eitaa logo
روابط عمومی شهرستان کرج
126 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.5هزار ویدیو
32 فایل
کانال رسمی روابط عمومی ع.س انتظامی شهرستان کرج
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت رباخوار ۲۰ هزار میلیاردی در مازندران این فرد رباخوار مبالغی با بهره زیاد به دیگران قرض می‌داد و درپی ناتوانی آنها برای بازگرداندن پول و سود آن، اموال و زمین‌های آنها را تصاحب می‌کرد
۲۷ آذر
۳ اوباش نوظهور در آبعلی دستگیر شدند 🔹️ فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سه نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در بخش آبعلی خبر داد. 🔹️ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی که بخواهد این امنیت را خدشه‌دار کند، با برخورد قاطع و قانونی روبه‌رو خواهد شد. 🌹 🌹 🆔 @PR_Police
۲۷ آذر
🇬🇧 توماس لورنس معروفترین جاسوس انگلیسی : نقش مسلمان را به قدری خوب بازی کردم که حتی وقتی تنها بودم نماز شب میخوندم
۲۷ آذر
اینفوگرافی "وارونه نمایی های واقعیت ها در قانون عفاف و حجاب"
۲۷ آذر
34.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر هر کس هر طور دلش خواست بیاد بیرون هرکش هم هرطور دلش خواست برخورد کنه می شود هرج و مرج .... قانون باید فصل الخطاب باشد.
۲۷ آذر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش نشده این خانم، همسر قوچانیه که سعی می کنه فرار کنه از قانون برای پوشش ولی نمی تونه
۲۷ آذر
🔻رهبر معظم انقلاب:🌹 شهدا، قهرمان های کشور هستند پدر و مادر و همسر شهید گنجینه‌ی یادهای شهیدند. 🔻شهدا قهرمان کشورند؛ قهرمانهای کشور ما شهدا هستند؛ بالاتر از شهدا ما هیچ قهرمانی نداریم؛ اینها هستند که در دشوارترین میدانها مبارزه کردند و توانستند به عالی‌ترین درجات برسند و توانستند دشمن را شکست بدهند؛ اینها قهرمانند. 🔻یاد قهرمانها را همه‌ی ملّتها گرامی میدارند، مخصوص ما نیست؛ گاهی در یک ملّتی یک نفر به ‌عنوان قهرمان شناخته میشود، خاطرات او، جزئیّات او، زندگی او برای مردم اهمّیّت پیدا میکند. 🔻شهدای ما همه قهرمانند؛ یاد اینها اهمّیّت دارد.
۲۷ آذر
🏷امام علی (ع) زکات زیبایی عفت و پاكدامنی است و ثمره پاكدامنی محفوظ ماندن از گناه
۲۷ آذر
🔷دستگیری اراذل و اوباش خیابان هاشمی تهران رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت: 🔹ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات خبری را در خصوص قدرت‌نمایی، درگیری و ایجاد رعب و حشت توسط فردی در محدوده خیابان هاشمی تهران دریافت کردند. 🔹با حضور ماموران در محل و شناسایی هویت متهم ماموران این پلیس محفیگاه متهم را شناسایی کردند و مشخص شد متهم در پاتوقی در محدوده خیابان هاشمی به کرات تردد دارد. 🔹در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی شد.
۲۷ آذر
⭕️درباره مظلومیت قانون حجاب 🔹واقعا باید درباره مظلومیت قانون حجاب نوشت؛ آن هم در جامعه‌ای که اکثریت مردم متدین و معتقد به رعایت احکام عقلی و شرعی‌اند. درمجموع نظرسنجی‌های نهادهای معتبر، وقتی از مردم درباره ضرورت حجاب سؤال می‌شود، اکثریت مطلق معتقد به حجاب هستند ولو شخصا آن‌را کامل رعایت نکنند؛ چنان‌که اگر مکشفه‌ها نیز بدانند پشت پرده بی‌حجابی چه اهریمنان و خبائثی نشسته‌اند، بدون تردید در نوع پوشش خود تجدید نظر می‌کنند. بااین‌حال دردناک نیست که باید برای مظلومیت قانون حجاب نوشت؟! 🔸قانونی که حداقل 3سال روی آن کار کارشناسی شده و میان 3قوه چندین بار رفت‌وبرگشت داشته‌است، امروز متهم به موضوعاتی می‌شود که اساسا نسبتی با آنها ندارد. عجیب نیست؟ یعنی مخالفان حتی حاضر نیستند به متن نزدیک شوند. چرا؟ چون نفع نهایی‌شان در توزیع جهل نسبت به قانون است و نه روشنگری. حقیقتا ظلم است. مخالفان قانون حجاب به این سؤال ساده چه جوابی دارند که اگر قانون نه، پس چه؟ آیا حجاب اهمیت ندارد؟ آیا ضرورت دین نیست؟ آیا فرهنگ جامعه ایرانی نیست؟ آیا منطق عقلی روشن و بیّن ندارد؟ آیا مطالبه اکثریت نیست؟ 🔹کافی است در ادبیات مخالفان قانون حجاب دقیق شوید. هیچ اشاره‌ای به جزئیات قانون حجاب نمی‌شود. فقط می‌گویند نه. خب چرا؟ چه چیز در این قانون شما را آزار می‌دهد؟ اینکه گشت ارشاد جمع شده‌است؟ اینکه برخورد سلبی و خشن وجود ندارد؟ اینکه با سلبریتی‌های قانون‌شکن برخورد می‌شود؟ اینکه تبعیض در برخورد وجود ندارد؟ و... 🔸حجابی که مطالبه اکثریت جامعه است، امروز در مارپیچ سکوت شبکه‌های اجتماعی گرفتار انفعال رسانه‌ها و خواص و حتی مسئولان و مراکز علمی و دینی شده است. 🔹این قانون وحی منزل نیست. حتما هم مثل هر قانون بشری دیگری ایراد و اشکال دارد. اما این قانون خروجی ساعت‌ها و ماه‌ها کار کارشناسی است. دارای نقاط ممتاز قابل اعتناست. رافع مشکلات جدی نهادی و قانونی در توجه به فرهنگ عفاف و حجاب است. پس چرا نباید از آن دفاع کرد؟ آیا غیر از این است که شکستن مارپیچ سکوت هزینه دارد؟ 🔸در نهایت اینکه قانون حجاب بزنگاه وفاق است؛ به چند دلیل. 1️⃣ برخلاف بسیاری از امور برآمده از نقاط مشترک اعتقادی و گرایشی است؛ هم شرع و هم فرهنگ جامعه ایرانی و هم قانون اساسی و هم عقلانیت. 2️⃣این قانون خروجی نظام کارشناسی کشور است؛ هم اجماع نهادهای کارشناسی را دارد و هم سران قوا را. این قانون برای نزدیکی نظرات کارشناسی بارها میان قوا رفت‌وبرگشت داشته‌است. 3️⃣قانون حجاب پاسخ به یک مطالبه عمیق مردمی است. به سروصداهای آزاردهنده سیاسی توجه نکنیم. مردم ما از بن دندان و عمق وجود مومن و معتقد به فرهنگ دینی و ایرانی‌اند. 4️⃣این قانون نقطه مقابل دشمنی‌های مشترک است. دشمنی مشترک خودش وفاق‌ساز است. امروز بیش از هرکس، ضدانقلاب از اجرای این قانون عصبانی است؛ دشمنی که سال‌هاست به‌دنبال بی‌حجابی اجباری است و حجاب را ابزار مبارزه سیاسی قرار داده است. این قانون دشمن را هم خلع سلاح می‌کند. 5️⃣درنهایت اینکه این قانون پاسخ به یک مطالبه عمومی در نقد روش‌های گذشته است. 🔹مخالفان اجرای این قانون حاضر نیستند به متن قانون نزدیک شوند و آن را بخوانند. چرا؟ چون برهم‌زننده بازار مکاره اتهام‌زنی و موج‌سواری‌های سیاسی است. یک تلقی هیجانی وجود دارد که قانونمندی حجاب یعنی گشت ارشاد و عده‌ای نفع‌شان در این است که این تلقی منفی همچنان در افکار عمومی باقی بماند؛ بنابراین با اصل روشنگری درباره قانون مخالفند و حتی دروغ‌های آشکار درباره قانون می‌بافند. 🔸مارپیچ سکوت را بشکنیم و اجازه ندهیم اقلیتی بی‌منطق با نفی قانونمداری بر اکثریت برآشوبند و مروج دیکتاتوری و بی‌حجابی اجباری شوند. 🖊محسن مهدیان
۲۷ آذر
🏷امام علی (ع) زکات زیبایی عفت و پاكدامنی است و ثمره پاكدامنی محفوظ ماندن از گناه
۲۷ آذر
