eitaa logo
کانال دانش پژوهان واحیاگران (امربه معروف ونهی ازمنکر)
935 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
6.5هزار ویدیو
33 فایل
#باسلام:این کانال توسط آمرین احمدی ازمربیان آموزش مجازی مسایل وشرایط ومراحل وشیوه های مختلف امربه معروف ونهی از منکرایجاد شده است. ان شاءالله خداوندتوفیق خدمت بدهد. آیدی ارتباط بامدیر: 🆔 @Hsr34954 لینک کانال: #دانش_پژوهان_امربه_معروف 🆔@Rsh34954
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آقای پزشکیان! ریاست جمهوری را به ظریف اجاره داده اید؟! ✍حسین شریعتمداری 1⃣آقای ظریف که چهارشنبه شب، در اقدامی غیرمتعارف به صدا و سیما دعوت شده بود تا از جایگاه حزبی (و نه رسمی) رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم درباره فرایند انتخاب وزرا سخن بگوید، به نکاتی اشاره کردند که اولاً، از سوی کسی که سال‌های متمادی در مسئولیت‌های بلند پایه نظام اسلامی بوده است، تعجب آور و تأسف‌آور بود و تأسف‌آور تر آنکه ایشان در حالی به نمایندگی از جانب آقای پزشکیان سخن می‌گفت، که اظهاراتش نه فقط با قانون اساسی و مبانی صریح اسلامی در تناقض بود بلکه با آنچه از رئیس جمهور منتخب به وضوح دیده و شنیده شده است نیز یکصد و هشتاد درجه تفاوت داشت. بخوانید! 2⃣ آقای ظریف درباره معیارها و ملاک های مورد نظر برای گزینش اعضای کابینه می گوید: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید»! باید از آقای ظریف پرسید؛ ▪️الف: از کِی تا به حال «شیعه بودن» در جمهوری اسلامی خصوصیت و به اصطلاح، امتیاز منفی تلقی می شود؟! ▪️ب:‌ می‌فرمایيد؛ «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می‌گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی‌گیرید»! آیا منظورتان این است که شیعه جزو مذاهب و ادیان رسمی نیست؟! ▪️ج: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور یاد شده است. جنابعالی چه کاره‌اید و از کدام جایگاه، شیعه بودن را در گزینش اعضای کابینه، خصوصیت منفی تلقی کرده اید؟! چه کسی به شما چنین اجازه ای را داده است؟! ▪️د: آقای ظریف لطفا بدون سفسطه و از این شاخه به آن شاخه پریدن که عادت شناخته شده جنابعالی‌ست بفرمایيد که این دیدگاه شما درباره شیعه با آنچه که پیوسته و بی‌وقفه از سوی آمریکا و صهیونیست ها تبلیغ می شود چه تفاوتی دارد؟! حتما می دانید و بارها خوانده و شنیده‌اید که صهیونیست‌ها اصلی‌ترین مشکل خود را دیدگاه و گفتمان تشیع می‌دانند و بارها بر مقابله با آن به عنوان یک خط استراتژیک و غیر قابل تغییر تاکید ورزیده و می‌ورزند. 3⃣عجیب‌ترین و سؤال برانگیزترین نکته در اظهارات چهارشنبه شب ظریف، مغایرت و تناقض آشکار دیدگاه اعلام شده ایشان با دیدگاه رسماً اعلام شده و به وضوح دیده شده جناب دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب است. آقای پزشکیان در طول یک هفته اخیر بیشترین حضور را در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام داشته و در هیئت‌ها و مراسم مختلف حضور یافته و در سوگ امام حسین بر سینه و سر زده‌اند. اظهارات آقای ظریف علیه تشیع با ارادت رسماً و بارها اعلام گردیده و دیده شده جناب پزشکیان در تناقض و مخالفت آشکار است. 4⃣ اصلی‌ترین سخن در این وجیزه پرسشی است که از رئیس جمهور محترم و منتخب در میان است و آن پرسش این که؛ آقای پزشکیان! آیا ریاست جمهوری را به آقای ظریف اجاره داده اید؟! پاسخ به یقین منفی است ولی اگر خدای نخواسته مثبت باشد! باید خاضعانه به جناب پزشکیان گفت: آقای ظریف مستأجر خوبی نیست. ریاست جمهوری را از ایشان پس بگیرید! 