"Rusty Lake Motel"
خودمفدای کلاغیجونم☝️🏼
چطوره که همیشه خدا ۰۰:۰۰ رو از دست میدم💔💔💔
"Rusty Lake Motel"
چطوره که همیشه خدا ۰۰:۰۰ رو از دست میدم💔💔💔
فدای یه پرت عشقدلم
https://eitaa.com/RustyLakeMotel/3947
به نظرت الین استیج انیمه خوبیه؟ببینمش؟
___
این زامبی استیجه ولی بنظرم الین استیج خوبه من اونقدر عاشقماشقش نشدم
دیدنش زیاد وقتتو نمیگیره و آهنگاشم قشنگن💞