💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بچه ها زیارت عاشورا یادتون نره💞
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اوه خوب شد گفتی😔🤌
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
اخخخخخخخ...امروز فقط باید با حرفای حاج مهدی گریه می کردممممم😭😭😭وقتی مادر شهید گفتن به پسرم گفتم دوست دارم مثل حاج مهدی بشی ...🥲
حاج مهدی گریه می کردن به مادر شهید میگفتن دعا کنید دیگه ما رو سیاه تر از این نشیممم😭😭😭💔💔💔
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وای حاج مهدی((:
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74226
معلی روحیه مو میگیره نمیتونم ببینم🥲😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
خیلی غمگین شده💔😭
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74227
حال رسولی:
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۲۰:۵۵:۵۹
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74226
چند ساعت درس می خونییی؟؟🥲
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۲۰:۵۶:۰۵
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
💬 | #پیام_جدید متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74226 چند ساعت درس می خونییی؟؟🥲 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
فعلا از شیش به کوب دارم میخونم💔😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
💬 | #پیام_جدید متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74227 حال رسولی: ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۲۰:۵۵:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
آزاد شدیم خوشحالیم ننه
ان شاءالله آزادی قسمت همه🤣🤣
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۲۰:۵۶:۱۸
⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/74227
خانومه می گفت الان با خودم میگم آقای رسولی باید افتخارم کنن شبیه پسر من باشن..🥲💔💔
پسرش ۱۱ سالش بود ..
بعد حاج مهدی از شدت گریه بلند شدن از صندلی اومدن گوشه حسینیه به دیوار تکیه دادن و گریه کردنننن🙂😭😭😭😭😭💔💔💔
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
ایوای من خدایا🙂💔
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
ایران من ایران من
ای آب و خاکت جون و ایماااان
بهشت مینویسم و
میخونم این بهشتو ایرااااااان
عهد و پیمان ایران
مهد شیران ایران
ای جاویدان ایران ایران ایران
روی سکوی قهرمانی همیشه..آره این نام جهانی میشه
تو هوایی ک تو طوفانی میشه..کی حریف یه ایرانی میشههه
پهناوره ای جان
نام اوره ای جان
اسمش آره بزرگتر از یک کشوره ایراننن
حق محوره ایران
این باوره ایران
دست خدا همیشه بالای سر ایراننن
پهناوره ایرانننن
نماهنگ اسداللهی و هلالی خیلی قشنگه این
دیگه داشتم میخوندم واسه خودم گفتم تایپشمکنم😔😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
مرسی عزیزم فیض بردیم🥲😂