eitaa logo
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
706 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.9هزار ویدیو
53 فایل
﷽ از دِل تا قلـــم .☁️؛ قلمی که مینویسـد از درونِ قلبم !🕊 در این کنج از فضای مجازی ، عقایـدم را در قالبِ هنر،مرقوم و ثبت میکنم/ انتشار: مستحبِ موکّد . . ‌ •انتقادوتبادل: @yeganeh84gh •کانال دوم با فضایی متفاوت : https://rubika.ir/mahepenhan1401
مشاهده در ایتا
دانلود
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
[📽✨] چرا ‌#روانشناسی مخالف‌ انتخاب‌ دوست‌ از جنس‌ مخالف است؟! 🎙دکتر‌ مهدی دوایی #ارتباط_با_نامحرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[📽✨] 🔗دل بکن تا جون نکنی🔗 وقتی احساس میکنی این فرد مال تو نیست و تو مال اون فرد نیستی و این فرد به اعضای هر واحد از زمان تو داره تورو به اسارت میکشونه چرا عزتتو از بین میبری؟ چرا خودتو قربانی کسی میکنی که نمیدونی آخرش مال تو هست یا نیست....🙂
13.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[📽✨] | ‌اینجا شیرازه نه لس آنجلس این گردن منو توه که ساکتیم و امر به معروف نکردیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
[📽✨] #کلیپ | #ریکاوری ‌اینجا شیرازه نه لس آنجلس این گردن منو توه که ساکتیم و امر به معروف نکردیم
👓 واکنش‌ها به انتشار کلیپ جنجالی پیاده رو چمران/ فرماندار شیراز: برخی از عوامل تجمع دستگیر شده‌اند 🔹انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی‌بر تجمع چندین جوان و نوجوان در شیراز که میانگین سنی‌شان ۱۵، ۱۶ سال بود، در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت. 🔹ویدئو یاد شده به دلیل خاص بودنش در سطح گسترده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، نوع پوشش آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با واکنش مسئولان استانی نیز مواجه شد. 🔹فرماندار شیراز درباره این تجمع به خبرگزاری فارس گفته است: تاکنون تعدادی از این عوامل دستگیر و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شده‌اند و تحقیقات حول موضوع در حال انجام است، ضمن اینکه سرتیم هم در همان مراسم شناسایی شده و بر اساس مراجع قضایی برای دستگیری وی اقدام شده است.
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
مهم ترین انتظار مردم از #طلبه ها ..🦋✨ #طلبگی #استاد_پناهیان
اگر از دینداری لذت نمی‌بری، یعنی دینداری‌ات ایراد دارد! بندگی، موتور تولید نشاط برای زندگی است 🌼 راه‌های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط زندگی (ج۱) ما برای زندگی نیاز به نشاط داریم. اما این نشاط را از کجا باید بگیریم؟ از آن جایی که بیشتر به ما نشاط بدهد و آن «دین» است. علی(ع) می‌فرماید: دین، سرور است «الدِّینُ حُبُورٌ» البته ما لذت دنیا را نفی نمی‌کنیم، اما دنبال لذت و نشاط خیلی بالاتری هستیم که این نوع لذت، با دینداری و بندگی به‌دست می‌آید. بندگی، موتور تولید نشاط برای زندگی است. اهل معنویت باید چندین برابر افراد معمولی از زندگی‌شان لذت ببرند و برای درس‌خواندن، کار کردن و فعالیت‌های زندگی‌، نشاط و انرژی مضاعف داشته باشند. اگر از دینداری لذت نبریم و سرِ حال نیاییم، یا در دینداری ما ایرادی هست و بیراهه رفته‌ایم، یا اینکه هنوز در اول راهیم. اگر به هر دلیلی، خودمان را به دینداری متقاعد کنیم، اما از آن لذت نبریم و نشاط پیدا نکنیم، دینداری ما توأم با عُجب و غرور خواهد شد. - چرا انسان دچار ریا می‌شود؟ چون از متنِ عبادتش لذت نمی‌برد، لذا دنبال حاشیۀ آن می‌رود و می‌‌خواهد از تشویق دیگران لذت ببرد. اگر تهِ دلش از عبادت لذت می‌برد، دیگر لازم نبود تظاهر کند یا قیافه بگیرد. کسانی که از دینداری خود لذت نمی‌برند، دیگران را نسبت به دین، زده می‌کنند، دعوای بیجای «دین و دنیا» پیش می‌آورند و سوءتفاهم‌های فراوان در جامعه نسبت به دینداری پدید می‌آورند. 👤علیرضا پناهیان 🚩مسجد امام‌صادق(ع) - ۹۶.۳.۶
