https://eitaa.com/man_ba_kami_chay/3827
وای یعنی نصفشو سگی داشتم گریه میکردم برا مرگ اون دختره نصف دیگش واقعا عجیب ترین بود
چایخونه.
https://eitaa.com/man_ba_kami_chay/3827 وای یعنی نصفشو سگی داشتم گریه میکردم برا مرگ اون دختره نصف د
اون ژنراله عالیه وای خیلی ضایع در مورد شیائو رفتار میکنه🤣🤣