eitaa logo
انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی
626 دنبال‌کننده
104 عکس
1 ویدیو
15 فایل
انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی
مشاهده در ایتا
دانلود
💠انجمن علمی حقوق با همکاری مرکز معرفت و مهارت برگزار می کند؛ 🔰کارگاه آشنایی با قوانین خاص قوانین کیفری ۲ جرایم اطفال و نوجوانان در قوانین ایران مدرس دوره : دکتر کاظم خسروی 📅زمان : جمعه ۱۴۰۳/۳/۱۱ 🕰ساعت : ۱۰ الی ۱۳ 🏛مکان : سالن اجتماعات ساختمان شماره دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🔷 ویژه دانشجویان حقوق ، فقه و مبانی حقوق و کارآموزان وکالت و قضاوت 🔶از شرکت کنندگان اختبار به عمل آمده و گواهی شرکت در دوره اعطاء می گردد. 💎 طبق توافق انجمن علمی حقوق با مدیریت محترم گروه حقوق ، شرکت در کارگاه آشنایی با قوانین کیفری ۱ و ۲ برای دانشجویان کارشناسی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی موجب تطبیق با درس اختیاری « حقوق کیفری کودکان و نوجوانان » است. به این ترتیب که درس نام برده ارائه می شود و دانشجویان باید آن را انتخاب کنند، لکن از شرکت در کلاس و امتحان معاف خواهند بود. اطلاعات تکمیلی و ثبت نام: Maharat.Razavi.ir https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی
💠انجمن علمی حقوق با همکاری مرکز معرفت و مهارت برگزار می کند؛ 🔰کارگاه آشنایی با قوانین خاص قوانین کی
✅ کارگاه امروز به ثبت نام کنندگان یادآور می گردد. ✅ ثبت نام کنندگان محترم توجه بفرمایند؛ شرط دریافت گواهی و نیز تطبیق درس، حضور در کارگاه است.
پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت شب مانده بود و جرئت فردا شدن نداشت بسیار بود رود در آن برزخ کبود اما دریغ، زهرهٔ دریا شدن نداشت در آن کویر سوخته، آن خاک بی بهار حتی علف اجازهٔ زیبا شدن نداشت گم بود در عمیق زمین شانهٔ بهار بی تو ولی زمینهٔ پیدا شدن نداشت دلها اگر چه صاف ولی از هراس سنگ آیینه بود و میل تماشا شدن نداشت چون عقده‌ای به بغض فرو بود حرف عشق این عقده تا همیشه سر وا شدن نداشت 🏴سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بر تمام آزادگان جهان تسلیت باد🏴 https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کارگاه قوانین کیفری1 ب اول.mp3
49.47M
کارگاه قوانین کیفری ۱ (قانون مبارزه با مواد مخدر) بخش اول استاد: قاضی گل محمدی
کارگاه قوانین کیفری1 ب دوم.mp3
22.77M
کارگاه قوانین کیفری ۱ (قانون مبارزه با مواد مخدر) بخش دوم استاد: قاضی گل محمدی
کارگاه قوانین کیفری2 ب اول.mp3
44.35M
کارگاه قوانین کیفری ۲ (جرایم اطفال و نوجوانان در قوانین ایران) بخش اول استاد: دکتر خسروی
کارگاه قوانین کیفری2 ب دوم.mp3
41.25M
کارگاه قوانین کیفری ۲ (جرایم اطفال و نوجوانان در قوانین ایران) بخش دوم استاد: دکتر خسروی
