eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74241 وااای مادر شجره طیبه هست؟ وای من خوب شد ندیدم بمیرم براشون ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۲۱:۵۳:۲۹ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74253 دقیقاااااا اگه ب زور بخوای میشه وسیله ی امتحانت و اسیب میبینی وقتی قسمت نیس یعنی خدا صلاح ندونسته ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۲۱:۵۴:۴۱ ⏰تاریخ: شنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین یه سوالی داشتم حسینیه معلی تو تهران ضبط شده یا مشهد؟؟ کجای مشهد؟؟ اخه بابام میگ که این جایی که حسینیه رو ضبط کردن یک جایی از حرمه ک به ی مدرسه ای نمی‌دونم همچین چیزی متصل میشه میگ این قسمتی از حرمه حتی میگ ما این جا نماز خوندیم و اینا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره عزیزم مدرسه دو درب توی حرم امام رضاست جای تاریخی قشنگیه
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74241 راست میگننن:)))))واقعا دردناکههههه... ولی اینا از شهدای شجره طیبه نبودن🙂 خانومه همسر و پسرش شهید شدن ...یک پسرش هم جانباز شد بر اثر حمله اسرائیل ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ به هرحال این خاطرات و میشنوه بهم میریزه🙂💔
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74253 منم عطرین...منم...🙂 رفتم تو حرم امام حسین گفتم من نمی دونم درسته یا نه ...اصلا مهم نیست ...فقط یکاری کن تیزهوشان قبول شم و آبروم نره...🙂💔 قبول شدم ...🙂ولی خیییلی امسال آسیب دیدممممم....خیییییلی🙂😭💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ببین من ‌پارسال چیزی و به زور خواستم، یه تایمی بهم دادنش ها قشنگ اینو احساس کردم ها ولی اونقدر سرش اذیت شدم که خودم رهاش کردم و گفتم نمیخوام 💔
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74254 نه بچه ها 😄 اینی که گفتم از شهدای شجره طیبه نبود🫠🤍🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آهان خب
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74254 نه مادر شهید شجره طیبه نیست شوهرش تو ایست بازرسی بوده با پسر بزرگش علیرضا نزدیک اونجا رو میزنن بعد ی پسر دیگش محمد متین که 9 سالشه هم اونجا بوده که از ناحیه ی دست جانباز میشه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ همون خانومه رو نمیگید که میگفت من خیلی جوونم برای مادرشهید شدن؟ اسم شوهرش رامین بود
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74239 گفتن من خجالت کشیدم 🙂 ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند گفت رفتم اون گوشه نشستم به امام رضا گفتم تا الان الکی ظاهر سازی کردم ،غلط کردم...🙂😭 بعد از مادر شهید خواست واسه شهادتش دعا کنه ..🙂💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ حاج مهدی🥲💔
💬 | متن پیام: ولی روایتش خییییییییلی دردناک بود عطریننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ فکر کنم میدونم کدومو میگید😭