چرا باید عکسای جدید یه آدم، استوری، یا چیزای دیگه رو منتشر کنیم😭😂
واسش ذوقم کنیم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74112
🙂👌👌
#🌹☘️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۲:۱۱:۵۱
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
دلم برات تنگ میشه 🙂💔خیییلی!👩🦯
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۲:۱۲:۲۱
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
بچه ها من درکتون میکنم ناشناس قبلی و که پاک کرد حس و حال من شبیه شما بود 🤣🥲
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74112
نه اون رفاقت بینشون برام حال خوب کن بوده و فضای خود محفل و اون معنویتی که واقعا تو ضبط حسش می کنی ....
رفاقت برام ذوق آوره
نه تیپ و قیافه و ....
حرفتو قبول دارم :)
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
آفرین مهم این قرانه، مهم منافسه هاشون بود، قبول کنید همه چیز فراتر رفت🙂
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بر خلاف همه از تصمیمی که گرفتی خوشحال شدم 🤌🙂
تصمیم بجا و درستی بود
حقیقتا من از اولش بخاطر تو اینجا بودم 🤍
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
شما به من خیلی لطف دارید🥲🤌
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74112
ما برادریشون رو دوست دارم اینکه دو تا آدم با اینکه از دوتا کشور متفاوت هستن و فرهنگ های متفاوت بازهم اینقدر باهم خوبن و هم رو دوست دارن و در واقع برای خود من از این لحاظ برادریشون رو دوست دارم که تجسم رابطه ایران و عراق هستن و به معنای واقعی ایران و العراق لا یمکن الفراق رو معنی کردن یک چیز دیگه هم اینکه خیلی رفاقتشون شبیه به حاج قاسم و ابومهدی هست
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلی خب رفاقتشون قشنگه باشه، ولی نباید برای دوتا دختر اینطوری باشه!
تازه ماها درمورد رفاقت حاج قاسم و ابومهدی که چیزی نمیدونیم
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74109
ولی به نظرم برنامه خوبیه.
درسته منم موافقم
ولی حواستون باشه فقط برای ماهایی که دنبال کننده ی اینطوری بودیم ذوق مون تموم شد
خیلیا هستن تو ماه رمضون محفل میبینن و دوست هم دارن
چون یه حال و هوای خاصی داره
صرفا فقط دوست دارن برنامه رو
دنبال کننده اش نیستن
و به نظرم اینکه هرساله داره پخش میشه ، برنامه خوبی بوده که این اتفاق داره میوفته
ببین محفل رو پخشش رو قطع کنن ، چه برنامه دیگه ای میتونه جایگزینش بشه
خیلیا زندگی پس از زندگی دوست ندارن مثل خودم
و محفل رو میبینن
مثل حسینیه معلی
خیلیا هستن شبا نمیتونن برن هیات ولی خب برنامه حسینیه معلی رو میبینن و عزاداری میکنن
آدما بسته به نوع نگاهشون ، نگاه خودشون نظر میدن
و به نظرم این غلطه#سادات
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نه سادات من اصلا منظورم این نیست برنامه بدیه، بازم صدبار پخش بشه من بازم میبینم چون حس و حال خوبی داره
معلی ما طرفدارش نیستیم ولی بخاطر روایت ها حال وهواش میبینمش
پس من از فضای فندوم خوشم نیومد دیگه