💠 انجمن علمی حقوق دانشگاه رضوی برگزار می کند 🔰نشست تخصصی «بررسی تحلیلی اصل ۱۳۱ قانون اساسی با نگاهی بر تعارض منافع رؤسای قوا در حقوق اساسی ایران» ⚜ با حضور استاد: «سید احمد احمدی» 🔵 دانش آموخته حقوق عمومی( دانشگاه تهران) ✳️پژوهشگر حقوق عمومی ✅ استاد دانشگاه 📆 یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰ 🕑 ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ 🏛ساختمان شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی سالن جلسات شهید سلیمانی https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
بیانیه انصراف دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سومین دوره مسابقات موت کورت خراسان انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی طبق عادت معهود با هدف مشارکت در رویداد علمی و اهمیت کسب تجارب ارزشمند در حوزه تخصصی حقوق و نیز ایجاد نشاط علمی در میان دانشجویان، چندین تیم را به منظور شرکت در مسابقات موت کورت خراسان معرفی نمود که علی‌رغم این انگیزه صمیمانه و مشفقانه، در این دوره از مسابقات شاهد روندی متفاوت و دور از انتظار بوده‌ایم ؛ از جمله اینکه: اولاً امتیازدهی مرحله اختبار شفاهی بالاخص ذیل عنوان «آراستگی ظاهری» به نحوی صورت گرفته که متاسفانه شائبه سلیقه‌ای بودن آن مطرح است؛ زیرا علیرغم کسب امتیازات قابل قبول در بخش‌های علمی و لایحه و نیز انطباق وضعیت پوشش ظاهری اعضای تیم‌ها با استاندارد مدنظر، امتیازاتی کمتر از میانگین درنظر گرفته شده است. ثانیا متاسفانه در این دوره از مسابقات و تا پیش از مرحله فینال، دفاع ارائه شده از سوی تیم ها صرفا در حضور داوران و نیز با مطرح شدن چندین پرسش توسط داوران از هر تیم خواهد بود که این امر منافات آشکار با مولفه‌ی به چالش کشیده شدن از سوی دو تیم حاضر در هر مرحله و نیز توانایی بداهه‌گویی و پاسخ به ابهامات و اشکالات تیم مقابل دارد که نادیده گرفته شدن آن قطعا تاثیر قابل‌توجهی برنتایج حاصله‌ی تیم‌ها خواهد داشت. مضافا اینکه این امر با فلسفه مسابقات دادگاه‌ نمایشی که مهمترین آن، تشویق دانشجویان و ایجاد نشاط علمی و نیز محک زدن توانایی‌های شرکت کنندگان در امر دفاع از موکلشان می‌باشد، تعارض دارد؛ که نادیده گرفته شدن آن از سوی برگزارکنندگان این‌دوره از مسابقات جای ابهام و تعجب دارد. لازم به ذکر است که در دور گذشته‌ی مسابقات موت کورت خراسان، تنها دو تیم از دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مراحل بالاتر صعود نموده و توانستند با پشت سر گذاشتن تمام تیم های مدعی قهرمانی، افتخارآفرینی کنند و توانایی و مهارت خود را به اثبات برسانند؛ لذا حضور صرفا یک تیم در این دوره از مسابقات، در میان شانزده تیم راه‌یافته به مراحل بالاتر منافاتی با توانایی علمی و مهارت‌های مورد نیاز که در دوره قبلی مسابقات نیز به اثبات رسیده است، ندارد؛ اما جهات مذکور مانع از آن است که تیم دانشگاه علوم اسلامی رضوی انگیزه‌ای برای رقابت سالم و به دور از حاشیه در این دور از رقابت ها داشته باشد. ✅ بدین‌ وسیله انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن تجدید احترام به انجمن موت کورت خراسان و با آرزوی توفیق برای تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، انصراف خود را از شرکت و ادامه این دوره از مسابقات اعلام می دارد.
