سارا و اردك.
افسرده هم شدیم رفت.💔(دارای رتبه اول.🎀)
منم کم افسرده نیستم💔
-مامانسالادی.
سارا و اردك.
مامانم حتی اینقدم 🤏🏽 افسرده نیست. حتی اینقد 🤏🏽.
Intp ها شنگول نشون میدن خودشونو