eitaa logo
روشنگری
115.8هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
26.3هزار ویدیو
71 فایل
🖥 روشنگری های سیاسی و فرهنگی 🎫 رزرو تبلیغ: https://eitaa.com/joinchat/656146463C00fe549c86 📱سروش/بله/گپ: @Roshangari_ir 📱روبیکا: Rubika.ir/roshangari_ir سوپرگروه: eitaa.com/joinchat/1696989196Cab8f107da5 آرشیو پرسمان روشنگری: @porseman_Roshangari
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ بعضی مسیرها هیچ راه برگشتی نداره اولین اشتباهت میشه آخرین اشتباه! یه سری اتفاقات از هیچ عقل و منطقی تبعیت نمیکنه که بتونی بعدا جبران کنی... 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
آقای حراست مترو، مگه ورود حیوانات به مترو ممنوع نیست؟! 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هاروارد آرزوی ایرانی‌ها نیست آرزوی آمریکایی‌هاست! شمامیری ایران چکار؟! من میرم یه هاروارد میسازم:) هنر این نیست که شرایطشو نداشته باشی و وقتی نمیتونی مهاجرت نمیکنی، پُزبدی که من نرفتم🥴 هنر وقتی هست که مثل"دکتر مسجدی" تو آمریکا بخوان بمونی، اما برای خدمت به کشور و مردم خودت برگردی بیای ایران🫡 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
شبکه خبر از وقوع حادثه برای یکی از بالگردهای همراه رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی خبر داد. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸شیطانی به نام مسعود رجوی؛ لجنزاری به نام گروهک منافقین انگار روح شیطان در کالبد سران گروهک منافقین حلول کرده و از تسخیر روح انسان‌ها لذت میبره و تمسخرشون میکنه. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
تکمیلی/ 🔴شبکه خبر: تلاش گروه‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
شبکه خبر: منطقه فرود هلیکوپتر حامل رییس جمهور ، مه آلود بوده ، به همین دلیل همچنان نیروهای نظامی و امدادی نتوانستند هلی‌کوپتر رو پیدا کنند 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
توییت ترور آلارم؛ رئیس جمهور ایران از حادثه تروریستی جان سالم به در برد 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگردی که دچار سانحه شده است بوده اند 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🔸معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از جزییات سقوط بالگرد گفت 🔻از ۳ بالگرد یک بالگرد در نزدیکی ورزقان سقوط کرده است 🔹معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، به شبکه شرق گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم». 🔹ذاکری با بیان اینکه محل حادثه نزدیکی ورزقان است، ادامه داد: «۳ بالگرد بوده که ۲ تای آن به سلامت به زمین نشسته و یکی از آنها سقوط کرده است». 🔹او با تاکید به اینکه هنوز در مسیر رسیدن به محل حادثه است، گفت: «با توجه به اینکه هنوز به محل حادثه نرسیده ام، از عتعداد و مشخصات مصدومان احتمالی و علت و ابعاد دقیق حادثه اطلاعی ندارم»./شرق 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
به‌گفته منابع محلی هلی‌کوپتر حامل رئیسی و همراهان در جنگل های صعب العبور پیرداوود سقوط کرده است. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر کشور: نیروهای امدادی هنوز به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور نرسیده‌اند 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🔴 از سقوط هلیکوپتر حامل رئیس جمهور چه می‌دانیم؟ 🔹ساعتی هلی‌کوپتر در رادار نبوده است. 🔹سقوط ابتدا تکذیب و سپس تایید می‌شود. 🔹از محل و چگونگی سقوط خبری نیست. 🔹با توجه به تماس های نصفه نیمه برقرار شده، زخمی بودن بعضی از همراهان قطعی است اما از اینکه آیا کسی شهید شده است یا خیر اطلاعی در دسترس نیست. 🔹برخی منابع غیر رسمی از شهادت برخی همراهان رئیس جمهور خبر می دهند، اما منابع رسمی تاکنون هیچ اظهار نظر مشخصی در این مورد نداشته اند و چنین اخباری تا ساعت ١۶:۵٠ دقیقه تایید نمی‌شود 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
ایرنا/ هم اکنون تیم امدادی به محل حادثه وقوع سانحه برای بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند 🔹حدود یک ساعت بعد از زمان اعلام وقوع سانحه به امدادگران، تیم‌های امدادی به محل اعلام شده رسیدند و جست و جوها آغاز شده است. 🔹۱۶ تیم امدادی و پهپادی به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه، شرایط کوهستانی و جنگلی آن و همچنین شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود./ایرنا 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده آذربایجان شرقی به فراز گفت: « بالگرد حامل رئیس جمهوری پس از سقوط هنوز پیدا نشده‌است. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست.» تلفن تماس امام جمعه تبریز که در بالگرد حضور داشته از دسترس خارج است. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
💢گزارش میدانی خبرنگار فارس از عملیات جست‌وجو در ورزقان 🔹به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان گروه‌های امدادی و جستجوگر در حال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور هستند. 🔹خبرنگار فارس که همراه یکی از این گروه‌هاست مشاهدات خود را این‌گونه روایت می‌کند: جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد مه در منطقه بسیار شدید و غلیظ است و دید افقی کمتر از ۵ متر است 🔹باران نیز در منطقه در حال باریدن استمنطقه مورد جسستجو کوهستانی و جنگلی است و همین مساله سرعت عملیات جستجو را کند کرده است. 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
⭕️رشیدی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد… 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
توییت نجاح محمد علی 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
سلامتی رییس جمهور و همراهانش صلواتی بفرستید. بلا بدور ان شاءالله 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
🔴خبرگزاري مهر: 🔴رئيس جمهوری ايران حالش خوب است و همراه با تمام هيات عازم شهر تبريز است.🔴 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
کیهان: حال رئیس جمهور مساعد و پایدار گزارش شده است 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تصاویری از شرایط منطقه‌ای که بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آن «فرود سخت» داشته است 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
خبرگزاری مهر خبر سلامتی رییس جمهور رو از سایت خود حذف کرد! هم اکنون وزیر کشور در گفتگو با شبکه خبر: هنوز هم رییس جمهور پیدا نشده است . 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)
کیهان اخباری را که درباره سلامتی رئیس جمهور منتشر کرده بود حذف کرد. 🇵🇸 @Roshangari_ir
آخرین تصویر رئیس جمهور چند دقیقه پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز در دیدار با کارگران و کارکنان پروژه ترانزیتی و ریلی ارس 🇵🇸 @Roshangari_ir 🅾️ Roshangari.ir/i.php (اینستاگرام)