🏵 به همه شرکت کنندگان عزیز دانشگاه در این دوره از مسابقات خسته نباشید گفته و برای ایشان آرزوی توفیقات بزرگ تر داریم🙏
باید تو را به جان جوادت قسم دهد یعنی که «هشت» زائرتان پیش «نُه» گروست... 🏴 شهادت مظلومانه حضرت جوادالائمه علیه السلام بر امام رئوف و جمله عاشقان ایشان تسلیت باد 🏴 https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
🌸باسلام و احترام خدمت دانشجویان محترم🌸 📚🏅🏅چند سوال ،جهت تحقیق ارسال می گردد، ان شاءالله به ۲ تحقیق انجام یافته (حداقل ۳صفحه ی تایپ شده به صورت مستند و مستدل)هدیه ای از جانب مسئول آموزش انجمن علمی حقوق ،تعلق خواهد گرفت.📚🏅🏅 ⁉️۱.کدام یک از مکاتب حقوقی با مکتب حقوقی اسلام به لحاظ ملاک قضایا قرابت دارد؟ و کدامین مکتب مقابل هردو مکتب پیش گفته قرار می گیرد؟ بعلاوه بیان گردد که نسبت میان این مکاتب با جمله ی ((احکام شرعی تابع مصالح و مفاسد می باشد ))چیست؟ راهنمایی: برای پاسخ سوال، مبانی، راهگشاست. ⁉️۲.وجوب حفظ نظام، بعنوان دلیل شرکت در انتخابات و همچنین نسبت به راهپیمایی روز قدس چگونه معنا می یابد؟ 📩 لطفاً دانشجویان آقا سؤالات و یا تحقیق خود را به آیدی آقای توحیدرضا زنده دل @tohidreza_8 و یا آقای یوسف رضایی @Yousfrezayi و خانمها به آیدی@soleimani587 ارسال کنند 📩 📌توجه گردد، تحقیق و پاسخ به سوالات پیش گفته، محدود به مقطع و یا رشته ی خاص نمی باشد و با توجه به اینکه کلیه ی دانشجویان محترم دروس فلسفه و فقه را در چارت درسی خود دارند می توانند در نگارش اقدام نمایند. 🌼موفق باشید ان شاءالله🌼 https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
دفتر خاطره‌ی کودکی توست «لهوف» «کربلا» در غمِ یک روزِ تو جا می‌گیرد... 🏴 سالروز شهادت مظلومانه امام محمد باقر علیه‌السلام بر عاشقان آن حضرت تسلیت باد 🏴 https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی
💠انجمن علمی حقوق با همکاری مرکز معرفت و مهارت برگزار می کند؛ 🔰کارگاه آشنایی با قوانین خاص قوانین کی
✅ قابل توجه شرکت کنندگان کارگاه های آشنایی با قوانین خاص ( کیفری ۱ و ۲)؛ اختبار کارگاه ها پس از پایان امتحانات به عمل می‌آید. تاریخ و جزئیات آزمون، متعاقباً در همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد. آزمون به صورت برخط و در سایت مرکز معرفت و مهارت، در قالب پرسش های چهارگزینه ای خواهد بود. ✅ چنانکه در اطلاعیه های قبلی تذکر داده شده است، شرط تطبیق درس «حقوق کیفری کودکان و نوجوانان» شرکت در اختبار هر دو کارگاه و کسب گواهی قبولی هر دو کارگاه است. ✅ عزیزانی که صرفاً در یک کارگاه ثبت نام کرده اند، در آزمون همان کارگاه شرکت کرده و گواهی به ایشان اعطاء خواهد شد. https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
💚سلام بر ابراهیم 🌷عید قربان، روزی که حضرت ابراهیم علیه‌السلام از آزمون الهی سربلند بیرون آمد، خداوند به او فرمود: «سلام علی ابراهیم» 🇮🇷 تقارن زیبا با ۲۸ خرداد سید ابراهیم، روزی که مردم ایران ۳ سال قبل در سال ۱۴۰۰ به ریاست جمهوری سید شهیدان خدمت آری گفتند: «سلام بر ابراهیم» 💚امسال این دو مناسبت با هم‌ مقارن شده‌اند اما سید ابراهیم پروانه وار در شعله های شمع خدمت سوخت و شاهد و شهید شد. 🌎امروز حفظ راه رئیسی، ایران قوی را به ارمغان می آورد مهم است به چه کسی بدهیم. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
