اشكی چكيد و باب صحبت با تو وا شد
ناگاه ديدم صحن تو عرشِ خدا شد
آنقدر وا كردی گره از كار مردم
تا پنجره فولاد تو دارالشفا شد...
سلاممم صبحتون بخیر زیبا هاا🥹💞
اومیدوارم اول هفته خوبی رو داشته باشید👀✨️
@noorlin110
رفقا همه چی رو به مسخره بازی و شوخی نگیرید یهو یه جا مثله من سرتون میخوره به دیوار.🦦🎀
دقیقا الان اون قسمتی از آهنگ محسن چاوشی دارم زندگی میکنم که میگه؛
تموم،دیگه تموم!
کدوم عشق،کدوم.
که عشق عمر منو؛
حروم کرد، حروم:)