5⃣و بالاخره سخنی نیز با دست‌اندرکاران برنامه در صدا و سیما در میان است. اظهارات ضد شیعی ظریف (چه عامدانه و چه نا آگاهانه)‌ بسیار صریح بود و از مجری برنامه و سردبیر پشت گوشی مجری در برنامه انتظار می‌رفت که سخنان سخیف آقای ظریف را بی‌پاسخ نگذارند و در حالی که هنوز یک روز بیشتر از عاشورای حسینی علیه‌السلام نگذشته بود از کنار این اهانت بی‌تفاوت عبور نکنند.🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇 🎥 پویانمایی یادآوران معروف👇 تهیه شده درمعاونت فرهنگی و آموزش ستاد ونهی ازمنکر استان خراسان رضوی...👇 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋سونامی خطرناکی در راه است کمربندها را محکم کنید !!! ‎‌‌࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐ 🔴برای شرکت در جهاد تبیین ملحق شو👇 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔴 دامِ ظریف برای انقلابیون 🔻ظریف در رسانه ملی میگوید: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید (!) اگر ۵۰ سال داشته باشید هیچ امتیازی نمی‌گیرید؛ از زیر ۵۰ هر چه جوان‌تر باشید امتیاز بالاتر است. اگر مرد باشید هیچ امتیاز نمی‌گیرید، زن باشید ۱۰ امتیاز می‌گیرید. اگر سابقه وزارت داشته باشید، امتیاز منفی می‌گیرید» 🔹شاخصه ها: ▪️ اهمیت به اقوام و مذاهب ▪️ اهمیت به جوانگرایی ▪️ اهمیت به زنان 🔸خواسته و انتظار جریان اصلاحات از نیروهای جبهه انقلابی در واکنش به این سخنان چیست؟! ابراز شدید و گسترده 🔻حال؛چه اتفاقی می افتد؟!!!! 🔹در افکارعمومی، اقلیتهای دینی، اقوام، زنان و جوانان جریان اصلاح طلبی یک مدافع عملگرا در حوزه مطالبات آنان شناخته میشود و جریان انقلابی مخالف آنان!!! 🔹اگردر آینده دولت پزشکیان دولتی مردانه و سالخورده و بدون حضور جدی اقوام و اقلیتها تشکیل شود. در نگاه افکارعمومی علتش در محدودسازی و مسدودسازی آنان توسط مذهبی و انقلابیون خواهند بود چرا که آنان مخالفت علنی و جدی آنان را دیده اند. (میگویند ما خواستیم اما نگذاشتند...) 🔻خب؛حالا با این اوصاف باید در مقابل سخنان ظریف سکوت کنیم؟! 🔸خیر؛مخالفت ما با سخنان ظریف نباید بر مبنای امتیازات جوانگرایی و زنان و قومیتها و مذاهب باشد. بلکه باید بر اساس شایسته گزینی و نگاه تخصصی و باشد. 🔸جبهه انقلابی اساسا معتقد هست که هر ایرانی که تخصص و توانمندی لازم برای پست وزارت و یا دیگر مسئولیتها را دارد میتواند و باید برای آن مسئولیت انتخاب شود حال میخواهد زن باشد یا مرد، جوان باشد یا با تجربه، شیعه باشد یا اهل سنت 🔸اساسا شیوه امتیاز دهی بر مبنای جنسیت، سن، عقیده و ... مخالف با قاعده انتخاب کارشناسی شده ای هست که آقای پزشکیان در طول دوره انتخابات مدام بر آن تاکید میکرد. 🔹 در این قالب و مشابه آن، ما هم تصویری معقولانه از مطالبه جبهه انقلابی به جامعه مخابره میکنیم و هم خود را در مقابل جوانان، زنان و اقلیتهای دینی نمیکنیم. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥:روزمان را با آغاز کنیم | ترتیل صفحه ۴۱۷ قرآن کریم آیات ۲۱ تا آخر سوره مبارکه سجده 🍃🌹🍃 🌺 امام علی (ع) می فرمایند: «مَنِ اتَّخَذَ قَولَ اللهَ دَلیلًا، هُدِیَ اِلَی الَّتی هِیَ اَقوَم» هرکس که سخن خدا را راهنمای خود بگیرد، به استوارترین راه ها هدایت می شود. (نهج البلاغه خطبه ۱۴۷) 🎙:پرهیزگار🇮🇷 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍی ﺧﻮﺏِ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ إِلَّا الَّذِينَ تابُوا وَ أَصْلَحُوا وَ اعْتَصَمُوا بِاللَّهِ وَ أَخْلَصُوا دِينَهُمْ لِلَّهِ فَأُولئِكَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ وَ سَوْفَ يُؤْتِ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ أَجْراً عَظِيماً مگر آنان كه توبه كرده و (گذشته‌ى خود را) اصلاح نموده و به (دامن لطف) خدا پناه برده و براى خدا از روى اخلاص به دين گرويده‌اند، پس اينان در زمره‌ى مؤمنان هستند وبزودى خداوند به مؤمنان، پاداشى بزرگ خواهد داد 📖 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