من از “الیوم اکملت لکم” این گونه فهمیدم خدا با مِهر او دین مرا اندازه می گیرد... 🌺 عید ولایت و امامت، عید اکمال دین و اتمام نعمت، عید سرور و سعادت ، عید غدیر خم ، بر تمام پیروان و عشاق امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام فرخ و فرخنده باد 🌺 https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
و روي أنه وَفَدَ وَفْدٌ من بلاد الروم إلى المدينة على عهد أبي بكر و فيهم راهب من رهبان النصارى فأتى مسجد رسول الله صلى الله عليه وآله و معه بختي موقر ذهبا و فضة و كان أبو بكر حاضرا و عنده جماعة من المهاجرين و الأنصار. فدخل عليهم، و حياهم، و رحب بهم، و تصفح وجوههم، ثم قال: أيكم خليفة رسول الله وأمين دينكم؟ فأومي إلى أبي بكر فأقبل إليه بوجهه ثم قال أيها الشيخ ما اسمك؟ قال، عتيق. قال ثم ماذا؟ قال: صديق. قال: ثم ماذا؟ قال: لا أعرف لنفسي اسما غيره. فقال: لست بصاحبي فقال له: و ما حاجتك؟ قال: أنا من بلاد الروم جئت منها ببختي موقر ذهبا و فضة، لأسأل أمين هذه الأمة من مسألة إن أجابني عنها أسلمت، وبما أمرني أطعت، وهذا المال بينكم فرقت و إن عجز عنها رجعت إلى الوراء بما معي و لم أسلم، فقال له أبو بكر: سل عما بدا لك. فقال الراهب: و الله لا أفتح الكلام ما لم تؤمني من سطوتك وسطوة أصحابك فقال أبو بكر: أنت آمن، و ليس عليك بأس، قل ما شئت. فقال الراهب: أخبرني عن شئ: ليس لله، و لا من عند الله، و لا يعلمه الله. فارتعش أبو بكر ولم يحر جوابا، فلما كان بعد هنيئة قال - لبعض أصحابه : ائتني بأبي حفص عمر. فجاء به فجلس عنده ثم قال: أيها الراهب سله. فأقبل بوجهه إلى عمر و قال له مثل ما قال لأبي بكر فما يحر جوابا ثم أتى بعثمان، فجرا بين الراهب و عثمان مثل ما جرى بينه وبين أبي بكر و عمر فلم يحر جوابا. فقال الراهب: أشياخ كرام، ذووا فجاج لإسلام. ثم نهض ليخرج. فقال أبو بكر: يا عدو الله لولا العهد لخضبت الأرض بدمك! فقام سلمان الفارسي رضي الله عنه، أتى علي بن أبي طالب عليه السلام و هو جالس في صحن داره مع الحسن والحسين عليهما السلام، و قص عليه القصة. فقام علي عليه السلام و خرج و معه الحسن و الحسين عليهما السلام حتى أتى المسجد، فلما رأى القوم عليا عليه السلام، كبروا الله، وحمدوا الله، وقاموا إليه أجمعهم، فدخل علي عليه السلام و جلس فقال أبو بكر: أيها الراهب سله فإنه صاحبك و بغيتك! فأقبل الراهب بوجهه إلى علي عليه السلام ثم قال: يا فتى ما اسمك؟ قال: اسمي عند اليهود " إليا " وعند النصارى " إيليا " وعند والدي " علي " وعند أمي " حيدرة " قال: ما محلك من نبيكم؟ قال: أخي و صهري و ابن عمي لحا. قال: الراهب: أنت حاصبي و رب عيسى، أخبرني عن شئ ليس لله، و لا من عند الله، و لا يعلمه الله. قال: عليه السلام على الخبير سقطت: أما قولك " ما ليس لله ": فإن الله تعالى أحد ليس له صاحبة و لا ولد. وأما قولك " ولا من عند الله ": فليس من عند الله ظلم لأحد. و أما قولك " لا يعلمه الله ": فإن الله لا يعلم له شريكا في الملك. فقام الراهب، وقطع زناره، وأخذ رأسه و قبل ما بين عينيه، و قال: " أشهد أن لا إله إلا الله، و أن محمدا رسول الله و أشهد أنك أنت الخليفة و أمين هذه الأمة، و معدن الدين و الحكمة، و منبع عين الحجة، لقد قرأت اسمك في التوراة إليا، و في الإنجيل إيليا، و في القرآن عليا، و في الكتب السابقة حيدرة، و وجدتك بعد النبي وصيا، و للإمارة وليا، و أنت أحق بهذا المجلس من غيرك، فخبرني ما شأنك و شأن القوم؟ " فأجابه بشئ فقام الراهب و سلم المال إليه بأجمعه، فما برح علي عليه السلام مكانه حتى فرقه في مساكين أهل المدينة، و محاويجهم، و انصرف الراهب إلى قومه مسلما. منبع : الإحتجاج ، الطبرسي، أبو منصور، جلد ۱ ص ۳۰۷
