یه گپ داریم اسمش سازمان حمایت از دایناسور های معتاده.
اگه میخواید بیاید بپرید پیویم
🦕بفرستید. @PASTILKHANOOM
هدایت شده از ابوزینبِدرونی
آسمون با سپاه
خیابون با ما
بیابون با لر ها
دریا رو هم میدیم به کوسه ها
سارا و اردك.
آسمون با سپاه خیابون با ما بیابون با لر ها دریا رو هم میدیم به کوسه ها
من بخاطر این پاره شدم از خنده لطفا شما هم پاره بشید ممنون.✨✨✨⁴