⭕️درباره مظلومیت قانون حجاب 🔹واقعا باید درباره مظلومیت قانون حجاب نوشت؛ آن هم در جامعه‌ای که اکثریت مردم متدین و معتقد به رعایت احکام عقلی و شرعی‌اند. درمجموع نظرسنجی‌های نهادهای معتبر، وقتی از مردم درباره ضرورت حجاب سؤال می‌شود، اکثریت مطلق معتقد به حجاب هستند ولو شخصا آن‌را کامل رعایت نکنند؛ چنان‌که اگر مکشفه‌ها نیز بدانند پشت پرده بی‌حجابی چه اهریمنان و خبائثی نشسته‌اند، بدون تردید در نوع پوشش خود تجدید نظر می‌کنند. بااین‌حال دردناک نیست که باید برای مظلومیت قانون حجاب نوشت؟! 🔸قانونی که حداقل 3سال روی آن کار کارشناسی شده و میان 3قوه چندین بار رفت‌وبرگشت داشته‌است، امروز متهم به موضوعاتی می‌شود که اساسا نسبتی با آنها ندارد. عجیب نیست؟ یعنی مخالفان حتی حاضر نیستند به متن نزدیک شوند. چرا؟ چون نفع نهایی‌شان در توزیع جهل نسبت به قانون است و نه روشنگری. حقیقتا ظلم است. مخالفان قانون حجاب به این سؤال ساده چه جوابی دارند که اگر قانون نه، پس چه؟ آیا حجاب اهمیت ندارد؟ آیا ضرورت دین نیست؟ آیا فرهنگ جامعه ایرانی نیست؟ آیا منطق عقلی روشن و بیّن ندارد؟ آیا مطالبه اکثریت نیست؟ 🔹کافی است در ادبیات مخالفان قانون حجاب دقیق شوید. هیچ اشاره‌ای به جزئیات قانون حجاب نمی‌شود. فقط می‌گویند نه. خب چرا؟ چه چیز در این قانون شما را آزار می‌دهد؟ اینکه گشت ارشاد جمع شده‌است؟ اینکه برخورد سلبی و خشن وجود ندارد؟ اینکه با سلبریتی‌های قانون‌شکن برخورد می‌شود؟ اینکه تبعیض در برخورد وجود ندارد؟ و... 🔸حجابی که مطالبه اکثریت جامعه است، امروز در مارپیچ سکوت شبکه‌های اجتماعی گرفتار انفعال رسانه‌ها و خواص و حتی مسئولان و مراکز علمی و دینی شده است. 🔹این قانون وحی منزل نیست. حتما هم مثل هر قانون بشری دیگری ایراد و اشکال دارد. اما این قانون خروجی ساعت‌ها و ماه‌ها کار کارشناسی است. دارای نقاط ممتاز قابل اعتناست. رافع مشکلات جدی نهادی و قانونی در توجه به فرهنگ عفاف و حجاب است. پس چرا نباید از آن دفاع کرد؟ آیا غیر از این است که شکستن مارپیچ سکوت هزینه دارد؟ 🔸در نهایت اینکه قانون حجاب بزنگاه وفاق است؛ به چند دلیل. 1️⃣ برخلاف بسیاری از امور برآمده از نقاط مشترک اعتقادی و گرایشی است؛ هم شرع و هم فرهنگ جامعه ایرانی و هم قانون اساسی و هم عقلانیت. 2️⃣این قانون خروجی نظام کارشناسی کشور است؛ هم اجماع نهادهای کارشناسی را دارد و هم سران قوا را. این قانون برای نزدیکی نظرات کارشناسی بارها میان قوا رفت‌وبرگشت داشته‌است. 3️⃣قانون حجاب پاسخ به یک مطالبه عمیق مردمی است. به سروصداهای آزاردهنده سیاسی توجه نکنیم. مردم ما از بن دندان و عمق وجود مومن و معتقد به فرهنگ دینی و ایرانی‌اند. 4️⃣این قانون نقطه مقابل دشمنی‌های مشترک است. دشمنی مشترک خودش وفاق‌ساز است. امروز بیش از هرکس، ضدانقلاب از اجرای این قانون عصبانی است؛ دشمنی که سال‌هاست به‌دنبال بی‌حجابی اجباری است و حجاب را ابزار مبارزه سیاسی قرار داده است. این قانون دشمن را هم خلع سلاح می‌کند. 5️⃣درنهایت اینکه این قانون پاسخ به یک مطالبه عمومی در نقد روش‌های گذشته است. 🔹مخالفان اجرای این قانون حاضر نیستند به متن قانون نزدیک شوند و آن را بخوانند. چرا؟ چون برهم‌زننده بازار مکاره اتهام‌زنی و موج‌سواری‌های سیاسی است. یک تلقی هیجانی وجود دارد که قانونمندی حجاب یعنی گشت ارشاد و عده‌ای نفع‌شان در این است که این تلقی منفی همچنان در افکار عمومی باقی بماند؛ بنابراین با اصل روشنگری درباره قانون مخالفند و حتی دروغ‌های آشکار درباره قانون می‌بافند. 🔸مارپیچ سکوت را بشکنیم و اجازه ندهیم اقلیتی بی‌منطق با نفی قانونمداری بر اکثریت برآشوبند و مروج دیکتاتوری و بی‌حجابی اجباری شوند. 🖊محسن مهدیان
۲۷ آذر
35.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علت اصلی گرفتاری های جهان اسلام 🔺 گزیده ای از خطبه نماز جمعه شهر کرج، مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۳
۲۷ آذر