله ۱۰ کیلومتری داشتم🤯
بارون میومد و زمین لیز بود🥶
ترافیکی که شباهت زیادی با صحرای قیامت داشت🥵
روبروم بود
و من تو ذهنم یه جمله پلی میشد
حسبی الله و نعم الوکیل🍃
در حالی رسیدم که
که موذن ذکر آخر اذان رو گفت
و من دو قدمی مسجد بنزینم تموم شد
خواستم بگم رفیق...❗️❗️
زندگیت رو جوری جلو ببر
که تماما بوی خدا بده
ضرر نمیکنی تازه لذت هم میبری..✌️
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
سینه زنا حی علی فاطمیه ..🥲
#فاطمیه
✨