هدایت شده از شبکه افق
هدایت شده از وحید یامین پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️آیت الله العظمی بهجت (ره)
اگر از همان اول طعن و لعن و دشنام بود، چه میشد؟!
هدایت شده از فارس پلاس
13.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تفسیر_قرآن_با_رهبرانقلاب
📌 اولین کار انبیاء جبههبندی میان مؤمنان و کافران است!
@Fars_plus
هدایت شده از فارس پلاس
خداقوت به مجاهدی که با پایه گذاری سازمان اطلاعاتی، انقلابی، هوشمند و تربیت نسلی از پاسداران گمنام جوان و غیور، هم نقشههای پیچیده جاسوسی نوین استکبار را ازجمله در استارتاپها، محیط زیست و جمعیت خنثی کرد، هم ثمرات آن اقدامات، امروز بن بست شکن سپهر سیاسی و اقتصادی کشور میشود.
💬 علیاکبر غلامی
@Fars_plus
هدایت شده از فارس پلاس
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 | تیزر مستند پرچمدار 🇮🇷
📣مستندی از ناگفتهها و محرمانههای قدرت پهپادی ایران
@Fars_plus
امکان ندارد حضرت بقیه الله دستِ رد
به سینهیِ شما بزند !
پشتیبانِ شما ، ملجأ شما ، نگهبانِ شما،
ناصر و یاور شما،
خدا شاهد است امام زمان است . .🌿
-آیتالله #ناصری-
#امام_زمان
#کلام_بزرگان
هدایت شده از تخریب چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آنچه که باید از قتل عام ۷۰ خلبان در یکروز بدانید!
⭕️ گاف اطلاعات محرمانه به صدام توسط هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه
👈 ماجرای قتل عام ۷۰ خلبان در یکروز چه بود؟! وقتی که هاشمی رفسنجانی برای نشان دادن قدرت ایران در نماز جمعه گاف عجیبی داد و مسائل محرمانه شورای عالی امنیت ملی را بازگو کرد.
بعضی خلبانان عراقی برای این که مردم کشته نشن ضامن موشکها رو نصب نمیکردن در نتیجه موشکها عمل نمیکرد، هاشمی رفسنجانی هم اومد این موضوع محرمانه رو توی نماز جمعه گفت و باعث شد صدام بفهمه و ۷۰ خلبان عراقی رو اعدام کنه!
🔴 💬 جهت ارسال کامنت(نظر) روی لینک زیر بزنید
🔗 http://takhribchii.ir/?p=2144
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
هدایت شده از فارس پلاس
جانم ایران....
محل استقرار ورزشکاران ایرانی در دهکده بازیهای آسیایی هانگژو
💬 Kaveh
@Fars_plus
هدایت شده از پژوهشگاه فقه نظام
🔰پژوهشگاه فقه نظام برگزار میکند: سلسلهنشستهای «چالشهای نظری و عملی تربیت اسلامی در دنیای معاصر»
👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا ملایی؛ پژوهشگر فلسفه در حوزه علمیه قم: «مسائل کلان آموزش عمومی کشور و نسبت آن با آموزش دینی»
🗓 پنجشنبهها 6، 13 و 20 مهر ماه؛ ساعت 10 تا 12
👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید نقی موسوی؛ عضو هیئت علمی و رئیس دانشگاه فرهنگیان قم: «آزادی و اجبار، تلقین، تجاری سازی دانش»
🗓 چهارشنبهها 26 مهر و 3 و 10 آبان بعد از نماز مغرب و عشا
👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی فیض: «آسیبها و محدودیتهای آموزش دین و تربیت اعتقادی در نظام مدرسهای»
🗓 چهارشنبهها 1 و 24 آبان؛ بعد از نماز مغرب و عشا
👤حجت الاسلام و المسلمین استاد محسن انبیایی: «پژوهشهای عصبشناختی (نورولوژی) و چالشهای اخلاقی»
🗓چهارشنبه 1 آذر؛ بعد از نماز مغرب و عشا
👤حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد درودی؛ دبیر گروه تربیتپژوهی مؤسسه معارف اهل بیت علیهمالسلام: «چالشهای پیش روی دانش تربیت اسلامی»
🗓 چهارشنبهها 22 و 29 آذر؛ بعد از نماز مغرب و عشا
👤حجت الاسلام و المسلمین مجتبی وافی؛ مدیر مرکز مصباحالهدی و مدرسه عالی علمیه ملاصادق: «روایت تجربهی زیسته از چالشهای تربیت اسلامی در دنیای معاصر و راهکارهای آن»
🗓 چهارشنبهها 6 و 13 دی بعد از نماز مغرب و عشا
📍قم، صفائیه، کوچه ممتاز (24)، پلاک 91، پژوهشگاه فقه نظام
◻️پژوهشگاه فقه نظام
🆔@jiiss_ir
هدایت شده از اخبار سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت برادر شهید تهرانی مقدم از خاطره رهبر انقلاب و موشکهایی که از زیر آب شلیک میشدند. تیرهای غیبی که برای روز مبادا جهت ادب کردن سعودیها و اخراج متجاوزان آمریکایی از آبهای خلیج فارس باید شلیک میشدند و دشمن نمیدانست از کجا میآیند اما میدانستند به کجا خواهد خورد...
