من هیچوقت برای منفعت کنار آدما نبودم
خودم همه چیز داشتم اگه بودمم، دوستشون داشتم..
به عنوان کسی که به همه چیز و همه کس
بیش از حد اهمیت داده..
میگم زیاد اهمیت ندید،هرکی بیخیال تر بوده
عزیزتر بوده همیشه؛)
نوشته بود آدما تا یه حدی صبورن
تحمل میکنن، نشنیده میگیرن،
اما از یهجا به بعد تموم میشن.
آدما رو تموم نکنید.