چایخونه.
اینجانب داره برای اولین بار چهره و مو میکشه 😦
حس میکنم داره شبیه نوبارا میشه_
چایخونه.
یکی از سخت ترین انتخابام انتخاب بین ذذی گوجو و ذذی سوکوناست😰
من شصخا گوجو رو انتخاب میکنم