eitaa logo
سارا و اردك. ‌
292 دنبال‌کننده
617 عکس
59 ویدیو
2 فایل
بیاید دور هم نون بخوریم.💞🍞 کپی؟ سر پل صراط همدیگه رو میبینیم. همواره پاسخگو؛☁🦕 @pastilkhanoom خونه جنگلی،محل تقدیمی و ناشناس؛ @jangalpastili یا ایها الذین سین نزن،سریعا لف. مذکر های محترم گمشید بیرون.
مشاهده در ایتا
دانلود
نشسته ام خرما میخورم
گوشی اه میکشد
نشسته‌ام پرتقال می‌خورم. -مامان‌سالادی.
دفتر و خودکارم آه می‌کشند. -مامان‌سالادی.
نشستم یوتیوب گردی میکنم امتحان نهایی با تأثر قطعی اه می‌کشه( قراره جر بخورم سر امتحان ها) - اناری
و بازم هری پاتره و دراکویی که داره.🛐🛐
وای باورم نمیشه. -مامان‌سالادی.
سارا و اردك. ‌
وای باورم نمیشه. -مامان‌سالادی.
طرف رسما داره به من میگه اینکه کسی خودشو میکشه مسخرهه‌ست و سرزنش حقشه. -مامان‌سالادی.
سارا و اردك. ‌
طرف رسما داره به من میگه اینکه کسی خودشو میکشه مسخرهه‌ست و سرزنش حقشه. -مامان‌سالادی.
من اگه یه روز به یه جایی برسم، اول از همه میشم صدای کسایی که افسردگی دارن. این خط این نشون -مامان‌سالادی.