eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
بالاخره رفتم دیدم ساهره روو چرا میگین خیلی بد تموم شد خوب شد کهه؛پایانش باز موند اما از حرفای امیر علی و هادی می‌شد فهمید تو ذهن احسان چی میگذره😔 بعد یه چیزی،اون گوشی که پسره پیدا کرد قراره از آینده با عطیه حرف بزنه یا با به بدبخت دیگه؟😂 خب همین پایان زیادی باز بودددد فکر کنم داستان جدیدهه
چرا نمیشه تو ایتا کانال زد؟ باگ داره
https://eitaa.com/didebanne/43717 نه چشمش معلوم‌بود نه صورتش ولی انصافا صداش خیلی خوب بود. خداواسه خانواده اش حفظ کنه.😔🤌 عجب 😂
خب خیلی خوشگل بود که عطرین (بماند که چیزی از چهرش مشخص نبود )🤣 چی خوشگل بودددد🤣
- صبرکن الان میببنم - گذاشتم اوناروهم - چرا اخه - درگوشی بیچاره کرد منو
چرا هر ناشناسی یه باگی داره
https://eitaa.com/didebanne/43735 واقعا نمیدونم بنظرت چیکارکنم دارم دیوونه میشم ای خدا خودت قسمتم کنش مستقیم بهش بگو و بخوا نظرشو بگه
https://eitaa.com/didebanne/43739 عزیزانم صداش صدای خودش نیست بلند گویی که بهش دادن صدا را تغییر میده مگه الکیه که صدای خودش را بزارن اونا از روی صدا هم طرفو شناسایی میکنند دقیقاااا
https://eitaa.com/didebanne/43737 اتفاقا من پایانای‌ بازو دوس دارم👈🏻👉🏻اگه تو همین قسمت خواستگاری می‌کرد یه جوری میشد تازه خیلی هم از مرگ پروانه نگذشته و آره..؛تازه هر کی می‌تونه هر جور که خودش میخواد سناریو خواستگاری رو تصور کنه...😔😂 احساس میکنم همون‌طور که عطیه با پیدا کردن گوشی احسان با احسان ارتباط برقرار کرد اونم با پیدا کردن گوشی عطیه قراره با اون ارتباط برقرار کنه😂 آره خب اینم هست ولی بازم میشد بهتر باشه🥲😂 دقیقا همین میشه
خدایی چرا هرکیو میبینین کراش میزنین؟://// چرااا واقعااا