『 📸✨❥︎』 | موضوع :زنان و حقوق زن کتاب های مورد مطالعه :اخلاق جنسی بحث حجاب و حقوق زن در غرب و اسلام و مقالات گرداوری شده توسط خودمون ❤️ کتاب حاضر، مشتمل بر سلسله مقالاتی است از متفکر شهید استاد مرتضی مطهری که در حدود سال ۱۳۵۳ به طور مسلسل در مجله «مکتب اسلام» درج می گردید و در زمان حیات استاد توسط یکی از ناشران، بدون اطلاع ایشان به صورت رساله ای کوچک (به همین صورت که مشاهده میگردد) منتشر گردید و البته موجب آزردگی خاطر استاد شد، چرا که مقالاتی که در یک مجله و با فواصل زمانی چاپ می شوند، برای آنکه به صورت کتاب منتشر شوند نیاز به یک بازبینی دارند، و بعلاوه ظاهرا استاد شهید این بحث را به عنوان بحثی مرتبط با مسأله «نظام حقوق زن در اسلام» در نظر و خود برای انتشار آن طرحی داشتند. ولی در عین حال ایشان از انتشار این رساله جلوگیری به عمل نیاوردند، و استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص7 علت اینکه کتاب حاضر فاقد مقدمه ای از استاد شهید می باشد همین امر است. امید است این اثر همچون دیگر آثار گرانقدر آن عالم جاودان، در تبیین حقایق اسلامی مفید و مؤثر افتد. نظر به اینکه چاپهای قبلی این کتاب از کیفیت خوبی برخوردار نبود. اقدام به حروفچینی مجدد با اعمال دقتهای لازم گردید و اکنون به صورتی که خواننده محترم ملاحظه می نماید عرضه می گردد. این اثر استاد نیز همچون دیگر آثار آن شهید بزرگوار از غنای محتوا و سلاست بیان برخوردار می باشد؛ امید است که راهبر جامعه به سوی اخلاق صحیح جنسی باشد.  آبان ۱۳۷۳ برابر با جمادی الاول ۱۴۱۵   استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص8 علاقه جنسی یا گناه ذاتی در جهان قدیم ‌ برای ما مسلمانان که علاقه دو همسر را به یکدیگر یکی از نشانه‌های بارز وجود خداوند می‌دانیم[1] و نکاح را «سنت» و تجرد را یک نوع «شر» حساب می‌کنیم، هنگامی که می‌خوانیم یا می‌شنویم بعضی از آیینها علاقه جنسی را ذاتاً پلید و آمیزش وَ مِنْ ایاتِهِ انْ خَلَقَ لَکمْ مِنْ انْفُسِکمْ ازْواجاً لِتَسْکنوا الَیها وَ جَعَلَ بَینَکمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً - (روم/ 21) یعنی یکی از نشانه - های او این است که از خود شما برای شما همسر آفرید تا با او آرام گیرید و میان شما مهر و محبت قرار داد. ↩ استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص11 جنسی را- ولو با همسر شرعی و قانونی- موجب تباهی و سقوط می‌دانند، دچار تعجب می‌شویم. عجب‌تر آن که می‌گویند دنیای قدیم عموماً گرفتار این وهم بوده است. برتراند راسل، فیلسوف اجتماعی مشهور معاصر، می‌گوید: «عوامل و عقاید مخالف جنسیت در اعصار خیلی قدیم وجود داشته و بخصوص در هر جا که مسیحیت و دین بودا پیروز شد عقیده مزبور نیز تفوق یافت. وستر مارک مثالهای زیادی «از این فکر عجیب مبنی بر اینکه چیز ناپاک و تباهی در روابط جنسی وجود دارد» ذکر می‌نماید.در آن نقاط دنیا نیز که دور از تأثیر مذهب بودا و مسیح بوده است ادیان و راهبانی بوده‌اند که طرفداری از تجرد میکرده‌اند، مانند اسنیتها در میان یهودیان... و بدین طریق یک نهضت عمومی ریاضت در دنیای قدیم ایجاد شد. در یونان و روم متمدن نیز طریقه کلبیون جای طریقه اپیکور را استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص12 ۱
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[📽✨] | جدی خیلی خوبه مخصوصا پیاز اونم سه تا بزررگ😁👐🏻