انجمن علمی حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی
و روي أنه وَفَدَ وَفْدٌ من بلاد الروم إلى المدينة على عهد أبي بكر و فيهم راهب من رهبان النصارى فأتى
ترجمه کوتاه و آزاد روایت احتجاج: روزی راهبی با جمعی از مسیحیان به مدینه آمدند در حالی که باری از طلا و نقره به همراه داشتند. راهب‌‌‌‌ به مسجد النبی وارد شد و رو کرد به جماعتی که در آنجا حضور داشتند. پرسید "خلیفه پیامبر و امین او چه کسی است؟" جمعیت حاضر ، ابوبکر را نشان دادند. راهب رو به ابوبکر کرده و پرسید ای شیخ نامت چیست؟ ابوبکر گفت نامم "عتیق" است. راهب پرسید نام دیگرت چیست؟ گفت نام دیگرم "صدّیق" است. راهب سوال کرد نام دیگری هم داری؟ گفت جز اینها برای خود نامی سراغ ندارم. راهب گفت : تو آن کس که در جست و جویش هستم نیستی... ابوبکر گفت دنبال چه هستی؟ راهب پاسخ داد من از روم آمده و باری از طلا و نقره آورده ام، تا از خلیفه مسلمانان سؤالی بپرسم ، اگر پاسخ داد مسلمان می شوم و این مال را میان شما تقسیم می کنم و اگر از پاسخ ناتوان بود همراه این مال باز می‌گردم. ابوبکر گفت سوالاتت را بپرس ، راهب گفت باید به من امان بدهی تا آزادانه بپرسم. ابوبکر گفت در امانی. راهب سه سوالش را مطرح کرد: ۱-ما هو الشئ الذی لیس لله؟ چه چیزاست که از آن خدا نیست؟ ۲-ما هو شئ لیس عندالله؟ چه چیزاست که در نزد خدا نیست؟ ۳-ما هو الشئ الذی لا یعلمه الله؟ آن چیست که خدا آن را نمی داند؟ 🤔 ابوبکر به خود لرزید و جواب نداد ، پس از درنگی بدنبال عمر فرستاد و راهب سوالاتش را مطرح کرد ، عمر که از پاسخ عاجز ماند پس بدنبال عثمان فرستاد و عثمان نیز از جواب درماند‌. راهب نا امید گشته قصد بازگشت به روم کرد ، ابوبکر گفت : ای دشمن خدا اگر عهد بر امان دادنت نبسته بودم زمین را به خونت رنگین می کردم! سلمان فارسی برخاست و نزد حضرت علی (ع) رفت و ماجرا را تعریف کرد. پس امام علی (ع) بهمراه پسرانش امام حسن (ع )و امام حسین (ع ) به مسجد آمدند و با احترام و تکبیر جماعت حاضر مواجه شدند. ابوبکر خطاب به راهب گفت ، آنکه در جست و جویش هستی آمد ، پس هر سوالی داری از او بپرس! راهب رو به امام علی (ع) کرده و پرسید ای جوان نامت چیست؟ امام علی (ع) فرمودند: نامم نزد یهودیان"الیا" نزد مسیحیان "ایلیا" نزد پدرم "علی" و نزد مادرم "حیدر" است. سپس راهب پرسید نسبت تو با پیامرتان چیست؟ امام (ع ) فرمودند: او برادر و پسر عموى من است و من داماد اویم. راهب گفت ، به خدای عیسی سوگند که مقصود و گمشده من تو بودی! پس به سوالاتم پاسخ بده. و دوباره سوالاتش را مطرح کرد. امام علی (ع) پاسخ دادند: 🔹آنچه خدا ندارد ، همسر و فرزند است. 🔹آنچه نزد خدا نیست ، ظلم است. 🔹و آنچه خدا نمی‌داند ، شریک و همتا برای خود است. راهب با شنیدن این پاسخ برخاست و زنار خود را گشود و بین دو چشم حضرت را بوسید و گفت: 🏵 گواهی می دهم خدایی جز الله نیست و محمد فرستاده اوست و گواهی می دهم همانا تو خلیفه و امین این امت و معدن دین و حکمتی... به درستی که نامت در تورات، إلیا و در انجیل ، ایلیا و در قرآن علی و در کتاب‌های پیشین حیدر است ، پس تو را جانشین پیامبر یافتم. سپس تمام هدایا را به امام علی (ع) تقدیم نمود و امام اموال را بین نیازمندان قسمت کرد.
