تقدیمی داریممبمبمر(قبلی رو بیخیا_)
بیاید پیوی من و گلبچه هاتونو بدید تا ازش جوجه لانونی درست کنم تا بتونین یامیامش کنین
درکنارش یه اهنگم که وایب اوسیتونو بده بهتون میدممم
ظرفیت هم تا ساعت هشت شب☝️🏼
پیویم: @RubyxKatsuki
هدایت شده از 𖫲᮫𝓐 ۪࣪𝇁᮫𝗄᮫݁𝗎꯭𝗍𝖺݀𝗀𝖺݁ω᮫𝖺
سلامممممم
تقدیمی داریممممم و این اولین تقدیمی منه✨😌
خب شما میاید پیوی عکس اوسیتونو پیوی میدید و من اشنطوری میکشم و میری_ چیز گند میزنم به اوسیتون
خنده شیطانی*
خب چون اولین تقدیمیمه تا ساعت ۱۰ وقت هست و کلا ۶ نفر بیشتر قبول نمیکنم تا بفهمم چی به چیه🙏🏻
ایدیم: @I_AM_PALADIN
چنل:
https://eitaa.com/joinchat/4020766367C5a37289828