https://eitaa.com/didebanne/43745 نههههه.صدای خودشه .تو مهدیه معلی هم اومده بودن 🙂و درمورد پهپاد ها صحبت کرده بودن و خیییلی قشنگ بود اون قسمت .ولی انصافا خیلی خفنه.صداشم فوقالعاده هست
ممکنه ولی صدای خودشم نباشه
https://eitaa.com/didebanne/43764 من خودم دو سال پیش بود حدودا ، یکی از همکلاسی هام رو خیلی دوست داشتم ، باهاش صمیمی برخورد کردم و بهش گفتم دوستش دارم و نزدیکش شدم الان بهترین دوستای همیم...
ایجان🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43748 کیفیت ندارهههههه و اصلا واضح نیست😭✨️اما همینه 🙂
کیفیت رفته میدون بار هلو بیاره 😔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43767 خب آره دیگه،مگه ندیدی بعضیام رورسالت کراش میزنن #نور
آره خب
عطرین واقعا تاحالا رو کسی کراش نزدی مگه میشه یکی که خیلی ازش خوشت بیاد معروف باشه واقعا نزدی؟
کراش زدن روی نامحرم و قبول ندارم اصلا.
کراش زدن یعنی دوست داشتن طرف بدون اینکه بدونه.
اونم از لحاظ عاشقانه
چرا باید کراش بزنم؟
https://eitaa.com/didebanne/43769 تورو نمیگم با اونیم که میگه فیلمه اشتباهه و حاجی یه جای دیگه بلند شده . منظورم اینه اگه دیده خب فیلم درست رو بغرسته
آهان خب فرستادم درسته رو
https://eitaa.com/didebanne/43766 دو بار 😄 یه بار برای سرود ملی و یک بار برای این آقاهه که از هوافضا بودن 🙂✨️
اوووو🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43763 اون ساعت هم آخه رفتم تو تلوبیون نگاه کردم .خبری نبود
خب شاید شوخی بوده