https://eitaa.com/didebanne/43758 من گشتم نبود .اگه میشه خودت اینجا بفرست .🥲❤️
صبرکن عزیزم
سلام عزیزانممم عیدتون مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشید و توی این سال بهترینها برای همتون رقم بخوره 🤍❤️ عطرین من که سال تحویلمو هیچی ازش نفهمیدم واقعا امسال یه طور دیگه بود اصلا نفهمیدم کی سال تحویل شد و اینقدر زود گذشت
سلام عزیزم عید شماهم مبارک باشه🥲🤌
منم نفهمیدم🙂💔
https://eitaa.com/didebanne/43794 وای من این فیلم هارو دیدم پام درد گرفت 😭😂 واقعا خیلیی درد داره انشاءالله بهتر باشن ... :))) #امال
خیلی 🙂😭💔
https://eitaa.com/didebanne/43772 آخه عطرین اگه بخوان صداشون رو تغییر بدن با میکروفون خییییلی باید تغییر کنه (مثلا یه مثال برات بزنم ،مثل گروه های هکری که صداشون رو از پشت کامپیوتر تغییر میدن و صداشون خیلی کلفت میشه ) بعد از طرف دیگه به عمق صداش نگاه کنی آخه معلومه صدای انسان هست و با هوش مصنوعی و میکروفون تغییر نکرده 🥲 بعد از یه طرف دیگه وقتی حاجی رو بغل کردن و حاجی باهاشون حرف زدن ،ایشون هم یه چند کلمه ای گفتن که همون صدا بود 🥲 حالا باز نمی دونم ....😁
چی بگم والا خب شاید باشه دیگه
https://eitaa.com/didebanne/43786 با اون یارو ام باباجاان😂فߺاطمߺه🌱
آهان 😂
https://eitaa.com/Masiha3 سلام عطرین جان من ی چنل زدم اما هیچکسی حمایتم نمیکنه وعضو نمیشه 🥺
سلام عزیزم بچهها حمایت کنید ازشون🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43792 عه وااا چه رویی دارییی توووو معلومه که هم سن بابامه مگه من میخوام باهاش ازدواج کنمممم؟🔪 خیلی هم خوبه،خودت بدی😃
مودب باشید
سلام عطرین خوبی عیدت مبارک عطرین چیز جدید کشف کردم تولد من و حاجی توی یه ماهه من ۲۸ فروردین و ایشون ۳۱فروردین 😁 راستی روز دختر امسال هم مصادف با تولد حاجیه 🤩🤩🤩🤩 (آفرین نداره به نظرت🤣🤣🤣🤣) #دختر_تورک
سلام عید توام مبارک
منم باهاشون هم ماهم😂🤝
سلام عطرین داشتم فکر میکردم که نکنه حاجی برای عمل پاشون اومده باشن مشهد ذهنمدرگیره کلا 😂😂
سلام آره مشهد عمل کردن
متنفرم از آدمایی که از رهبرمون غلط میگیرن و میگن اشتباه کردن که گفتن دید و بازدید باشه،با اینکه مرجع تقلیدشون رهبره گفتن ما عید و تبریک نمیگیم 🤦
عجب هااا
منم بابام گفت اول دید و بازدید نداریم
دیشببب که رهبر گفت بابام گفت که پس انجام میدیم
پایان ساهره کجاش باز بود دیگه بسته تر از این؟😐😐 حتما باید عروسی رو هم نشون میداد؟ الحق که ایرانی هستین😂😂😂😂😂😂😂 کاملاً مشخص بود و بسته گوشی عطیه میفته دست یکی دیگه و این چرخه ادامه پیدا میکنه عطیه و احسان هم باهم دیگه می مونن والسلام
نخیر باید قشنگ نشون میدادن عه🦦😂