eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
305 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
خب بچه‌ها خداییش بیاید یه دلیل قانع کننده واسم بیارید😭😂
چرا باید عکسای جدید یه آدم، استوری، یا چیزای دیگه رو منتشر کنیم😭😂 واسش ذوقم کنیم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74112 🙂👌👌 #🌹☘️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۲:۱۱:۵۱ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: دلم برات تنگ میشه 🙂💔خیییلی!👩‍🦯 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۲:۱۲:۲۱ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
بچه ها من درکتون میکنم ناشناس قبلی و که پاک کرد حس و حال من شبیه شما بود 🤣🥲
ولی اینجا هست نگران نباشید صحبت میکنیم درباره همه چی ✌️🏻
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74112 نه اون رفاقت بینشون برام حال خوب کن بوده و فضای خود محفل و اون معنویتی که واقعا تو ضبط حسش می کنی .... رفاقت برام ذوق آوره نه تیپ و قیافه و .... حرفتو قبول دارم :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آفرین مهم این قرانه، مهم منافسه هاشون بود، قبول کنید همه چیز فراتر رفت🙂
💬 | متن پیام: بر خلاف همه از تصمیمی که گرفتی خوشحال شدم 🤌🙂 تصمیم بجا و درستی بود حقیقتا من از اولش بخاطر تو اینجا بودم 🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ شما به من خیلی لطف دارید🥲🤌
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74112 ما برادریشون رو دوست دارم اینکه دو تا آدم با اینکه از دوتا کشور متفاوت هستن و فرهنگ های متفاوت بازهم اینقدر باهم خوبن و هم رو دوست دارن و در واقع برای خود من از این لحاظ برادریشون رو دوست دارم که تجسم رابطه ایران و عراق هستن و به معنای واقعی ایران و العراق لا یمکن الفراق رو معنی کردن یک چیز دیگه هم اینکه خیلی رفاقتشون شبیه به حاج قاسم و ابومهدی هست ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خیلی خب رفاقتشون قشنگه باشه، ولی نباید برای دوتا دختر اینطوری باشه! تازه ماها درمورد رفاقت حاج قاسم و ابومهدی که چیزی نمیدونیم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74109 ولی به نظرم برنامه خوبیه. درسته منم موافقم ولی حواستون باشه فقط برای ماهایی که دنبال کننده ی اینطوری بودیم ذوق مون تموم شد خیلیا هستن تو ماه رمضون محفل میبینن و دوست هم دارن چون یه حال و هوای خاصی داره صرفا فقط دوست دارن برنامه رو دنبال کننده اش نیستن و به نظرم اینکه هرساله داره پخش میشه ، برنامه خوبی بوده که این اتفاق داره میوفته ببین محفل رو پخشش رو قطع کنن ، چه برنامه دیگه ای می‌تونه جایگزینش بشه خیلیا زندگی پس از زندگی دوست ندارن مثل خودم و محفل رو میبینن مثل حسینیه معلی خیلیا هستن شبا نمیتونن برن هیات ولی خب برنامه حسینیه معلی رو میبینن و عزاداری میکنن آدما بسته به نوع نگاهشون ، نگاه خودشون نظر میدن و به نظرم این غلطه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نه سادات من اصلا منظورم این نیست برنامه بدیه، بازم صدبار پخش بشه من بازم میبینم چون حس و حال خوبی داره معلی ما طرفدارش نیستیم ولی بخاطر روایت ها حال و‌هواش می‌بینمش پس من از فضای فندوم خوشم نیومد دیگه