eitaa logo
کانال دانش پژوهان واحیاگران (امربه معروف ونهی ازمنکر)
934 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
6.5هزار ویدیو
33 فایل
#باسلام:این کانال توسط آمرین احمدی ازمربیان آموزش مجازی مسایل وشرایط ومراحل وشیوه های مختلف امربه معروف ونهی از منکرایجاد شده است. ان شاءالله خداوندتوفیق خدمت بدهد. آیدی ارتباط بامدیر: 🆔 @Hsr34954 لینک کانال: #دانش_پژوهان_امربه_معروف 🆔@Rsh34954
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥:اگرجامعه 👆اهل نباشند، کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند مانند اباعبدالله الحسین علیه السلام غریب و تنها خواهند ماند. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
احکام‌فراموش‌شده ۳.mp3
14.22M
استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔹مقام معظم رهبری: امر به معروف یعنی همه مومنان در هر نقطه ای از عالم موظفند جامعه را به سمت نیکی حرکت دهند. (ع) 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5870968247771204145.mp3
10.76M
استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مکتب امام حسین (ع).mp3
3.56M
🔴؛ آیا کم حجاب ها را در هیات حسینی بپذیریم یا نپذیریم؟شرط وشروطی دارد... ♦️یک عده امکان دارد با تبعیت از شبکه های ماهواره ای وعناصر ضد دین وانقلاب با شکل وشمایل عجیب قصد خدشه دار کردن هیات مذهبی را داشته باشند که رصد آنها بادستگاههای امنیتی وبرخورد با آنها با دستگاه قضایی است ♦️اما فرای افراد فوق باید گفت مکتب امام حسین علیه السلام مکتبی است که درگاهش به روی همه اقشار وافراد باز است وهمه می توانند در این مکتب خود را سهیم کنند. ♦️البته مکتب امام حسین(علیه السلام) یک مکتب انسان ساز واصلاحگر است و این امر مهم نباید به فراموشی سپرده شود. ♦️مکتب امام حسین علیه السلام انسان گناهکار را می پذیرد اما برای هدایت و تحول اشخاص برنامه دارد. ♦️امکان دارد کسی لاک سیاه زده وبه هیات امام حسین علیه السلام آمده پذیرفته شود اما آن را در هجوم فرهنگی دشمن یله ورها وانمی‌گذارد وبایدبرای رسیدنش به حجاب زینبی وفاطمی تلاش شود ♦️باید مواظب بود بجای دعوت به خدا و امام حسین(علیه السلام) دعوت به خود نکنیم و بخاطر اضافه کردن چند پا منبری، پا روی اصول، احکام وارزشها نگذاریم. ♦️هدف امام حسین علیه السلام اصلاح امت وامربه معروف ونهی از منکر بوده است چرا‌که حسین مصباح هدایت وکشتی نجات است. ♦️امام حسین(علیه السلام) رضایت دارد که گنهکاران هم در روضه وهیات او شرکت کنند، اما راضی نیست سران هیات برای هدایت این افراد برنامه نداشته باشند و گناه را سبک بشمارند... 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بازخوانی نوحه پرشور معروف و نوستالژیک نزار قطری بعد از ۱۷ سال در حسینیه معلی 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 ⭕️علّت علاقه‌ی شدید امام‌زمان به حضرت عباس علیه السلام دقیقانقطه‌ی ضعف شیعه در تمام تاریخ است! استادشجاعی 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
لحظه شناسی. قیام توابین.mp3
3.77M
⭕️, قیام توابین بعضی می گذارند وقت فریضه که گذشت انجام می دهند،مثل توّابین؛ توّابین آن‌ وقتی که باید می‌آمدند -که عاشورا بود- نیامدند، وقتی آمدند که کار از کار گذشته بود.۱۳۹۵/۱۰/۱۹ 🎙حضرت آیت الله خامنه‌ای 🔸 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🦋هلیکوپتر رئیس جمهور در اثر حادثه سقوط کرد ؟ یا توسط سیستم های راداری الهام علیف هک شده؟ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پریشووونم...🏴🏴🏴❀ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 📌به من چه ، به تو چه = شریک جنایت 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘👆 و برای همه بفرستید... ☑️ از فروع دین‌ ما است و همانند نماز و روزه .... برما واجب است. 🔹امام حسین علیه السلام فرمودند:همانا من قیام کردم برای اصلاح امت جدم رسول خدا،بوسیله و نهی ازمنکر... 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 📹هم‌اکنون؛لحظاتی از نوحه‌ خوانی آقای میثم مطیعی در مراسم عزاداری شب عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۳/۴/۲۵ 🏴 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
