https://eitaa.com/didebanne/43660
۳۰ روز بشین ببین
تهش چی ؟😔🤌🏻
#امال
سرکار بودیم😭😂
https://eitaa.com/didebanne/43665 خب خدارو شکر .آبرو داری کرد 😔😂
#امال
آره خوشبختانه 🤣
https://eitaa.com/didebanne/43663
بدی؟🦦
تو ن حرف زدنات عادی بود انگار کتاب میخوندیم😂
ن هیچ وقت عصبی شدی ک بگیم اره ناراحت شدیم
هیچه هیچچچچ😂
حالالی حالالللللللل
راست میگه
بچه ها بیایم ذوق زودی نکنیم که محفل ستاره ها هم به فنا میره ..... گرچه که خودم ذوق دارم 😅😂
#عارفه
دیگه ذوقی برای ما نمونده 🙂😭
https://eitaa.com/didebanne/43631
تروخدا بزارینش این تیکه رو یا اینکه دقیقا بگید کجاشه
باشه عزیزم
https://eitaa.com/didebanne/43663
احسنت به شخصیت شناسیتون حتی از نحوهی پیام، عطرینِ زیبا.
عزیزدل هستید.
-قلیچ
قربونت((:
عطرین پیداش کردم فیلم بالای دشمنان داخلی شرم کنید یه تیکه کوتاه که تقریبا آخراش هست هست. اسم فیلمه : ۲۹ اسفند ۱۴۰۴- بخش ۴ - عیدانه
# عارفه
فیلم چیو؟
بچه ها محفل امسال که کلا به خاطر جنگ اونقدر نچسبیده بهمون ولی دارم به فصل پنج فکر میکنم اگر فصل پنجی باشه کاش یه قسمت داداش سید رو دعوت کنن یه قسمت دیگه هم برادر حاجی دوقسمت مهمونا اینجوری باشن یه قسمتم علی فاطمی دوست سید رو دعوت کنن یه قسمت دیگه هم یا مهران غفوریان یا آقای توللهی رو به عنوان دوست حاجی دعوت کنن خیلی جالب میشه کاش دعوت میهمان محفل رو میسپردن به من ایده های جالبی توی ذهنمه😔😂
#☘️🌹
چه دل خجسته ای دارید به فصل پنج فکر میکنید😭😭😭