بالاخره رفتم دیدم ساهره روو
چرا میگین خیلی بد تموم شد خوب شد کهه؛پایانش باز موند اما از حرفای امیر علی و هادی میشد فهمید تو ذهن احسان چی میگذره😔
بعد یه چیزی،اون گوشی که پسره پیدا کرد قراره از آینده با عطیه حرف بزنه یا با به بدبخت دیگه؟😂
خب همین پایان زیادی باز بودددد
فکر کنم داستان جدیدهه
https://eitaa.com/didebanne/43717
نه چشمش معلومبود نه صورتش ولی انصافا صداش خیلی خوب بود.
خداواسه خانواده اش حفظ کنه.😔🤌#نور
عجب 😂
خب خیلی خوشگل بود که عطرین
(بماند که چیزی از چهرش مشخص نبود )🤣
چی خوشگل بودددد🤣
https://eitaa.com/didebanne/43735 واقعا نمیدونم بنظرت چیکارکنم دارم دیوونه میشم ای خدا خودت قسمتم کنش
مستقیم بهش بگو و بخوا نظرشو بگه
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebanne/43724 این که گذاشتی مال سال تحویله اون قسمتی که بچه ها میگن واسه سرود مل
من فرستادم برات ایتا حتما نشون نداده😐😂دوباره فرستادم یه چکی بکن الان
https://eitaa.com/didebanne/43739 عزیزانم صداش صدای خودش نیست بلند گویی که بهش دادن صدا را تغییر میده مگه الکیه که صدای خودش را بزارن اونا از روی صدا هم طرفو شناسایی میکنند
دقیقاااا
https://eitaa.com/didebanne/43737 اتفاقا من پایانای بازو دوس دارم👈🏻👉🏻اگه تو همین قسمت خواستگاری میکرد یه جوری میشد تازه خیلی هم از مرگ پروانه نگذشته و آره..؛تازه هر کی میتونه هر جور که خودش میخواد سناریو خواستگاری رو تصور کنه...😔😂 احساس میکنم همونطور که عطیه با پیدا کردن گوشی احسان با احسان ارتباط برقرار کرد اونم با پیدا کردن گوشی عطیه قراره با اون ارتباط برقرار کنه😂
آره خب اینم هست ولی بازم میشد بهتر باشه🥲😂
دقیقا همین میشه