#فوری
#اطلاعیه
#محرم
#غذای_حضرت
امام حسن عسگری «ع»: أَفْضَلُ الصَّدَقَةِ إِطْعَامُ الطَّعَامِ 👈🏻 بهترین صدقه، اطعام غذاست🥣
🍃 شمیم عطر غذای حسین «ع» میپیچد
نذری بهانهای است، برای ارادت ما 🍃
نذری دادن، همچون بذری است که در دل کاشته و درخت محبت و همدلی از آن میروید 🌼🌸🌺
لطفاً نذورات خود را جهت تکمیل پروژه ساخت آشپزخانه مسجد و طبخ غذای حضرت در تاسوعا و عاشورای حسینی را به شماره کارت ذیل واریز بفرمایید 🙏🏻
6063731233437780جهت کپی، روی شماره کارت ضربه بزنید❗️ 🕌📿 مسجد امام علی «ع» شهرک فرهیختگان 🏴 هیأت محبّان امیرالمؤمنین علی «ع» https://eitaa.com/Residents_Intellectuals
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #فیلم
🔹در قسمت بعدی برنامه «رک و راست»، میزبان مهندس مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی هستیم؛ مدیری که مسئولیت یکی از مهمترین حوزههای توسعه استان را بر عهده دارد.
🔹از وضعیت راههای استان و پروژههای عمرانی گرفته تا نهضت ملی مسکن، بافتهای فرسوده، زمین، شهرسازی و مطالبات مردم؛ همه این موضوعات را در گفتوگویی صریح، شفاف و بیپرده بررسی خواهیم کرد.
❇️اگر درباره عملکرد ادارهکل راه و شهرسازی سؤال، انتقاد، پیشنهاد یا مطالبهای دارید، همین حالا آن را برای ما به آیدی زیر ارسال کنید تا در برنامه با مهمان مطرح کنیم.
@Virtual6321
🔰«رک و راست»، تریبونی برای شنیدن صدای مردم و پاسخگویی مسئولان خراسانجنوبی است.
ممنون که همراه ما هستید...
#خاورستان #رک_و_راست #مسکن #راه
🌔 با خاورستان از اخبار موثق ایران و خراسانجنوبی جا نمانید
🪩 @khavarestan
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ
وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ
عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً
ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن
وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین
وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن
وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#خانواده؛ تنها پناهگاه امن در هیاهوی این دنیا ....
🌿🌱
در دنیایی که هر روز سریعتر میچرخد و ما را در میان مشغلهها و روزمرگیها غرق میکند، تنها یک نقطه است که همیشه ثابت میماند و ما را به آغوش آرامش دعوت میکند: خانواده.
خانواده، فقط یک نسبت خونی نیست؛ مجموعهای از نگاههای مهربان، گوشهای شنوا و دستهایی است که در سختترین روزها، بدون هیچ قید و شرطی به سمت ما دراز میشوند. شاید در هیاهوی زندگی، گاهی فراموش کنیم که ارزشمندترین دارایی ما، همان سفرههای ساده، همان لبخندهای بیتکلفِ عزیزانمان و همان لحظات کوتاهی است که دور هم مینشینیم تا به هم یادآوری کنیم: «ما همدیگر را داریم.»
بیایید امروز به جای نقد کردن کاستیها، به زیباییِ حضورِ یکدیگر نگاه کنیم. بیایید به خاطرِ بودنِ آدمهایی که جانمان به جانشان بسته است، شاکر باشیم. گاهی یک پیام کوتاه، یک تماس ساده یا فقط شنیدن صدای خنده عزیزانتان، تمامِ خستگیهای یک هفته پرتنش را از بین میبرد.
یادمان باشد؛ خانهای که در آن «عشق» باشد، بزرگترین قلعه دنیاست.
قدر این همراهان همیشگی را بیشتر بدانیم. ❤️
هر یک ساعتی که شما با فرزندتان وقت می گذرانید،
شما و فرزندتان را هزار ساعت در زندگی جلو میاندازد.
قبول دارید ؟؟