eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: تو یکی از دست نوشته‌ ها نوشته بود امروز علی الاصول راه‌ حسین‌ و شمر جداست. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مداحی حاج مهدیه
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74262 ارهههههههه...همونه عطریننننننن:(((🥲💔 همونی که سر جنازه پسر و شوهرش یه فیلم ازش منتشر شده بود میگفت من خون بچه هام رو نمی خوام فقط خون خواهی رهبر رو می خوام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره فهمیدم کیو میگید🥲
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74264 اره فک کنم همونه که تو ذهنته🥲💔چند بار تو تلویزیون و جاهای دیگه صحبت کردن و روایت کزدنننن🫠🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اکثر برنامه‌ها هم بودن
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74266 رفتمممم ،برگشتمممم الاننن🫠😄❤️‍🩹 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ قبول باشه
💬 | متن پیام: عطرین هنوزم میتونیم بپرسیم عقد اخوت یعنی چی ؟؟؟😔😔🤭🤭😂😂🤧🤧 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ یعنی تنها مشکل اینه😂💔
💬 | متن پیام: عطرین با مامانت چقد اختلاف سنی داری؟ کنجکاوم بدونم😔🫠 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۰:۳۲:۲۰ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: شبا ک کار و زندگی نداریم و بیرون نمیریم هوا یه تیکه از یخ و بهشته روزا ک باید بریم بیرون و کار داریم سگ دو میزنیم هوا انگار فن کولرگازیه😐🤣 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۰:۳۵:۲۷ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطرین کاش بتونم ثابت کنم من اربعین پارسال نبریده بودم دست خودم نبود اون تهوع‌های بی‌موقع، استرسای الکی‌ای که داشتم، مدام نگران بودم که عقب نیفتیم، داداشم گرما زده نشه، می‌دیدم مامانم خیلی کم خواب داره اذیت می‌شه داداشم بی‌حال می‌خوابه خودمو مقصر می‌دیدم می‌دونی من یه روز قبل این‌که بریم جلوی یکی از هم‌سفرامون جوری گریه کردم و سعی می‌کردم که گریه نکنم ولی انگار داشتم خفه می‌شدم که خدا می‌دونه.. همون‌جا اون بنده‌ی خدا به بابام گفت من اگه بچه‌م این‌جوری برای کربلا رفتن اشک می‌ریخت یه لحظه هم مکث نمی‌کردم و می‌بردمش فلانی..🙂 همینا و گریه‌های داداشم یعنی اصرار ما با این‌که یه مشکل بدی پیش اومده‌بود یه جورایی باعث شد بریم؛ برای همین تا یکی اذیت می‌شد من خودمو مقصر می‌دیدم من هنوز بوی کباب حس می‌کنم می‌خوام بالا بیارم انقدر حساس شدم، به بوی دود یا بعضی آبا حتی حس می‌کنم مزه‌ی خاصی می‌ده🙂💔-التجا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ بخاطر اون واکنشا امسال بهت میگن طاقت نمیاری؟! میفهممت..
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74268 عطرین من دلایلت و ندیدممم🫣کجانن بگو‌بخونمم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۰:۳۶:۳۱ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/74286 بخدا همین الان یه جوری گرممه که اصن وای من بارون میخوامممم😭😭😭😭😭 گرمه گرمهههههه😭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۰۰:۳۷:۰۲ ⏰تاریخ: یکشنبه خرداد ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n