eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
910 عکس
305 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونم واستون سواله که چیشده و خب نمیدونم چطوری توضیحش بدم🙂😂
خب بعداز سه سال، بنظرم دیگه دلیلی برای موندن نبودش((:
با تمام خوبی ها و بدی هایی که داشت[البته دوساله خوبی ندیدم ازش] فندوم حامین به خاطراتم پیوست👐
خب اینجا میمونه فعلا
💬 | متن پیام: من تنها فندومی که عضو بودم و تو ناشناس صحبت میکنم همین فندوم بود یعنی دیگه نمیتونیم اینجا راجب محفل صحبت کنیم؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۱:۴۸:۰۸ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین ؟؟؟؟ چرا حذفش کردی ؟ با محفل و حامین که مشکلی به وجود نیومده بود .... تو بی حاشیه بودی تو ادیت ها و .... کاش حذف نمی شد .... برگرد 💔💔 نرو 💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ شد دیگه و اینطور بهتره((:
💬 | متن پیام: چیزی شده عطرین؟ میخوای بری؟ حرفات کنایه دار بود مثل اونجا که از فندوم گفتی و خیر ندیدم و اینا... میشه بگی لطفا؟ اتفاقی افتاده؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نه چیز خاصی که نشده فقط از فندوم رفتم🙂
💬 | متن پیام: وای نه من دلم شکست عطرین شوکه شدم شوک بزرگی بهم وارد شد میدونی عطرین تو برات مهمه از بعد اون پیام ملکی ک حالا نمیدونم فتوشاپ بود یا هرچی تو عطرین سابق نشدی درحالیکه همیشه این چیزا هستن و خب فقطم تو نبودی اما کلا یه جوری شدی از بعدش ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ میدونی اون پیام برای من یه تلنگر بود! اصلا اصل طرفدار بودن یعنی چی؟ یه چیزی یاد بگیری تموم بشه من برای محفل اساتید احترام خاصی قائلم، مخصوصا سید چون من امام حسین رو از ایشون دارم ولی احساس میکنم دیگه همه چیز واقعا لوس شده بود تفریط خیلیا، بحثایی که میشد خارج از توان منه بعد خب من نمیتونم برای دوتا نامحرم اینطوری ذوق کنم🙂 هربار که میومدم ذوق کنم، یه چیزی جلومو میگرفت... هدف من فراتراز این چیزاست!
💬 | متن پیام: من متوجه نشدم عطرین 🙂 یعنی اینجا رو حذف می کنی ؟ با اون همه خاطراتی که باهم توش داشتیم ؟🥲💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نه اینجا هست عزیزم
💬 | متن پیام: فندوم حامین برات خاطره شد اما امیدوارم این چیزاش تو ذهنت نمونه مث فندوم حصاری و ... چون ی سری آدم مزخرف همیشه همه جا هستن ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ از فندوم حصاری چیزی یادم نیست یکم بگذره فضای اینم یادم میره😭😂 آلزایمر دارم☝️
💬 | متن پیام: امروزم مثل دیروز دپرس شد:) حقیقتا ناراحت شدم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ هستن بچه‌های دیگه🙂