سارا و اردك.
وای باورم نمیشه. -مامانسالادی.
طرف رسما داره به من میگه اینکه کسی خودشو میکشه مسخرههست و سرزنش حقشه.
-مامانسالادی.
سارا و اردك.
طرف رسما داره به من میگه اینکه کسی خودشو میکشه مسخرههست و سرزنش حقشه. -مامانسالادی.
من اگه یه روز به یه جایی برسم، اول از همه میشم صدای کسایی که افسردگی دارن.
این خط
این نشون
-مامانسالادی.
سارا و اردك.
من اگه یه روز به یه جایی برسم، اول از همه میشم صدای کسایی که افسردگی دارن. این خط این نشون -مامانسا
دارم هری پاتر ریواچ میکنم چیچی میگویی.