اگه بخوایم خـــــــــودسازی رو باواجبات انجام بدیم ❗️ ‌🔹کــــــــــــــــدوم واجبه که شروع کننـده خودسازی ماست؟🤔 ‌🏴 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🔸امربه‌معروف نزارقطری در برنامه هم اکنون 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥:روزمان را با آغاز کنیم | ترتیل صفحه ۴۱۴ قرآن کریم آیات ۲۹ تا آخر سوره مبارکه لقمان 🍃🌹🍃 🌺 امام رضا (ع) می‌فرمایند: «لا تَطلُبُوا الهُدی فی غَیرِالقُرآنِ فَتَضِلّوا» هدایت را جز از قرآن مجویید که گمراه خواهید شد. (امالی صدوق /۴۳۸) 🎙:پرهیزگار🇮🇷 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔸👇 ✳️ دلایل وانگیزه های قیام امام حسین علیه السلام را به اختصار این گونه می توان برشمرد: 1⃣ بیعت خواهی یزید:یزید به حاکم خود در مدینه نوشت: حسین بن علی ،عبدالله بن زبیر و عبدالله بن عمر را احضار نموده و از آنها بیعت بگیر و اگر بیعت نکردند آنها را گردن بزن و سرشان را برای من به شام بفرست. امام در جواب فرمود: هنگامیکه امت اسلامی به پیشوایی مثل یزید گرفتار گردد، باید فاتحه اسلام را خواند. و بدین جهت از بیعت با یزید امتناع ورزید. 2⃣ دعوت مردم کوفه از امام(ع) و اقامه حجت بر ایشان: وظیفه امام این است که در صورت آماده بودن زمینه، در جامعه اسلامی حکومت اسلامی را تشکیل دهد و به حسب ظاهر چنین زمینه‌ای آماده بود، چون مردم کوفه با ارسال حدود ۱۲ هزار نامه برای امام(ع) آمادگی خود را برای کمک به ایشان اعلان نمودند. لذا اگر امام اجابت نمی فرمود، چه بسا در برابر خدا و امت اسلامی و تاریخ مسئول بوده و مواخذه می گردید.خلافت و حکومت، حق مسلم آن حضرت بوده است، چنانکه فرمودند: به جانم قسم امام نیست مگر آن که به کتاب خدا عمل کند و به عدل و قسط رفتار نماید و بر‌حسب قانون و حق مجازات کند و خود را در مسیر رضای خدا قرار دهد.و روشن است در آن زمان تنها کسی که بتواند همه این شرایط را به طور کامل رعایت نماید، خود امام حسین علیه السلام بوده‌اند. 3⃣ ‌اصلاح امت و مبارزه با فساد:خود حضرت فرمود: انگیزه ام از قیام، اصلاح امت جدم رسول خداست. و به عبارت دیگر یکی از علل قیام امام حسین(ع) زنده کردن ارزش های اسلامی بوده است. ارزش هایی مانند وحدت‌اسلامی،آزادگی، اخلاق‌اسلامی و ونهی‌از‌ منکر که حکومت اموی سعی کردبانابودی این ارزش‌ها پایه‌های حکومت خود را محکم سازد. 4⃣پاسداری از اسلام و ترویج و گسترش آن در جامعه:تبیین و توضیح معارف اسلام برای مردم،از اهداف قیام بزرگ اباعبدالله بود، چنانکه در زیارت اربعین امام حسین(ع) می خوانیم: (خدایا من شهادت می دهم که امام حسین) خون پاکش را در راه تو به خاک ریخت تا بندگانت را از جهالت و گمراهی نجات دهد. 5⃣ امتحان گسترده مسلمین: بعضی از شیعیان پرادعا و کم محتوا که آرزو می کردند ای کاش در رکاب علی (ع) با "ناکثین " و " قاسطین " و "مارقین " پیکار می کردند باید به امتحان فراخوانده می شدند و لذا قیام سید الشهدا آزمونی برای همه آنها بود؛ امام (ع) در پاسخ کسی که عرضه داشت ایشان به کربلا نرود، فرمود :" اگر در مکان خود اقامت کنم پس این خلق بخت برگشته به چه چیز امتحان شود و به چه چیز آزموده گردد؟" ✅ امام حسین(ع)برای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی، جان خویش و یاران باوفایش را فدا کرده و اسارت خاندان نبوت را به جان خرید.لذا امروز بر همگان واجب است با تاسی از سرور آزادگان جهان ،دراجرای و جهادتبیین به عنوان فریضه ای قطعی و حتمی در جامعه همت گمارند. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🦋سوره فجر،سوره حسین علیه‌السّلام است ❀❣ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_5811947395600094966.mp3
16.24M
🎧 بشنوید | صوت کامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی. ۱۴۰۳/۴/۲۵ 🏴 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔴این اسلام مطلوب آمریکاست مجلس اباعبدالله(ع) جای گناهکار هم هست ولی جای گناه کردن نیست ✔️دفاع از رفتار گناه، حسینی نیست یزید هم برای این نوع عزاداری هورا می کشد. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🦋جواب عالیِ استاد عالی به کسی که میگه بی حجاب هم بیاد هیئت. 🔰 پاسخ به ادعای حضور همه جور آدم در عزاداری امام حسین علیه‌السلام 🔹مجلس عزای امام حسین(ع) پذیرای همه نوع افکار است، اما نه همه نوع ابزار 🔹شراب‌خوار هم شاید به مجلس امام حسین بیاید اما نه با شیشه شراب، قمارباز هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما نه با آلات قمار 🔹آن سگ‌باز و میمون‌باز هم می‌توانند به مجلس امام حسین بیایند اما نه با سگ و میمون 🔹طبیعتا آن کسی هم که کاشف حجاب است و در خیابان‌ها تن‌نمایی می‌‌کند هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما وقتی به مجلس امام حسین وارد شد حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه یعنی با سر لخت و یا تن لخت وارد شود. پس حتماً باید آداب پوشش را رعایت کند. 🔹بله دستگاه امام حسین بزرگ است ‌و پذیرای همه افکار و ادیان است. ولی قائده و قانون دارد، احترام دارد. 🔹همه نوع آدمی حق دارد وارد مجلس امام حسین شود،حتی آن گنهکار هم حق دارد، اما هیچ‌کس حق ندارد آداب این مجلس را به سخره گرفته و بی‌حرمتی کند. 🔹هیچ کس حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه وارد این مجلس شود و حرمت این مجلس را بشکند و قبح زدایی کند. 🔹مهمان حرمت دارد به شرط اینکه حرمت صاحب خانه را حفظ کند. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.