eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
عطرین یه جوری پیامم احساسیه فردا حضوری ببینمش روم نمیشه نوشته همچنین دوست عزیزم وای یعنی اونم منو دوست داره بنظرت منظورش چیه ادامه بدم؟ واقعا اونم منو دوس داره میخوام این رفاقت به هرشکلی شکل بگیره خیلی رسمی جواب داده ها
https://eitaa.com/didebanne/43670 نمی‌دونم منم . رفتم نگا کردم پیدا نکردم اون تیکه رو صبرکنید میزارمش براتون
https://eitaa.com/didebanne/43677 ماهم همینطور . عزاداریم چطوری شیرینی بخریم آخه چی بگم والا
https://eitaa.com/amiralihajizadeh1404/13302 بچه‌ها اگه میتونید این پویش رو شرکت کنید ...
عطرین من اون صحنه رو خودم از صفحه فیلم گرفتم اما اینجا هم ارسال نمیشه ...ببخشیدددد🥲💔ولی گفتم زمانش رو که ...ساعت ۱:۴۳ به بعد بود که یک خواننده آورده بودن داشت سرود رو می خوند .اونجا بود ...داخل یک پیام دیگه هم گفتم 🥲 میزارمش عزیزم مرسی((:
https://eitaa.com/didebanne/43653 نه لینک کامل اون قسمت رو می خوام 🥲❤️اگه لطف کنی پیدا کنی ممنون میشم 🫠✨️ کل برنامه؟ روحی گذاشته لینکشون و
رهبر داره پشت سر امام علی نماز میخونه🥲🥺 آره 🙂😭💔
سلام و درود سال ۱۴۰۴ با تمام غم ها و دشواری‌ها گذشت.سالی که در ماه آخرش؛ همچون اسفند سوختیم ولی عطر اتحادمان جهانگیر شد. در فقدان مادی آقای شهیدمان؛ حضور معنوی ایشان و جد بزرگوارشان؛ قوت قلبمان است. قلبمان را برای همیشه در اسفند ۱۴۰۴ جا می گذاریم ولی قدم هایمان را محکم و مومن؛ به فروردین ۱۴۰۵ می گذاریم. شاید تبریک سال نو سخت ترین سخن باشد ولی اکنون که وارد سال ۱۴۰۵ می شویم بهترین ها را برای شما و خانواده تان آرزومندیم.سالی همراه با سلامت و سعادت و ان شاءالله سلامت همه مردمان و نیروهای نظامی سرزمینمان. سربلند و سعادتمند باشید. ارادتمند شما نازنین فاطمه ممنونم بابت دعای قشنگتون
https://eitaa.com/didebanne/4364 یا ابوالفضل سن دقیق پسر مردمو رو هم میدونید بچه زشته یعنی چی مال منه زن و بچه دار ه 19:58 پاسخ ...
https://eitaa.com/didebanne/43631 مبشههههه لطفااااا خواهش میکنممم عینجارو بزارین خیلی دنبالشمممممم سعی میکنم بزارم بچه‌ها
https://eitaa.com/didebanne/43649 جدییی هیچی نگفتتت؟ پس قرار بود عروسی داشته باشیم کههه نداشتیم ولی🥲