11tala.mp3
29.26M
استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸👆👇 ⛔️۱-هرگونه تبلیغات کانال و گروه ها واجناس درگروه دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ونهی ازمنکرممنوع می باشد.⛔️👇 ▪️۲-لطفا"مطالب خود را بدون تک ولینک درگروه دانش پژوهان واحیاگران ونهی ازمنکر ارسال فرمائیدتا استفاده بیشتری برده شود.👇 🆔https://eitaa.com/joinchat/2107048279C1140ae9b6f 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
:روحشان شاد ویاد و خاطرات شیرینشون گرامی باد،بزرگ مردی که تاریخ ایران دگر نخواهددید،ای کاش بجای تبلیغات چیپس و پفک درصداوسیمااین سخنرانیهای مفید روپخش میکردید که تکلیف مان راباخودمان معلوم کنیم... 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
کانون‌مهرورزی ۵.mp3
8.5M
باسلام وعرض_ادب🌸👇 استاد_علی_تقوی_یگانه 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان علیه پزشکیان 🔺دکتر مسعود پزشکیان در بخشی از مناظرات انتخاباتی چند نکته را تأکید کرد: 1⃣ توجه به مناطق محروم 2⃣ حل مشکل مدیریتی 3⃣ جلوگیری از رانت در بین نزدیکان 4⃣ صداقت در گفتار با مردم 5⃣ تاکید بر عدالت ، روابط بین بخشی و فقر زدایی 6⃣ رابطه صمیمی و دوستانه با مردم 7⃣ رییس جمهور در میدان 8⃣ عدم استفاده از دور و بری ها در کابینه دولت 9⃣ استفاده از توانمندی ها بر اساس شایستگی ها 🔟 امکان ندارد با یک گروه ، جناح و دسته مملکت درست شود. 🔺این سخنان جناب پزشکیان در تاریخ ثبت شده و معیار قضاوت ما در روزها ، ماهها و سالهای آینده خواهد بود. قضاوت ها از چینش کابینه دولت آغاز خواهد شد و ادامه خواهد داشت. 🔺آقای پزشکیان ؛ یادتان نرود همانطور که فرمودید : «کیفیت یعنی رضایت مشتری ( مردم) و حق با مردم است.» مردم شما را قضاوت خواهند کرد پس مردم را به جناح و حزب ها نفروشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خودشون اعتراف می‌کنند که در تمام طول نظام همه ارگانهای مهم دست اصلاح‌طلبان بوده و هر مشکلی هم که در مملکت است از وجود ماست، اما مردم با اطلاع از این موضوع بازهم در انتخابات به اینها رای میدن و وقتی هم که گند می‌زنند فحشش رو به نظام و رهبری و قشر مذهبی میدن 🔺در سواد رسانه این تاکتیک را می گویند دروغ شیرین . یعنی چی؟ یعنی اینکه طرف خودش اعتراف می کنه که ما آدم های بدی بودیم و کارشناس نیستیم و ۳۲ سال کشور دست ما بوده و تمام مشکلات گردن ما بوده ، اما مردم باز به آنها اعتماد می کنند و برایشان شیرین است که باز افرادی که سالها دروغ گفته اند و مشکلات را به وجود آورده اند را روی کار بیاورند . قضاوت با شما🇮🇷 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅 وَمَا لَكُمْ لَا تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ ۙ وَالرَّسُولُ يَدْعُوكُمْ لِتُؤْمِنُوا بِرَبِّكُمْ وَقَدْ أَخَذَ مِيثَاقَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ﴿۸﴾ 🔸 و برای چه شما به خدا ایمان نیاورید در صورتی که رسول حق شما را (به آیات و معجزات) به راه ایمان به پروردگارتان دعوت می‌کند و خدا هم (در فطرت و عقل) از شما پیمان ایمان گرفته است اگر (قابلیت) ایمان دارید. 💭 سوره: حدیدآیه۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفاً در گروه‌ها علی الخصوص گروه‌های مذهبی انتشار دهید.🌸👇 🇮🇷 بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
