eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
408 دنبال‌کننده
914 عکس
306 ویدیو
25 فایل
لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/54721 اینکه یه درخواستی داشته باشی ازش شاید اولش یه کم غر بزنه و فاز منفی داشته باشه ولی بعدش راضی میشه ، اینم بگم مثلا اینطوریه که زندگی رو زیاد سخت نمیگیره والا با چیزایی که ازش همش میگی من فکر کردم که اینطور آدمیه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۱:۴۶ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین تو هم با مامان بزرگ پدری حال نمیکنی؟😐 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۲:۰۵ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین یک چالش هر کسی بیاد شخصیت خودشو توصیف کنه منطقی بودن اخساساتی بودن نوع رفتارش و ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۲:۲۳ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
گریه داره بخدا گستردگی من زیاده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
وای نهههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مثل خواهر منیییییی توووو🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
💬 | #پیام_جدید متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/54721 اینکه یه درخواستی داشته باشی ازش شاید ا
زندگی و سخت نمیگیره؟! واییییییییییی هرچی بابام سخت میگیره مامانم راحته😂 ولی خب نه توی یه سری موارد مثل تربیت بچه سختگیره بهتره بگم مال دنیا واسش ارزش نداره🥲 امروز گوشیش خراب شد من داشتم حرص میخوردم میرفت میومد میگفت فدا سرتون خب چیکارش کنم بعد من داشتم پارههههه میشدمممم انقدر بهش غر زدم🤣🤣🤣🤣
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/54744 والا میخواستیم همه باشن صداشونو بشنویم ولی بخاطر تو باشه مریم اشکال نداره ولی تو باید ویس بدی عا دیگه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۳:۴۰ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/54745 یعنی خیلی دوست دارم یک بارم که شده تو این مراسمشون باشم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۳:۵۴ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/54715 شما هم اینجوری هستید ؟ گاهی اوقات از ترس از دست دادنشون گریه می کنممم...نمی دونم چراااا... می ترسم از روزی که نباشن 💔 میترسم از روزی که تنها شم.. به اون روزی که نباشن که فکر می کنم ،همش آرزو می کنم کاش من زود تر از اونا بمیرم 🙂🤌چون طاقتش رو ندارم ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۱:۳۴:۱۶ ⏰تاریخ: یکشنبه فروردین ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n