https://eitaa.com/didebanne/43692 نههه.داشت فوتبال پخش میکرد که 😳الانم داره پخش می کنه .....فکر نکنمااااا
نه اون ساعتو میگه
https://eitaa.com/didebanne/43750 میشه کسایی که پیامم دیدن و ادمین ها نظرشونو بگن؟خیلی درگیرم اصن😭😭😭😭😭😭😭
نظر که چی بگیم🙂😭💔
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
من گفتم بهت مستقیم بگم میزنی تو دهنم 🤣🤣🤣🤣 بعد روحی از یه طرف ازت تعریف میکرد از یه طرف میترسوند منو😭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣مُردم برات
https://eitaa.com/didebanne/43715 نه این قسمت هم بود که بلند شده بودن .اما این نیست عطرین .من منظورم یکی دیگه بوداااااا.یه آقا خواننده بود به اسم حامد اون بخش .بعد حاج حامد به احترام سرود ملی پاشدن دقیقه ۱:۴۳
حاجی چند بار بلند شدن مگه😭😭
https://eitaa.com/didebanne/43762 وایعالی بود. آخه رسالت،واقعاچرا اون جای پدرمونه.😐🤣#نور
رسالت؟
https://eitaa.com/didebanne/43740 ولی انصافا گنگ آقاهه که واسه هوافضا بود بالا بود ...خیلی خفن بوددددد😭😭✨️
این که بله😂🤝
https://eitaa.com/didebanne/43766 تو که دیدی خب بفرستش همون رو لطفاا
فرستادمش ها
https://eitaa.com/didebanne/43761 خدا حفظت کنه اگه بشه ها کلی برات دعا میکنم اگه نشه هم دعات میکنم خیلی کمکم کردی واقعا خدا تورو برای همه مون نگه دارههه😍😍😘😘
قربونت عزیزم((:
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebanne/43715 نه این قسمت هم بود که بلند شده بودن .اما این نیست عطرین .من منظورم
اونم گذاشت الهه بچه ها شاید این ایتای خاکبرسر بهتون نشون ندههه🦦🤣
https://eitaa.com/didebanne/43745 نههههه.صدای خودشه .تو مهدیه معلی هم اومده بودن 🙂و درمورد پهپاد ها صحبت کرده بودن و خیییلی قشنگ بود اون قسمت .ولی انصافا خیلی خفنه.صداشم فوقالعاده هست
ممکنه ولی صدای خودشم نباشه
https://eitaa.com/didebanne/43764 من خودم دو سال پیش بود حدودا ، یکی از همکلاسی هام رو خیلی دوست داشتم ، باهاش صمیمی برخورد کردم و بهش گفتم دوستش دارم و نزدیکش شدم الان بهترین دوستای همیم...
ایجان🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43748 کیفیت ندارهههههه و اصلا واضح نیست😭✨️اما همینه 🙂
کیفیت رفته میدون بار هلو بیاره 😔🤌