https://eitaa.com/didebanne/43534
بچه مثبتیم بخدا رسالت جای برادر مه 😜😜🤪
13:59
پاسخ
https://eitaa.com/didebanne/43532 نه عطرین با تو نبودم با اون دختره بودم که میگفت احسان فقط حاجی رو دوست داره😑آخه این چ تفکریهههخخخ بدم میاد از اینحرفا ک یک سریا میزنن،
میدونم با کی بودی عزیز
وای این کشتی گیر هارو آوردن بعد اسمشون تماشاچی ها شیرههه میگن
بعد کشتی گیرا سلطانی گفتش حامد شاکرنژاد
مردم بلند تر از کشتی گیرا گفتن شیرهههه🤣💖
13:57
جدییییی🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43521
به حاج آقا قاسمیان گفتم جمله عاشقانه به همسر و خانواده بگید سرخ شد بنده خدا 🤌 گفت والا من زیاد اهل اینجور چیزا تو رسانه و دوربین نیستم😂😞
واقعااا ایوای بنده خدا 😂😂
https://eitaa.com/didebanne/43543 آره دوساعتتت تو سایتا دنبالش گشتم و به این نتیجه رسیدم مامانبزرگمو بیارم همکار ژیلا جون بشه همسنن🤣🤣🤣
#فندوق
واییی خدایا🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43549
همسر اولشون فوت کردن
تازگیا دوباره ازدواج کردن
پارسال بچه سومشون به دنیا اومد
https://eitaa.com/haminnashnas/12396
چیزای خوبی نمیبینم😔🤌
یعنی چی🚶♀💔
https://eitaa.com/didebanne/43553
بچه سوم ؟
بچه دوما
نه دیگه محمدمهدی بچه دومشون همراه همسر اولشون توی تصادف مرد🙂💔
یه همچین سالی...یه همچین پایان با غروب جمعه رو هم نیاز داشت💔!
وای ازین غروب...
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11518
حاجیم میگه مادرم🤣🤣🤣
همراهی میکنه😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/haminnashnas/12396 چیزای خوبی نمیبینم😔🤌 یعنی چی🚶♀💔
نههه اشتباه تایپی کرد🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
نههه اشتباه تایپی کرد🤣🤣🤣
پوشش نزار روش کارشو کرد🚶♀🚶♀🚶♀
حامد سلطانی و میبینم یاد قدیما میفتم😂🦋
قبلا فن ایشون بودم هعی یادش بخیر
ولی بچه های فندوم ایشونم زیاد خوب نبودن یعنی خیلی بچه سال بودن😂
انصافا فندوم حامین حالا هر چقدرم بعضیا یکم بچه بازی در بیارن ولی انصافا فندوم خوبی داریم بچه های عاقل و بالغ زیادن الحمدالله
اینجا فندوم خوشبختانه یکم قابل کنترله🥲🤌
وفقط ۲۵دقیقه مونده تا واردیه سال جدیدزندگی مون بشیم.
اینجاتو تبریز داره بارون می باره،درآخرین روز زمستون.🥲🤌#نور
دقایق آخر 🙂😭💔