13790419_7334_16k.mp3
1.5M
👇 🔺صوت بیانات مهم امام خامنه‌ای در مورد فروپاشی شوروی که قبلا در مورد آن صحبت کردم بزرگوارانی که فرصت خواندن مکتوب را ندارند حتما حین انجام امور روزانه بشنوند تا با علت طرح پزشکیان به عنوان گورباچف ایرانی آشنا شوند. ❌طرحی که زمان خاتمی سال ۱۳۷۹ قصد داشتند اجرا کنند که حضرت آقا در این سخنرانی، نقشه آنها را نقش بر آب کردند. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔴ظریف فهرست اسامی اعضای "شورای راهبری انتخاب اعضا کابینه دولت چهاردهم" را اعلام کرد فهرست اسامی اعضای شورای راهبری: محمد جواد آذری جهرمی نورالدین آهی رحمت‌الله بیگدلی علی تاجرنیا احمد ترک‌نژاد سمیه توحیدلو محمد رضا جلایی‌پور محسن حاجی میرزایی الیاس حضرتی هادی خانیکی علی ربیعی محسن رنانی محمد رهبری فیاض زاهد علی شکوری‌راد ابراهیم شیخ سید رضا صالحی امیری محمد صدوقی علی طیب‌نیا محمد جواد ظریف امین عارف‌نیا علی عبدالعلی‌زاده حسین عبده تبریزی عباس عبدی رئوف قادری محمد قائم‌پناه محمد کبیری حسین مرعشی شهیندخت مولاوردی مصطفی مولوی فاطمه مهاجرانی 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
عبدالرحمن بن ظ-AudioConverter.mp3
4.54M
🔴، عبدالرحمن بن ظریف ♦️شروطی که آقای ظریف در رسانه ملی برای انتخاب وزرا مطرح کرد، مانند شروط عبدالرحمن بن عوف در شورای شش نفره برای حضرت علی علیه‌السلام بود که حضرت قبول نکردند. ♦️آقایان،مردم راسرکار گذاشته اند چرا‌ که این شرط همه گروهای دیگر غیر از اصلاح طلبان را خارج کرده وفقط قدرت طلبان را باقی می گذارد... 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.39M
👇 🦋پاسخ استاد به یک سوال ‌🟢پیام فراگیر:خیلی سوال مهمی دارم، لطفا بفرمایید استاد جواب بدن سوال: چرا استاد می‌گن خدا با گناهکارها زیاد مشکل نداره، امام حسین‌ (ع) را شمر و یزید نکشتند، ساکت‌ها کشتند. یا اون بی‌حجابه گناهش کمتر از ماست که نهی از منکرش نمی‌کنیم⁉️ 🤔 🟢پاسخ این سوال را از زبان استاد بشنوید👆 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون امام حسین(علیه‌السلام)، جامعه‌ی بشری خلاء بزرگی داشت. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی: بدون حادثه [کربلا] و بدون امام حسین (علیه‌السلام ) و این اتفاقی کـه در کربلا افتاد، جامعه‌ی ما[نه جامعه ما به عنوان جامعه‌ی شیعه] و جامعه‌ی بشریت یک خلاء بزرگی داشـت. 🏴 .👇 《 شرط اقامـه تمـدن عظیـم اسلامـی 》 را که بزرگترین نصرت الهی است، امـر به معـروف و نهـی از منڪر میداند. ( آیات ۴۰ و۴۱ سوره حج) ⚠️تا مردم امـر به معـروف و نهـی از منڪر نڪنند، ظهـور (عج) محقـق نمی‌شـود. ✨منتظـران مُصلـح خود بایـد مُصلـح باشنـد✨❀💠❀❣ 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
《مؤمنِ!》《 ناتوانِ!》《 بی‌دین!》 تا حالا شنیده بودین؟😳 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ ️سیدحسن نصرالله: حسین ما در این زمان حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه‌ای(دام‌ظله) است. 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🦋بنده که به شدت دارم این شرایط را با تمام وجودم لمس می کنم اللهم عجل لولیک الفرج🤲 🇮🇷 .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💎 ═╝ 🌐 به کانال دانش پژوهان و احیاگران ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.