🇮🇷مرور برخی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 اصل ۱۱۳ - پس از مقام رهبری، رئیس جمهور عالی‌ترین مقام رسمی كشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را جز در اموری كه مستقیماً به رهبری مربوط می‌شود، بر عهده دارد. اصل ۱۱۴ - رئیس جمهور برای مدت چهار سال با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود و انتخاب مجدد او به صورت متوالی تنها برای یك دوره بلامانع است. اصل ۱۱۵ - رئیس جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی كه واجد شرایط زیر باشند انتخاب گردد: ایرانی‌الاصل، تابع ایران، مدیر و مدبّر، دارای حُسن سابقه و امانت و تقوی، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی كشور. اصل ۱۱۶ - نامزدهای ریاست جمهوری باید قبل از شروع انتخابات آمادگی خود را رسماً اعلام كنند. نحوه برگزاری انتخاب رئیس جمهوری را قانون معین می‌كند. اصل ۱۱۷ - رئیس جمهور با اكثریت مطلق آراء شركت‌كنندگان، انتخاب می‌شود، ولی هرگاه در دور نخست هیچ‌یك از نامزد‌ها چنین اكثریتی بدست نیاورد، روز جمعه هفته بعد برای بار دوم رأی گرفته می‌شود. در دور دوم تنها دو نفر از نامزد‌ها كه در دور نخست آراء بیشتری داشته‌اند شركت می‌كنند، ولی اگر بعضی از نامزدهای دارنده آراء بیشتر، از شركت در انتخابات منصرف شوند، از میان بقیه، دو نفر كه در دور نخست بیش از دیگران رأی داشته‌اند برای انتخاب مجدد معرفی می‌شوند. پ.ن : نظریه تفسیری شورای نگهبان، شماره 2764، مورخ 1364/4/5 ( در پاسخ استعلام وزیر کشور : در دور دوم اکثریت مطلق ملاک است یا نسبی ) «در دوره‌ دوم‌ هر یک‌ از دو نفر که‌ اکثریت‌ داشته‌ باشند انتخاب‌ می‌شود. نهایت‌ این‌ است‌ که‌ اگر در قانون‌ انتخابات‌ آرای‌ مربوط‌ به‌ غیر این‌ دو نفر باطل‌ اعلام‌ شود که‌ در این‌ صورت‌ صاحب‌ اکثریت‌ به‌ اکثریت‌ مطلق‌ انتخاب‌ شده‌ است‌ و اگر آرای‌ مربوط‌ به‌ دیگران‌ را هم‌ در جمع‌ آرا به‌ حساب‌ بیاورند به‌ اکثریت‌ نسبی‌ انتخاب‌ شده‌ است‌ و در هر صورت‌ نتیجه‌ واحد است‌. و فردی‌ که‌ از دو نفر اکثریت‌ دارد منتخب‌ و بعد از آن‌ تجدید انتخابات‌ قانونی‌ نیست‌». https://eitaa.com/RazaviSC_SAL
مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم اگر ذره‌ای عدم خلوص در ما باشد امروز سقوط نکنیم، فردا سقوط می‌کنیم. فردا نباشد پس‌فردا سقوط می‌کنیم چون انقلاب هر زمان یک موج می‌زند یک مشت زباله را بیرون می‌ریزد. https://eitaa.com/RazaviSC_SAL