@syriankhabar
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
7.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرفای جالب دهه هشتادیها درباره چند تا نخبه ایرانی
وقتی رونالدو رو همه میشناسند ولی نخبههاشون رو نمیشناسند
@Afsaran_ir
⭕️خطر تبدیل اسلام به عنصر توجیهگر تمدّن غربی
🔰حضرت آیتالله خامنهای حفظهالله
♦️بعضیها اسلام را یکبُعدی مطرح میکنند، درست مثل آن متفکّرین مسلمان مادّیگرای قرن نوزدهم میلادی؛ متفکّران مسلمانی که در حقیقت مادّی بودند، اگر چه بهظاهر و به ادّعا مسلمان.
... در قرن نوزدهم میلادی که قرن علم و علمگرایی بود و علم، میداندارِ همهٔ این جوامع پیشرفته و مترقّی یا آن جوامعی که حسرت آن پیشرفتگی را میخوردند بود، متفکّرین مسلمانی هم پیدا شدند که به جای اینکه سعی کنند اسلام را بفهمند و اسلام را ارائه بدهند و اسلام را بر تمدّن عرضه کنند تا تمدّن، آن را ناگریز و ناچار بپذیرد و به شکل آن در بیاید، سعی کردند اسلام را با تمدّن تطبیق بدهند و تمدّنِ صنعتی مادّی را بر اسلام تحمیل کنند. از جملهی [اینها] سیّداحمدخان هندی است؛ یک دانشمند متفکّر اسلامی در هندوستان و مفسّر قرآن عجیب این است و بهوجودآورندهی یک دانشگاه بزرگ اسلامی [به نام] علیگر در هندوستان که هنوز هم آن دانشگاه هست؛ یک متفکّر اسلامی و اسلامیاندیش است، امّا درست در بافت و کوک حرفها و تفکّراتش که میروی آن رگههای دوری از معنویّتِ اسلام و نزدیکی و گرایش و اعتقاد به مادّیگری را ملاحظه میکنی. هر آیهای در قرآن، هر حدیثی در احادیث اسلامی، هر مطلبی از تاریخ اسلام را که با فرمولهای علمی محدودِ کشفشدهی تا آن روز که خیلی خیلی کم بود نسبت به آنچه بعدها کشف شد و نسبت به آنچه دانش بشری تا آخر کشف خواهد کرد اندک منافاتی داشت، رد میکرد؛ همهی معجزات انبیا را که در قرآن آمده تأویل و توجیه [میکرد]؛ چرا؟ چون عقلش نمیفهمید؛ عقلش نمیتوانست درست قبول کند و بپذيرد چیزی را که خارج از فرمولهای علمی بود؛ شکافتن دریا برای موسی، معجزهی عصای موسی و همه معجزاتی که در قرآن به آنها تصریح شده. این یک بلیّهی بزرگی بود! سعی میکردند اسلام را تطبیق بدهند با آن مقدار از علمی که تا آن روز کشف شده که همانطور که عرض کردم، خیلی هم کم و ناچیز و کمارزش بود نسبت به اندوختههای فرهنگی بشر؛ چه قبل از آن و چه بعد از آن.
♦️امروز آن بلیّه حاکم و مسلّط بر ذهن بسیاری است. فرهنگ غربی در ذهنش هست، سعی میکند اسلام را با آن تطبیق بدهد. جزو بلیّههای بزرگ یکی است: آزادی و دموکراسی با مفهوم غربیاش. سعی میکنند آزادیای که در انقلاب اسلامی و در حکومت اسلامی لازم است، هرچه ممکن است نزدیک کنند به آزادیای که مثلاً انقلاب کبیر فرانسه [به مردم] داده و امروز در فرانسه رایج است. و آیا آن آزادی است؟ و آیا آنچه امروز در دنیای دموکراسی چه در انگلستان که مادرِ دموکراسی است و چه در فرانسه و چه در سایر کشورهای غربی و چه در آمریکا وجود دارد و رایج است، آزادی است؟ آیا واقعاً انسانها در آنجا آزادانه میتوانند آنچه لازمهی شخصیّت و منش انسانی و اصالت انسانی است انجام بدهند و بفهمند؟ این درست است؟ و آیا امروز جایز است که ما آنچه بهعنوان آزادی به دست آوردهایم در اشکال قانونی با آنچه امروز غرب دارد تطبیق بکنیم؟ معنای وفاداری به اسلام همین است؟ اسلام حدود و ثغور را برای ما معیّن کرده.
📕شرح نهجالبلاغه، شرح خطبهی اوّل (نبوّتها در نهجالبلاغه) صفحهٔ ۳۲ الی ۳۴
🆔@Asre_jadid_57